Strona 3 z 6
: 2015-12-10, 22:00
autor: Jachyr
luk448 pisze:Kilka aut na takim secie smiga i wtryski maja wlasnie 630.Chyba najbardziej odpowiednie.
Aw gdzies pisal ze 630 to na moce grubo ponad 600km i bez sensu montowac. Ale jak kto lubi

: 2015-12-10, 22:02
autor: Papol
Zalezy ... jak beda kolektory to i y tez sie zda... ja mam wszystko zeby potem nie plakac...
: 2015-12-10, 22:04
autor: luk448
Jachyr, 630 tki?850 moze?
Papol, Ale Y wraz z gratami ogarniesz w kilka chwil a odkladajac kolektory trzeba potem ponownie rwac silnik
: 2015-12-10, 22:04
autor: mik-17
Przepustnicę możesz se wspawać z 4.2 BBK, jest większa od rs4 i tania
Y z s4 podobno starcza do 500PS spokojnie ale to ktoś musiał by potwierdzić.
rury dolotowe do turbin musiał byś mieć z rs4 albo spawane
: 2015-12-10, 22:10
autor: Papol
luk448 pisze:Jachyr, 630 tki?850 moze?
Papol, Ale Y wraz z gratami ogarniesz w kilka chwil a odkladajac kolektory trzeba potem ponownie rwac silnik
Jak dostaniesz takie graty... czasem latami trzeba czekac... o to chodzi
..
: 2016-01-21, 18:53
autor: prnit
w temacie się "dzieje" ;)
także będe czasem się pytał o pierdołki bo nie mam doświadczenia i chce tez więcej się sam dowiedzieć, odnośnie kolektora i downpipów rozumiem iż dobrze jest je owinąć taśmą termoizolacyjną, czy owijać kolektory i downpipe czy sobie coś odpuścić i ile potrzeba na to taśmy ( kupiłem 5.08cm×1.6 mm×15m) czy to wystarczy?
Drugie pytanko, jak to jest z tymi downpipe w końcu, u siebie mam wywalone prekaty i katy, czyli srodek jest pusty, patrząc na przekrój tych seryjnych downpipów według mnie są one OK, czy można jest zostawić czy jednak koniecznie je wymieniać, dalej mam już zakupiony cały catback przelotowy ale jak to jest z tymi downpipe...
prace nad autem trwają, kupione amorki żółte Koni sport, zaciski 6 tłoczkowe brembo pod tarcze 350 na przód, wskaźniki i inne pierdoły :)
jest zimowa rozpierdolka :)))
P.S
Zawiozłem sprzęgło do radzika na wzmocnienie, jeszcez jedno pytanko co zrobić z dociskiem, czy ten jesli jest w super stanie jak u mnie wytrzyma takie moce czy szukać od rs4? lub wzmacniać to od S4? koszt sprzęgła spieku u Radzika 750zł natomiast ze wzmocnieniem docisku wychodzi 1600

jakieś pomysły?
[ Dodano: 2016-01-21, 18:53 ]
ktoś coś?

: 2016-01-21, 19:35
autor: MaDmAx
: 2016-01-21, 19:51
autor: luk448
Albo pakuj Fxa.Ewentualnie kompleksowo niech Ci Radzik zrobi.Robote robi profi.Ja nazekac na Niego nie robie.

: 2016-01-21, 20:13
autor: kurpiu
Jakiej firmy masz docisk ze da sie go wzmocnic?? Dociskow LUKa nikt dotknac sie niehce:) No chyba ze masz sachsa. To wzmocnij.
Jak chcesz moze zalatwic sprzeglo dwutarczowe:) Zniesie moce 700+:)
: 2016-01-21, 21:55
autor: prnit
Temat sprzęgła ogarnąłem, kupuje delikatną używkę z dociskiem od RS4 i nabijam ją kevlarem, mam nadzieje ze to wystarczy, dzisiaj rozmawiałem tez z gościem który miał pod 500KM w RS4b5 i jezdził z seryjnym sprzęgłem które wytrzymało przez 4 lata, oczywiscie nie było upalania spod świateł i nie było jazdy po torze ale sprzęgło dawało radę także myśle że sprzęgło rs4 i kevlar dadzą radę, dla Waszej informacji Radzikowski zrobił się drogi..także daje sobie z nim spokój i nabijam gdzie indziej.
A pytanko co z tym downpipem? jak myslicie wybebeszony oryginalny downpipe z dodanym przelotowym catbackiem jest dobrym pomysłem, czy jednak szukać downpipów też?
pozdro
: 2016-01-21, 22:17
autor: Papol
Murzzyn jesli dobrze pamietam ma do sprzedania jakiegos spieka i fx... zobacz temat gieldaa
: 2016-01-21, 23:27
autor: prnit
no ma ale trochę drogo, za 700kupuje sprzęgło lekko używane od rs4 i nabicie kevlarem 250-350zł.
dzieki za info anyway.
: 2016-01-22, 08:28
autor: kurpiu
Jak za 700 masz uzywke to nowka kosztuje pod 900 wiec chyba juz lepiej dolozyc i miec nowke.
Co do DP to jaka moc ma miec silnik??
: 2016-01-22, 09:37
autor: prnit
Kurpiu chciałbym 450+, pozniej kolektory i atakowanie pod 500
: 2016-01-22, 11:07
autor: kurpiu
To zrob 3 calowe i bedzie spokój.