Strona 3 z 7

: 2016-02-23, 20:22
autor: MaDmAx

: 2016-02-23, 21:56
autor: Masta_J
Łomotko, ale ogień ;-)

: 2016-02-24, 00:07
autor: RSK
Masta_J pisze:Łomotko, ale ogień ;-)
Gruby ogień ... podziwiam fanatyków uturbiających 4.2V8 BBK ... jest moc ... jest zabawa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
też rozmyślam zrobić to w moim tylko nie jestem przekonany, że wytrzyma ... chociaż 1000 km ;-) ;-)

: 2016-02-24, 02:06
autor: Pavel44
heh.. to chyba auto dla osób, które po "drobnej" awarii wracają do firmy tuningowej i płacą 10 tys za jej usunięcie i piłują auto dalej.. :lol:

: 2016-02-25, 19:41
autor: przemek530d
co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,

a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł :D

: 2016-02-26, 06:28
autor: otis
przemek530d pisze:co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,

a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł :D
dobrze Ci sie o uszy obilo.

: 2016-04-18, 13:23
autor: RSK
dla podsumowania tematu

czyli:
- jaka to kupa złomu 4.2V8 BBK
- jak ten silnik nie trzyma mocy
- jak ten silnik "nie jedzie"

Filmik bardzo świeży ... pomiar mojego złomu

https://www.youtube.com/watch?v=e4gqiKyjhlg

ze szczególną dedykacją dla znafców możliwości 4.2V8 BBK

: 2016-04-18, 14:21
autor: sztybor
Ladnie sie zbiera :) Kumpel z pracy ma bardzo zadbane S4B7 w tipie i to na prawde szybkie auto..

: 2016-04-22, 23:49
autor: niebieski708
Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą :-P gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.

: 2016-04-23, 01:02
autor: ksiaze
niebieski708 pisze:Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą :-P gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.

mam 3 lata rs4b7 , nie zamienilbym sie na nic innego...ogien non stop:)

: 2016-04-23, 10:01
autor: Masta_J
Ja zawsze myślałem, że to BBK są śmieszne a tu masz...

: 2016-04-23, 11:34
autor: buba
Tez kiedys bylem sceptycznie nastawiony do tych silnikow dopoki nie zobaczylem jak jezdzi zadbane 4.2. Silnik nie jest problem tylko wlasciciel ;)

: 2016-04-23, 11:44
autor: rwtnt
Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.

: 2016-04-23, 22:31
autor: RSK
rwtnt pisze:Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.
Fakt ... tanio nie było ... ale efekt jest zamierzony :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2016-05-02, 17:29
autor: qlas1
widać można i BBK ogarnąć do porządku jak się chce