Strona 3 z 6
					
				
				: 2011-03-04, 16:59
				autor: kurzy79
				i jak ?? zmierzony ?? 
Bracus ?? jak wyścig ??
			 
			
					
				
				: 2011-03-04, 19:12
				autor: bracus
				nic mi nie wiadomo ani o pomiarach a tym bardziej nikt do mnie nie dzwonił w sprawie wyscigu 
 
 
co do obrony honoru 2.7 TT...dam z mojej suczki wszystko...a będzie jak będzie  

 
			
					
				
				: 2011-03-04, 19:19
				autor: tacin
				Nie no panowie spokojnie samochód z info od własciciela był robiony w Tunetec , zostały zmienione, turbiny,( włąsciciel nei wie na jakies , jakies hybrydy )  IC, wałki rozrzadu, wydech, i wszystko bylo strojone.
no nic zobaczymy czy sie odezwie, mial dzwonic jutro , jak sie odezwie to bedziemy cos wiedziec jak nie , no to bedziemy mogli tylko gadac ta naparwde o niczym 

 
			
					
				
				: 2011-03-04, 19:52
				autor: aw69
				znając zycie to jeden z wielu kielntów wyruchanych przez mega firme tune tec :)
			 
			
					
				
				: 2011-03-05, 10:15
				autor: tacin
				nie znam tej firmy jakos zeby sie na jej temat wypowiadac, no ae wartosci podane przez nich  ( info od własciciela) 
640ps i 630Nm w przypadku tego silnika  sa conajmniej malo prawdopodobne.
			 
			
					
				
				: 2011-03-05, 11:00
				autor: aw69
				jak przeglądam na ich stronie w galeri te ich modzone fury to wszystkie wieją mi z zawyżonymi mocami.  Tam szczególnie przykuły mi uwage RS4 na seryjnych coolerach z jakąs abstrakcyjną moca....nie pamiętam juz ile ale spadłem z krzesła ze śmiechu jak to czytałem.
			 
			
					
				
				: 2011-03-05, 11:24
				autor: Flyer
				sprzedawcy marzen 

 
			
					
				
				: 2011-03-05, 11:35
				autor: kosiniak
				spzredawcy nie sprzedawcy ale panowie, to robi 200 w ok 14sek, nie mowcie ze seria tak jedzie :) jedzie podobnie jak moja m3 lzejsza o 300kg :)
			 
			
					
				
				: 2011-03-05, 11:50
				autor: aw69
				w DE jest ogólnie przyjęte ze dostaje sie certyfikat na moda na tyle i tyle mocy i cenzura :)  Tam takie customowe mody jak robią u nas wogole nie mają prawa bytu na ulicy bo te auto nadawało by sie tylko na złom....nikt nie dałby przeglądu takiemu sprzętowi. Dlatego tam baaardzo na topie są spręzarki hybrydowe, jakies coolery hybrydowe wydechy tak samo...wszystko musi miec certyfikat TUV :) Ale nie oszukujmy sie te wszystkie boczne coolery wagnera te hybrydowe sprężarki, te ich wydechy z katalizatorami....one huja dają i do tuningu nie nadają się zupełnie. Potem ulica weryfikuje papierowe konie :)
			 
			
					
				
				: 2011-03-05, 12:20
				autor: kosiniak
				to akurat tez niepodwazalny fakt :)
			 
			
					
				
				: 2011-03-06, 20:59
				autor: deSigner
				Targi się skończyły, a pomiarów brak 

 Racelogica oddał chociaż? 

 
			
					
				
				: 2011-03-06, 21:24
				autor: Nikolas
				
 No właśnie. Zrobił chociaż 4,9 do paki? 

 
			
					
				
				: 2011-03-06, 21:32
				autor: deSigner
				Nikolas pisze:
 No właśnie. Zrobił chociaż 4,9 do paki? 

 
OT
Happy Birthday 
 
 
EOT
 
			
					
				
				: 2011-03-06, 22:10
				autor: Rafał
				Ja dziś testowałem z kolegą Golfa r20 seria 270km do tego wydech i soft 330km 450nm
0-100km/h-4.4
na 400m-12.6
masakra jakie czasy z takiej mocy ale DSG robi tu robote 
 
 
Sory za OT 

 
			
					
				
				: 2011-03-06, 22:25
				autor: Nikolas
				Czasy są konkretne!