Strona 3 z 3
: 2015-11-07, 22:20
autor: LCQ
420 w benzynie
fuck nie ma takiego wyboru

: 2015-11-26, 22:42
autor: ARAS200
Jak diesel to air ride I Na show shine.Bo zawsze bedzie lepszy ten 3.0 niz klekot 1.9
Jak LPG to do upalania...
Podsumowujac...wole z tylka gaz niz czarny brud

: 2015-12-05, 22:36
autor: prororq
Lpg i tyle w temacie

: 2016-04-19, 10:31
autor: PlemnikS4
RS4 z LPG to jak piękna willa z meblami z IKEI , ale z dwojga złego to lepsze niż RS4 na węgiel kamienny

: 2016-08-20, 10:15
autor: Muder
Chyba wybrałbym na podtlenek LPG, ale tankowałbym daleko za miastem gdzieś u prywaciarza, najlepiej o 6 rano, żeby nikt nie widział

: 2016-08-20, 16:37
autor: Kamil_2.7BiT
A jaka instalka dobrze ogarnie 420 KM z 6 doladowanych cylindrow? Ja mam staga qmaxa 6xbarracuda i 2x250 acr01 i jest na styk przy mojej mocy, cisnienie ledwo wyrabia...
: 2016-08-20, 18:01
autor: mik-17
Kamil_2.7BiT pisze:A jaka instalka dobrze ogarnie 420 KM z 6 doladowanych cylindrow? Ja mam staga qmaxa 6xbarracuda i 2x250 acr01 i jest na styk przy mojej mocy, cisnienie ledwo wyrabia...
Trochę nie temat tego wątku ale trochę podpowiem, do pustej butli przed tankowaniem nabij powietrza - mi to w zimie pomogło.
Ja miałem 450 PS i 600Nm na lpg i zapas był spory. Myślę że wszystko jest kwestią montażu, przewody, wielozawór itd itd.
Wszytko zależy od doświadczenia i pasji montujących lpg. Zwykli gaziarze po prostu tego nie ogarniają.
: 2016-11-16, 21:57
autor: venom
Ja mam budę zrobiona na rs4 i afn-a...i jeździ 😀
: 2016-11-22, 00:10
autor: G4 HPB
Ktoś kiedyś powiedział "Na gaz są zapalniczki, a na ropę traktory"

: 2016-11-22, 02:36
autor: mik-17
venom pisze:Ja mam budę zrobiona na rs4 i afn-a...i jeździ 😀
Mieszkam 10 lat w Opolu (tak jak Ty w opisie) i nigdy nie widziałem na żywo sedana limo w rs4. Chyba to nie jeździ... zaś rs4 avant to przynajmniej 3 szt widziałem w ciągu ostatnich 3 lat w samym Opolskim.