Strona 3 z 7
					
				
				: 2016-02-23, 20:22
				autor: MaDmAx
				
			 
			
					
				
				: 2016-02-23, 21:56
				autor: Masta_J
				Łomotko, ale ogień 

 
			
					
				
				: 2016-02-24, 00:07
				autor: RSK
				
			 
			
					
				
				: 2016-02-24, 02:06
				autor: Pavel44
				heh.. to chyba auto dla osób, które po "drobnej" awarii wracają do firmy tuningowej i płacą 10 tys za jej usunięcie i piłują auto dalej..  

 
			
					
				
				: 2016-02-25, 19:41
				autor: przemek530d
				co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,
a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł   :D
			 
			
					
				
				: 2016-02-26, 06:28
				autor: otis
				przemek530d pisze:co do tej z proturbo, już jakiś czas temu obiło mi się o uszy że pod maską drugi silnik siedzi,
a teraz, kto wiem, może zakuli albo abz usiadł   :D
dobrze Ci sie o uszy obilo.
 
			
					
				
				: 2016-04-18, 13:23
				autor: RSK
				dla podsumowania tematu
czyli:
- jaka to kupa złomu 4.2V8 BBK
- jak ten silnik nie trzyma mocy
- jak ten silnik "nie jedzie"
Filmik bardzo świeży ... pomiar mojego złomu
https://www.youtube.com/watch?v=e4gqiKyjhlg
ze szczególną dedykacją dla znafców możliwości 4.2V8 BBK
 
			
					
				
				: 2016-04-18, 14:21
				autor: sztybor
				Ladnie sie zbiera :) Kumpel z pracy ma bardzo zadbane S4B7 w tipie i to na prawde szybkie auto..
			 
			
					
				
				: 2016-04-22, 23:49
				autor: niebieski708
				Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą 

 gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.
 
			
					
				
				: 2016-04-23, 01:02
				autor: ksiaze
				niebieski708 pisze:Też mam bbk, zadbane b6/7 co do osiągów to wciagają te śmieszne 2.7 nawet po mapie i jak narazie z tego co widzę to 2.7 częściej stoją w warsztacie niż jeżdżą 

 gdzie moje 4.2 jeździ na codzień i jest pałowana.
 
mam 3 lata rs4b7 , nie zamienilbym sie na nic innego...ogien non stop:)
 
			
					
				
				: 2016-04-23, 10:01
				autor: Masta_J
				Ja zawsze myślałem, że to BBK są śmieszne a tu masz...
			 
			
					
				
				: 2016-04-23, 11:34
				autor: buba
				Tez kiedys bylem sceptycznie nastawiony do tych silnikow dopoki nie zobaczylem jak jezdzi zadbane 4.2. Silnik nie jest problem tylko wlasciciel ;)
			 
			
					
				
				: 2016-04-23, 11:44
				autor: rwtnt
				Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.
			 
			
					
				
				: 2016-04-23, 22:31
				autor: RSK
				rwtnt pisze:Silnik jest problemem w tym sensie, że ma tyle wad fabrycznych, że doprowadzenie go do serii jest ekonomicznie nieopłacalne.
Fakt ... tanio nie było ... ale efekt jest zamierzony  
 
   
  
 
			
					
				
				: 2016-05-02, 17:29
				autor: qlas1
				widać można i BBK ogarnąć do porządku jak się chce