Strona 3 z 7

: 2016-03-01, 09:11
autor: Jacekv5
Ładnie to wygląda wszystko teraz. Gratki za włożoną prace i powodzenia i szerokości

: 2016-03-01, 10:04
autor: celi
Też się zastanawiam co zrobić z klapą bagażnika. Moja na dniach idzie do malowania i nie wiem czy zostawić czystą, sam znaczek Audi czy może pełne oznaczenie S4. Korci mnie nawet trochę, żeby dać 1.9 TDi :-P

Fajnie Ci wszystko wyszło, można teraz się cieszyć z jazdy i zbierać kasę na podniesienie mocy :-)

Ja za swoje S4 nie mam czasu się zabrać i od kupna praktycznie cały czas stoi tylko w garażu :-(

: 2016-03-01, 10:28
autor: niewiadomskiare
celi, to może chcesz ją sprzedać :D ?

: 2016-03-01, 12:57
autor: atom1
dlatego ja kupilem woz, a starego w ogole nie oglaszalem dopoki tej nie zrobilem :-)) teraz moge juz wystawic turbobete na sprzedaz, choc tak trudno mi sie z nia rozstac:(

wyciecie na hak to dokladnie 5.5cm na 31cm :-))

dzieki za komentarze, mocy o ile jest te 320 to mi wystarczy na daily, od wsciekania sie mam crx turbo :-)))

: 2016-03-01, 16:52
autor: buba
sprawdzałeś S4 vs crxT? Ja sie kiedyś łapałem z kosiarką turbo z rolki i wpadłem w depresje

: 2016-03-01, 18:36
autor: celi
niewiadomskiare pisze:celi, to może chcesz ją sprzedać :D ?
Będę chciał sprzedać ale za 3 lata najwcześniej :-P

Moje S4 służy tylko do zabawy na co dzień jeżdżę Mietkiem, dziś w końcu trochę powalczyłem z nadkolami, ale dalej ocierają :-|

Brakujące elementy o których piszesz pasują od zwykłej A4, jedź na jakiś szrot w okolicy to pewnie coś dopasujesz w dobrym stanie.

: 2016-03-01, 20:50
autor: atom1
nie no jeszcze nic nie sprawdzalem :D crx zimuje od kilku lat, dopiero na sezon wyjezdza, ale raczej S nie ma szans z rolki :))) ze startu na pewno pogoni bo teraz mam zdecydowanie zaduzo kapucynow i mimo r1r i szpery do setki mam prawie tyle co seria :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=3lRx5fZPzp0

powyzej 200 jezdzi sie tym srednio bo zaczyna startowac, ale szafe zamyka

: 2016-03-01, 22:46
autor: nitro20
U Panie kolego Atom, ja w H też parę ładnych lat siedziałem.
Zrobiłem drugie w PL b20vtec ;).

Co tam u Ciebie pod machą w tym crxie ? :) Po obrotku widzę, że raczej B :).

: 2016-03-04, 17:21
autor: Igor_s4
Sami hondziarze widze heh
Ja mam EG h22 242km NA:)

: 2016-03-04, 20:52
autor: bartek75
jakoś dupy nie urywa ta cyfra

: 2016-03-04, 21:03
autor: nitro20
Bartek to wolnossące silniki, ponad 100 koni z litra...

U mnie było b20 czyli 2 litry wszystko oem graty i 220 koni czyli 110 z litra, jakoś to jechało.

: 2016-03-04, 21:03
autor: bartek75
a podobno turbo. syczy bzdyczy przy redukcjach.. tylko do wściekania daleko

: 2016-03-04, 21:21
autor: nitro20
Bartek, te 242 konie to co innego co na filmiku, zobacz co kto pisał ;-)

: 2016-03-04, 21:23
autor: bartek75
atom1 pisze: dzieki za komentarze, mocy o ile jest te 320 to mi wystarczy na daily, od wsciekania sie mam crx turbo :-)))
coś pominąłem? może. tak czy inaczej fajnie drutowana eska. props dla usera

: 2016-03-04, 21:26
autor: nitro20
Ok wszystko jasne ;-)