Strona 3 z 7
					
				
				: 2016-03-01, 09:11
				autor: Jacekv5
				Ładnie to wygląda wszystko teraz. Gratki za włożoną  prace i powodzenia i szerokości
			 
			
					
				
				: 2016-03-01, 10:04
				autor: celi
				Też się zastanawiam co zrobić z klapą bagażnika. Moja na dniach idzie do malowania i nie wiem czy zostawić czystą, sam znaczek Audi czy może pełne oznaczenie S4. Korci mnie nawet trochę, żeby dać 1.9 TDi  
 
  
Fajnie Ci wszystko wyszło, można teraz się cieszyć z jazdy i zbierać kasę na podniesienie mocy  
 
 
Ja za swoje S4 nie mam czasu się zabrać i od kupna praktycznie cały czas stoi tylko w garażu  

 
			
					
				
				: 2016-03-01, 10:28
				autor: niewiadomskiare
				celi, to może chcesz ją sprzedać :D ?
			 
			
					
				
				: 2016-03-01, 12:57
				autor: atom1
				dlatego ja kupilem woz, a starego w ogole nie oglaszalem dopoki tej nie zrobilem 

) teraz moge juz wystawic turbobete na sprzedaz, choc tak trudno mi sie z nia rozstac:(
wyciecie na hak to dokladnie 5.5cm na 31cm 

)
dzieki za komentarze, mocy o ile jest te 320 to mi wystarczy na daily, od wsciekania sie mam crx turbo 

))
 
			
					
				
				: 2016-03-01, 16:52
				autor: buba
				sprawdzałeś S4 vs crxT? Ja sie kiedyś łapałem z kosiarką turbo z rolki i wpadłem w depresje
			 
			
					
				
				: 2016-03-01, 18:36
				autor: celi
				niewiadomskiare pisze:celi, to może chcesz ją sprzedać :D ?
Będę chciał sprzedać ale za 3 lata najwcześniej  
 
  
Moje S4 służy tylko do zabawy na co dzień jeżdżę Mietkiem, dziś w końcu trochę powalczyłem z nadkolami, ale dalej ocierają  
 
 
Brakujące elementy o których piszesz pasują od zwykłej A4, jedź na jakiś szrot w okolicy to pewnie coś dopasujesz w dobrym stanie.
 
			
					
				
				: 2016-03-01, 20:50
				autor: atom1
				nie no jeszcze nic nie sprawdzalem :D crx zimuje od kilku lat, dopiero na sezon wyjezdza, ale raczej S nie ma szans z rolki :))) ze startu na pewno pogoni bo teraz mam zdecydowanie zaduzo kapucynow i mimo r1r i szpery do setki mam prawie tyle co seria  
 https://www.youtube.com/watch?v=3lRx5fZPzp0
 
https://www.youtube.com/watch?v=3lRx5fZPzp0
powyzej 200 jezdzi sie tym srednio bo zaczyna startowac, ale szafe zamyka
 
			
					
				
				: 2016-03-01, 22:46
				autor: nitro20
				U Panie kolego Atom, ja w H też parę ładnych lat siedziałem.
Zrobiłem drugie w PL b20vtec ;).
Co tam u Ciebie pod machą w tym crxie ? :) Po obrotku widzę, że raczej B :).
			 
			
					
				
				: 2016-03-04, 17:21
				autor: Igor_s4
				Sami hondziarze widze heh
Ja mam EG h22 242km NA:)
			 
			
					
				
				: 2016-03-04, 20:52
				autor: bartek75
				jakoś dupy nie urywa ta cyfra
			 
			
					
				
				: 2016-03-04, 21:03
				autor: nitro20
				Bartek to wolnossące silniki, ponad 100 koni z litra...
U mnie było b20 czyli 2 litry wszystko oem graty i 220 koni czyli 110 z litra, jakoś to jechało.
			 
			
					
				
				: 2016-03-04, 21:03
				autor: bartek75
				a podobno turbo. syczy bzdyczy przy redukcjach.. tylko do wściekania daleko
			 
			
					
				
				: 2016-03-04, 21:21
				autor: nitro20
				Bartek, te 242 konie to co innego co na filmiku, zobacz co kto pisał  

 
			
					
				
				: 2016-03-04, 21:23
				autor: bartek75
				atom1 pisze:
dzieki za komentarze, mocy o ile jest te 320 to mi wystarczy na daily, od wsciekania sie mam crx turbo 

))
 
coś pominąłem? może. tak czy inaczej fajnie drutowana eska. props dla usera
 
			
					
				
				: 2016-03-04, 21:26
				autor: nitro20
				Ok wszystko jasne  
