Strona 3 z 3

: 2011-02-18, 00:47
autor: bracus
rozwiń swoja myśl proszę - z tego co mi wiadomo - i chyba wszystkim też
większość grzebanych S4 na mrozie rano zalewa...chyba że chodzi Ci o falowanie 720-760 to tak było od zakupu samochodu i nic się nie zmieniło po remapie i wsadzeniu K04
co do 4 sond i tak 80% info z systemu idzie z tych 2 z przodu - tak że te dwie z tyłu to tylko drobna regulacja. ale w takim razie jak się ma 4 to po co usuwać 2 ? skoro na 4 jest w zasadzie to samo ? system jest adaptacyjny - im więcej danych tym lepiej się dostosowuje a zawartość zmienia się z czasem i np. po przejechaniu 500 km już jest inna ;-)

: 2011-02-18, 01:15
autor: Sql
Hmm mam bledy z dwoch pierwszych sond, opor wewnetrzny za wysoki, moze to miec jakis wplyw na te wolne obroty? Albo na cokolwiek innego?

: 2011-02-18, 08:39
autor: Flyer
Masz bledy sond, ktore odpowiadaja za mieszanke, wiec moim zdaniem to ma wplyw, ale na auto, na telepanie raczej nie :)

One teraz sie pojawily? Czy miales juz jak auto bylo na naprawie?

: 2011-02-18, 09:25
autor: Sql
Te bledy mam bardzo dlugo i do tej pory nie wydawalo sie zeby mialy one wplyw na cokolwiek. Ale jak teraz tak szukamy i znalezc nic nie mozemy to moze warto zmienic te sondy i zobaczyc czy to cos da. Nie wiem sam. Ale z drugiej strony nie pokazuje "Short to ground" wiec calkiem padniete tez chyba nie sa?

: 2011-02-18, 14:02
autor: luk
jezeli zmiena sie opor wewnetrzny sondy to ECU widzi to jako zmiane AFR (lub lambda, jak kto woli) i zaczyna dostosowywac ilosc paliwa to tej wartosci. to moze powodowac niepotrzebne zalewanie paliwem lub wrecz na odwrot.