Strona 3 z 13

: 2015-12-23, 22:48
autor: SID
luk448 pisze:SID, w Sportmile bedziesz robil?
Tak, wstępnie z Adasiem gadalem
Po prostu nie chce dawać nikomu auta by się jego uczył, ja sam nie mam czasu na to
Jedynie czego się obawiam to czasu ile zejdzie w Wa-wie

: 2015-12-24, 07:29
autor: luk448
No wiadomo ze Adas je ogarnie najlepiej.Daj znac jak bedziesz jechal to wpadne obejrzec na zywo

: 2015-12-27, 12:31
autor: JUZIU
Wymarzone auto i fajny kolorek

: 2016-01-05, 19:07
autor: SID
pierwszy mod : wydech CatBack z klapkami + sportowe katalizatory z MTM
słyszałem w sieci że ten wydech głowy nie urywa (wersja bez klapek) ale za najtańszy taki odpowiednik w PL firmach trzeba dać +8000 zł więc moje 3000zł nie jest wyrzucone w błoto,
dorobię DP w MG i witaj 750ps

Obrazek

pytanie :

- jaki zawór podciśnienia założyć by tym sterować ?
przycisk jakoś zorganizuje
- szukam też gotowego kitu z sterowanie z pilota

: 2016-01-05, 19:54
autor: mogi90
Działaj Andrzej, działaj :mrgreen:

: 2016-01-05, 20:45
autor: Wojt3q
jakis elektrozawór od turbo zwykły i podłaczyć zero jedynkowo z przycisku . zawór sie otwiera i i podcisnienie otwiera ja tak podłączałem klapy home made tylko . w c6 pewnie trzeba sie wpiac tym gdzies z głowa żeby lipy nie było bo jednak troche tej elektroniki tam jest

: 2016-01-05, 21:28
autor: atom1
ja w subaraku to zrobilem tak ze grucha jest na klapce (no inny wydech i dodatkowa przepustnica z dizla jest wstawiona ) i idzie wezyk podcisnienia przez cale podwozie do kolektora :-)) srednica otowru byla poprawiana z 10 razy zeby liniowo sie owieral ten wolny wydech a nie 0-1 i fajnie drze jape, przy powolnej jezdzie w ogole sie nie otwiera a przu bucie drze jape

: 2016-01-05, 22:49
autor: LCQ
jak robisz dp w MG to zapytaj Michała ma dobre patenty na to i zestawy

: 2016-01-11, 19:33
autor: icemanvette
Ładna RS6 zrób wszystko na czarno :mrgreen: Wydech w fajnych pieniądzach kupiłeś ja "niestety" robiłem w MG ale jestem baaardzo zadowolony ;-)

: 2016-01-30, 22:01
autor: SID
Panowie podobno to zmora każdej A/S/RS6 C6 ! Nie działająca tylna klapa elektryczna na silnikach
Myślałem że mnie nie będzie dotyczyć a tu proszę, raz działa a raz nie.
Gdzie tu leży problem ? silniczki czy jakaś adaptacja ich ?
Przycisk zamykania działa zawsze ale dziwnie, tzn przez 50% działa jak należy płynnie i wolno a potem w połowie przyśpieszy i jebnie klapa na całego


Co do jazdy :
- auto szybkie, dynamiczne, bardziej niż RS4 B5 po programie :-)

Ale niestety nie ma ciekawych doznań u kierowcy, w środku cicho, kierownicą sterujesz elektr. przekładnią i nie ma tego odczucia drogi jak w B5.
B5 krótsze więc ronda lepiej przyjmuje i każdy wyjazd z krzyżówki, RS6 krowa i przy dodaniu gazu przestawia ją.

Jakoś lepiej czuję jazde, drogę, hamowanie, nierówności i inne doznania w B5
No i manual - to jest to !

ps: nie mogę się doczekać skorupy - tam będą doznania !

: 2016-01-30, 22:13
autor: LCQ
dobre doznania z jazdy, polecam coupe zdecydowanie jest bardziej zwarte i ma dwoje drzwi, sedan zawsze wypadnie gorzej na tym tle. Kupuj R8 V10 do takich zabaw, V8 trochę za słaby, chodź daje mega frajdę.


Też wole przekładnie klasyczne, wyczucie jest wtedy lepsze szczególnie w nerwowych sytuacjach. RS6 to super locha do szybkiej jazdy na autostradach, wykoszenie aut na światłach, przewożenie teściowej tak by doprowadzić precyzyjnie do zawału serca, a dając jej woreczek przy pełnych hamowaniu zapełni się bardzo szybko :mrgreen: i w sumie tyle, takie miałem odczucia jak kiedyś nią jechałem.

: 2016-02-04, 19:36
autor: SID
plany są na środę zawieść RS6 na lawecie do Wa-wy Sportmile
nikt nie chce mi go zawieść więc Andrzej sam musi za kierownice wsiąść i zrobić robotę !

: 2016-02-04, 21:36
autor: bracus
dzwoniłeś do Tomka ile by wziął ? Chyba go znasz ? 693 410 960

: 2016-02-04, 22:49
autor: bartek75
działaj Andrzej działaj!! :-D

: 2016-02-04, 23:06
autor: ARAS200
Andrzeju bardzo milo za szczere podsumowanie wrazen z uzytkowania b5 na c6.
Wielu powiada ze nowsze lepsze, szybsze nie psujace sie. Ale kazdy zapomina opowiedziec ze rozwoj techniki steruje autem. Ze radosc z jazdy nie jest tak excytujaca jak w starym dobrym Quattro w manualu... Wracajac na stolek do skorupy b5 wroci zabawa😊

Jakoś lepiej czuję jazde, drogę, hamowanie, nierówności i inne doznania w B5
No i manual - to jest to !

ps: nie mogę się doczekać skorupy - tam będą doznania ![/quote]