Strona 3 z 8
					
				
				: 2015-11-14, 16:58
				autor: aw69
				Katy prz mocy okolo 480 KM płyną. Nie pomagaja nawet sportowe zamienniki
			 
			
					
				
				: 2015-11-19, 20:01
				autor: e-s4
				
			 
			
					
				
				: 2015-11-20, 02:07
				autor: sztybor
				Fajnie ze juz wiesz co było.. myslalem ze pol auta wymienisz :)
			 
			
					
				
				: 2015-11-22, 17:26
				autor: e-s4
				w akcie desperacji byłem skłonny hehe
sam wiesz ze jak cos ucho męczy nie ma frajdy z jazdy
			 
			
					
				
				: 2015-12-09, 09:04
				autor: przemek530d
				no co za numer i to w polifcie taki fuckup,
a ile masz przelotu ?
poza szuraniem nie miałeś czasem delikatnego huczenia takiego jak od kiepskich opon
			 
			
					
				
				: 2015-12-19, 15:47
				autor: e-s4
				przemek530d pisze:no co za numer i to w polifcie taki fuckup,
a ile masz przelotu ?
poza szuraniem nie miałeś czasem delikatnego huczenia takiego jak od kiepskich opon
sytuacja opanowana wymiana łozyska na przedłuzeniu półosi w obudowie skrzyni załatwiło sprawe 
[ Dodano: 2015-12-19, 15:47 ]
 
 
 
zmiana obrotow w procedurze z 3 tys na 4 tys
w poniedzialek bedzie robiony dolot z nierdzewki
i nowy soft indywidualny po tych wszystkich modach
 
			
					
				
				: 2015-12-19, 17:11
				autor: lotdin
				Heh ładna ;) wstyd b5 podjeżdżac
			 
			
					
				
				: 2015-12-20, 15:44
				autor: e-s4
				szczerze gdyby mi sie nie trafiła za dobre pieniadze chciałbym miec b5 w wersji rs lub s pogrzebane, niby nie pozorne a nie jeden sie zdziwi
 kultowe auto :)
			 
			
					
				
				: 2015-12-21, 09:37
				autor: przemek530d
				widzę program w skrzyni zrobiony
odczuwalne różnica w działaniu skrzyni na D ?
			 
			
					
				
				: 2015-12-25, 13:38
				autor: e-s4
				
			 
			
					
				
				: 2015-12-27, 13:44
				autor: nosb
				Standard w tych skrzyniach. PRaktycznie kazda ma ten problem. Daliscie wieksze lozysko rozumiem ? i rozfrezowane gniazdo ? 
Jak wydech brzmi bez katow teraz? 
To auto lata na duzym EGT niestety ciagle i tam obciazone termicznie ostro jest w wydechu wsio.
			 
			
					
				
				: 2016-01-02, 19:07
				autor: e-s4
				masz racje EGT jest wysokie ale te 3.0tfsi grzeja sie co czuc po pierwszym lepszym pałowaniu jak bucha w nogi goraco
luz to jedynie dwie setki takze odradzili frezowanie, nowe łozysko z aso z kompletem podkladek i zabezpieczen plus klej n jedna setke jakos tak tłumaczyl gościu do skrzyn,
długo sie nie nacieszylem zatrzymujac sie na przyslowiowe siku nie dalo sie z P wrzucic biegu juz albo linka spadla/peka albo cos ze skrzynia 
auto stoi juz w serwisie, AUDI CENTRUM GDAŃSK
7 stycznia bd mial pierwsze info co sie zepsuło, na szczescie naprawa obejdzie sie bez gotowkowo mam nadzieje
			 
			
					
				
				: 2016-01-02, 20:37
				autor: rwtnt
				Chyba jakiś pech? audi a7 3.0tfsi zadnych problemow
			 
			
					
				
				: 2016-01-02, 20:44
				autor: e-s4
				rwtnt pisze:Chyba jakiś pech? audi a7 3.0tfsi zadnych problemow
powiem Ci pech lub niedopatrzenie przy montazu u chłopaków ale przyznam sie ze lawete ogarneli i na ich ubezpieczenie od takich przypadkow auto bd robione w serwisie wole nikomu innemu nie dwac bo sam widzisz co chwile jakis "pech"
 
			
					
				
				: 2016-01-02, 21:59
				autor: Szupryk
				rwtnt pisze:Chyba jakiś pech? audi a7 3.0tfsi zadnych problemow
To dobrze  
