Strona 3 z 7
: 2016-02-23, 20:22
autor: MaDmAx
: 2016-02-23, 21:56
autor: Masta_J
Łomotko, ale ogień

: 2016-02-24, 00:07
autor: RSK
: 2016-02-24, 02:06
autor: Pavel44
heh.. to chyba auto dla osób, które po "drobnej" awarii wracają do firmy tuningowej i płacą 10 tys za jej usunięcie i piłują auto dalej..

: 2016-02-25, 19:41
autor: przemek530d
co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,
a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł :D
: 2016-02-26, 06:28
autor: otis
przemek530d pisze:co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,
a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł :D
dobrze Ci sie o uszy obilo.
: 2016-04-18, 13:23
autor: RSK
dla podsumowania tematu
czyli:
- jaka to kupa złomu 4.2V8 BBK
- jak ten silnik nie trzyma mocy
- jak ten silnik "nie jedzie"
Filmik bardzo świeży ... pomiar mojego złomu
https://www.youtube.com/watch?v=e4gqiKyjhlg
ze szczególną dedykacją dla znafców możliwości 4.2V8 BBK
: 2016-04-18, 14:21
autor: sztybor
Ladnie sie zbiera :) Kumpel z pracy ma bardzo zadbane S4B7 w tipie i to na prawde szybkie auto..
: 2016-04-22, 23:49
autor: niebieski708
Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą

gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.
: 2016-04-23, 01:02
autor: ksiaze
niebieski708 pisze:Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą

gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.
mam 3 lata rs4b7 , nie zamienilbym sie na nic innego...ogien non stop:)
: 2016-04-23, 10:01
autor: Masta_J
Ja zawsze myślałem, że to BBK są śmieszne a tu masz...
: 2016-04-23, 11:34
autor: buba
Tez kiedys bylem sceptycznie nastawiony do tych silnikow dopoki nie zobaczylem jak jezdzi zadbane 4.2. Silnik nie jest problem tylko wlasciciel ;)
: 2016-04-23, 11:44
autor: rwtnt
Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.
: 2016-04-23, 22:31
autor: RSK
rwtnt pisze:Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.
Fakt ... tanio nie było ... ale efekt jest zamierzony

: 2016-05-02, 17:29
autor: qlas1
widać można i BBK ogarnąć do porządku jak się chce