To ja bym poprosił jakiś przykład.modek pisze:są takie same opony o innych parametrach, to są inne mieszanki, może jeszcze się z tym nie spotkałeś, dla mnie to normalne stad biorę to pod uwagę
Jakie opony do naszych furmanek
Ok, a teraz wytłumacz mi jak te 3 elementy z etykiet przyrównać do pozostałych np: 11 ktore bierze się pod uwagę podczas testu opon? te parametry to gówno które zapoczątkował Michelin wywierając nacisk na UE.Masta_J pisze:Pierwsza wartość czyli E kontra C to są opory toczenia, teoretycznie im niższe opory toczenia tym mniejsze zużycie paliwa, więc im bliżej A tym lepiej.
Czy gra warta świeczki?
Michelin twierdzi, że opona o mniejszym oporze toczenia to roczna oszczędność paliwa o ok. 80 litrów (przy przebiegu 15 000 km).
Drugi parametr czyli B kontra A to przyczepność na mokrej nawierzchni, znowu im bliżej A tym lepiej.
Ogumienie A pozwala wytracać prędkość o 30 % skuteczniej od opony G, co przekłada się na ok. 18 m krótszą drogę hamowania (mowa o hamowaniu od szybkości 80 km/h do 20 km/h).
W Twoim przykładzie opony o lepszych parametrach są tańsze więc nie ma o czym gadać :)
Jednak jak Ci się je faktycznie uda kupić w takich dokładnie pieniądzach i ta różnica zostanie utrzymana przez sklep to usiądę na kaktusie :D
Inna sprawa to pytanie czy to po prostu nie jest pomyłka bo nie wiem czy by się chciało producentom robić dwie identyczne opony o ciut innych parametrach, ale kto ich tam wie.
Pozdrawiam,
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... cisnienia/
http://www.dunlop.eu/dunlop_dede/mc/tyr ... r_D211.jsp
soft medium endurance
w odmianach producentów k, sc i po prostu s m e
			
			
									
						
							http://www.dunlop.eu/dunlop_dede/mc/tyr ... r_D211.jsp
soft medium endurance
w odmianach producentów k, sc i po prostu s m e
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
			
						żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
Nie rozumiem dlaczego miałbym tu cokolwiek tłumaczyć.LCQ pisze:Ok, a teraz wytłumacz mi (...)
Zgadzam się w 100%.te parametry to gówno które zapoczątkował Michelin wywierając nacisk na UE.
@modek
Raz, że opony niesamochodowe, dwa nie ma tu mowy o oporach toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni a przecież o to pytałem.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
			
						`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
opory toczenia pomijamy a twardość mieszanki ma znaczenie na mokrym, a motocyklowe w odróżnieniu od samochodu to akurat kupuję co roku 
markgum chyba oferował różne mieszanki
[ Dodano: 2016-01-29, 14:53 ]
ale qrna wątek nie jest po to by się pokłócić, pewnie wezmę sport maxa, dunlop wypowiedział się w sprawie rożnych danych i jest ok
			
			
									
						
							markgum chyba oferował różne mieszanki
[ Dodano: 2016-01-29, 14:53 ]
ale qrna wątek nie jest po to by się pokłócić, pewnie wezmę sport maxa, dunlop wypowiedział się w sprawie rożnych danych i jest ok
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
			
						żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
- 
				DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				grzesiek1985
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
grzesiek1985 pisze:Szukam opinii na temat tych opon ktoś coś podpowie?
VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA
[url=http://s23.postimg.org/s1o6dr7cr/5255116739.jpg]Obrazek[/url]
a co chcesz usłyszeć? profesjonalna opinia kosztuje

- 
				grzesiek1985
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:





