Strona 3 z 3
					
				
				: 2016-05-13, 13:51
				autor: skalarx
				właśnie. Poprawiło się coś po remoncie z tym klekotaniem?
			 
			
					
				
				: 2016-05-16, 11:31
				autor: d4v3113
				czesc, tak, wymienione zostały wałki rozrządu, szklanki, napinacze - praktycznie większość z góry silnika. Winowajcą był olej i pompa. Jeżdżony był na castrolu co w połączeniu z uszkodzoną pompa spowodowało, że cała góra silnika była już wytarta. Dół na szczęście nie ucierpiał. Przy okazji silnik został całkowicie uszczelniony i chodzi teraz jak szwajcarski zegarek.
			 
			
					
				
				: 2016-05-16, 14:27
				autor: Kamil_2.7BiT
				Castrol castrolem ale ciekawe jakie byly interwaly ;)
Mierzyliscie cisnienie oleju?
			 
			
					
				
				: 2016-05-16, 16:01
				autor: d4v3113
				Olej był wymieniany na czas, a mechanik stwierdził że Castrol to g$$wno i po rozgrzaniu robi się z niego zupa w silniku i to nie pierwsza taka sytuacja. Tak jak pisałem, winna też była pompa bo przy pomiarze ciśnienie spadało czasami do zera.
			 
			
					
				
				: 2016-07-01, 23:28
				autor: rs4wagon
				d4v3113 pisze:czesc, tak, wymienione zostały wałki rozrządu, szklanki, napinacze - praktycznie większość z góry silnika. Winowajcą był olej i pompa. Jeżdżony był na castrolu co w połączeniu z uszkodzoną pompa spowodowało, że cała góra silnika była już wytarta. Dół na szczęście nie ucierpiał. Przy okazji silnik został całkowicie uszczelniony i chodzi teraz jak szwajcarski zegarek.
no i swietnie,jaka oliwa zalales?