Strona 3 z 3

: 2016-05-13, 13:51
autor: skalarx
właśnie. Poprawiło się coś po remoncie z tym klekotaniem?

: 2016-05-16, 11:31
autor: d4v3113
czesc, tak, wymienione zostały wałki rozrządu, szklanki, napinacze - praktycznie większość z góry silnika. Winowajcą był olej i pompa. Jeżdżony był na castrolu co w połączeniu z uszkodzoną pompa spowodowało, że cała góra silnika była już wytarta. Dół na szczęście nie ucierpiał. Przy okazji silnik został całkowicie uszczelniony i chodzi teraz jak szwajcarski zegarek.

: 2016-05-16, 14:27
autor: Kamil_2.7BiT
Castrol castrolem ale ciekawe jakie byly interwaly ;)
Mierzyliscie cisnienie oleju?

: 2016-05-16, 16:01
autor: d4v3113
Olej był wymieniany na czas, a mechanik stwierdził że Castrol to g$$wno i po rozgrzaniu robi się z niego zupa w silniku i to nie pierwsza taka sytuacja. Tak jak pisałem, winna też była pompa bo przy pomiarze ciśnienie spadało czasami do zera.

: 2016-07-01, 23:28
autor: rs4wagon
d4v3113 pisze:czesc, tak, wymienione zostały wałki rozrządu, szklanki, napinacze - praktycznie większość z góry silnika. Winowajcą był olej i pompa. Jeżdżony był na castrolu co w połączeniu z uszkodzoną pompa spowodowało, że cała góra silnika była już wytarta. Dół na szczęście nie ucierpiał. Przy okazji silnik został całkowicie uszczelniony i chodzi teraz jak szwajcarski zegarek.
no i swietnie,jaka oliwa zalales?