Strona 3 z 4
: 2015-08-27, 17:18
autor: mik-17
Wystarczy Ci z rs4: k04 , wtryski i pompa paliwa.
Kasku miał kiedyś taki set i było coś koło 420 PS na głowicach s4.
FMIC, sprzęgło i wydech masz więc z kosztami za to co wyżej w 5000zł powinieneś się zmieścić. Pozostaje tylko robota i soft
: 2015-08-27, 17:21
autor: ARAS200
Albo K03 Hybrydy Stage2 z 4 z przodu👍 gwarantuje zbiera sie fajowo😊
: 2015-08-27, 17:34
autor: mik-17
Dla mnie to totalny bezsens, sama gorąca strona jest skazana na awaryjność - jest po prostu za mała. Miałem w jednym czasie do porównania k03, k04 z rs4 i rs6 a ostatnio hybrydy RS6.
Jak już ma zrobione FMIC, sprzęgło i wydech to po prostu aż żal nie założyć minimum k04.
Zresztą Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS ?
Oczywiście jeżeli kolega audi4fun zamierza regenerować jakieś turbiny to najlepiej na hybrydy

: 2015-08-27, 18:02
autor: ARAS200
mik-17 pisze:Dla mnie to totalny bezsens, sama gorąca strona jest skazana na awaryjność - jest po prostu za mała. Miałem w jednym czasie do porównania k03, k04 z rs4 i rs6 a ostatnio hybrydy RS6.
Jak już ma zrobione FMIC, sprzęgło i wydech to po prostu aż żal nie założyć minimum k04.
Zresztą Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS ?
Oczywiście jeżeli kolega audi4fun zamierza regenerować jakieś turbiny to najlepiej na hybrydy

Masz racje co do goracej strony K03...ale na mojej hybrydzie ktora cisnie juz od tak niskich obrotow , moge smialo figurowac z K04 420-440ps

malo tego moment obrotowy jest bajeczny

Na wyspach jezdzi wiele k03 hybryd z wynikami 385ps 580-600nm
Wszyscy chwala sobie... Wiec kwestia chyba tez stoi, kto i jak robi i kto mapuje
''Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS'' bezpieczny to STOCK
: 2015-08-27, 18:57
autor: mik-17
Dla mnie bezpiecznie to tak żeby nie wykorzystywać 100% wytrzymałości części które mogą się usmażyć. A seria to raczej bezpieczna nie jest patrząc na k03...
Te k03 to co najwyżej do miasta są dobre.
A poza tym myślę że konfiguracją która podałem wyżej jest w miarę bezawaryjna i tania jak na taką moc w 2.7
: 2015-08-27, 19:17
autor: audi4fun
Wiadomo, to co napisałem na początku jeśli regeneracja to na hybrydę, tylko teraz koszta takiej imprezy? Rozumiem, ze moje wtryski nie wydadzą, pompa też i zapewne inne rzeczy, interesuje mnie bezpieczny setup głównie na miasto
: 2015-08-27, 20:01
autor: Jachyr
audi4fun pisze:Wiadomo, to co napisałem na początku jeśli regeneracja to na hybrydę, tylko teraz koszta takiej imprezy? Rozumiem, ze moje wtryski nie wydadzą, pompa też i zapewne inne rzeczy, interesuje mnie bezpieczny setup głównie na miasto
To rob hybryde i tyle do miasta bedziesz zadowolony. Ja tez mam caly czas dylemat... Najbardziej odpowiadalo mi k04 rs4 ale w chwili obecnej jestem w posiadaniu tylko jednej turbiny od strony kierowcy ktora jest w stanie bdb jezeli chodzi o strone goraca. Szukam juz nie wiem ile czasu drugiej ale nic... Przyjal bym nawet 2 ale nigdzie nic nie ma w rozsadnym stanie...:/ a z nowymi wiadomo koszty troche zabijaja checi na robienie czego kolwiek...
P.s dzis dzwonilem do firmy ktora wczoraj podawalem na chacie i rozmawialem chwile z chlopem ktory ogarnia tam turbo. Wydaje sie byc rozgarniety i konkretny(przynajmniej przez telefon) i powiedzial mi dzis taka ciekawostke ze mozna k03 rozwiercic i wstawic ori core od rs4!? 3 razy pytalem czy sie nie pomylil ale twierdzi ze nie... Zna ktos moze takie przypadki? Mial do czynienia? Roznica w kosztach miedzy zrobieniem hybrydy k03 a z k03 na k04 nie jest przepastna... Sam juz nie wiem co dzialac a moja juz naprawde mowi dosc i auto ruszam tylko delikatnie w weekendy:/
: 2015-08-27, 20:45
autor: audi4fun
A na tych hybrydach od Sida wtryskach 440 i pompie ile można ugrać, ma ktoś taki setup? Gdzie najlepiej wystroić ? Tak nie za daleko od Radomia :D
: 2015-08-27, 20:58
autor: ARAS200
audi4fun pisze:A na tych hybrydach od Sida wtryskach 440 i pompie ile można ugrać, ma ktoś taki setup? Gdzie najlepiej wystroić ? Tak nie za daleko od Radomia :D
Brat ma K03 hybrydy Sida... 377ps 588nm
: 2015-08-27, 21:17
autor: emay
Jachyr moim zdaniem to wielkość muszli k03 zabija ta turbine.
: 2015-08-27, 21:37
autor: luk448
audi4fun, Pozostaje Ci Wawa
: 2015-08-27, 21:44
autor: Ekonomiczny
Ludzie czym wy się podniecacie ? Hybrydami k03 na +400 np? Może i fajnie to jeździ .... Ale ile to wytrzyma? Jedna wymianę oleju czy dwie? Zrobił ktoś na tych hybrydach z 20tys km? Bałbym się lecieć na tym w dalsza trasę

: 2015-08-27, 22:12
autor: Papol
Nie no co do tras i hybryd k03 ... bylem na nich w trasie kilka razy (2000km) i po sprawdzeniu tydzien temu wygladaja jak nowe... co prawda mam k04 do zalozenia ale nie wiem czy za rok na wakacje na hybrydach znowu nie zarobie 2 tys km ...
: 2015-08-27, 23:07
autor: ARAS200
Ekonomiczny pisze:Ludzie czym wy się podniecacie ? Hybrydami k03 na +400 np? Może i fajnie to jeździ .... Ale ile to wytrzyma? Jedna wymianę oleju czy dwie? Zrobił ktoś na tych hybrydach z 20tys km? Bałbym się lecieć na tym w dalsza trasę

Objechalbym bym ta a6 450ps z 3 pasazerami na pokladzie

tym bym sie podniecal
: 2015-08-28, 05:08
autor: luk448
ARAS200 pisze:Ekonomiczny pisze:Ludzie czym wy się podniecacie ? Hybrydami k03 na +400 np? Może i fajnie to jeździ .... Ale ile to wytrzyma? Jedna wymianę oleju czy dwie? Zrobił ktoś na tych hybrydach z 20tys km? Bałbym się lecieć na tym w dalsza trasę

Objechalbym bym ta a6 450ps z 3 pasazerami na pokladzie

tym bym sie podniecal
...Po czym zjechałbym na pobocze i wymienial turbiny

joke
