Strona 3 z 5

Re: Hamulce RS6 C5

: 2017-08-19, 15:34
autor: karan
[/quote]
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]

dzieki za info

jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....

Re: Hamulce RS6 C5

: 2017-08-19, 15:56
autor: SID
karan pisze:
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]

dzieki za info

jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....[/quote]
jest płytsza, możesz ją założyć ale będziesz musiał dać podkładki/dystanse między jarzmo a uszy zwrotnicy około 3-4mm

: 2017-08-20, 11:43
autor: marcin8585
widzialem tez opcje wrzucenia na 8tlok z rs6 c5 tarczy 380 z rs6 c6 jedynie adapter potrzebny

: 2017-08-20, 12:16
autor: SID
marcin8585 pisze:widzialem tez opcje wrzucenia na 8tlok z rs6 c5 tarczy 380 z rs6 c6 jedynie adapter potrzebny
RS6 C6 ma 390x36mm
spasowanie ich z 8 tłok w RS6 C5 to :
- nie ścieranie pełnej wysokości tarczy bo klocki 8 tłok są niższe
- dorobienie pierścienia centrującego, bo inne średnice otworu
- dorobienia dystansu aby cofnąć tarcze bo za głęboka wzgl C5
- szlifowanie niektórych klocków aby były cieńsze bo zacisk 8 tłok przystosowany jest na grubość tarczy 34mm a nie 36mm i przez to tłoczki zacisku przy "starcie" nie mają pełnej siły wypychu

lepiej zmienić zacisk na 6-tłok bo tego sporo na rynku a przy okazji dostajemy większa powierzchnie klocka= tarcia, większe średnicy tłoczków co przekłada się na większą siłe nacisku na klocek = większe tarcie na tarcze = mocniejszy hamulec

: 2017-08-20, 20:10
autor: marcin8585
widze ze rzeczowo odrazu :-) a jaki ten 6 tlok proponowal bys??
to bylo wyczytane info z sieci i masz racje chodzilo o 390mm
jedyna sensowne to wieksze customy pod zacisk ale z drugiej strony ten zacisk nie jest tak wspanialy przy takich malych klockach wiec odrazu lepiej wrzucic 6 tloka jak mowisz

: 2017-08-20, 20:16
autor: SID
zacisków masę z mercedesa, Audi i itp itp tarcze 360-390mm o wysokim klocku
jak mam jakieś z 3-4 różne pary

: 2017-08-21, 18:13
autor: marcin8585
juz wiem o co chodzi i ktore dzieki za info

: 2017-08-31, 08:47
autor: lyru332
SID możesz doradzić co podejdzie większego nie koniecznie odrazu pińcet milimeters ale coś co lepiej pohamuje do A6 C5 na żeliwnej zwrotnicy ?

: 2017-08-31, 09:10
autor: SID
jak masz żeliwną zwrotnicę to masz wąski rozstaw mocowań uszu 98mm - musisz robić adaptery w każdym przypadku
wiec wsadzasz co chcesz i robisz adaptery
nie masz nic p&p

: 2017-08-31, 09:26
autor: emilzizi
SID, A6 2.7 na żeliwne zwrotnicy ma szeroki rozstaw.

: 2017-08-31, 13:05
autor: SID
emilzizi pisze:SID, A6 2.7 na żeliwne zwrotnicy ma szeroki rozstaw.
a to dla mnie nowość

: 2017-08-31, 16:10
autor: emilzizi
SID, miałem u siebie w A6 po lifcie żeliwne zwrotnice.
Zmieniłem na Alu. Rozstaw ten sam.
Ponoć tylko 2.7 wychodziły w tej konfiguracji od początku produkcji.

: 2017-08-31, 20:23
autor: SID
Więc jeśli ma szeroki rozstaw uszy na zwrotnicy w A6 C5 to pasuje to samo co w S4 B5 więc 6-tłok i 345x32mm
najbardziej ekonomiczny i zarazem mocny zestaw bo za cenę 3000 zł nic innego nie kupi a coś mocniejszego to +5-6 tyś zł i eksploatacja droga potem

: 2017-08-31, 21:17
autor: Koralgol
Jeżeli chodzi o A6 to tanim rozwiązaniem są alu zwrotnice i piasty od s6 C5 + zacisk od A8 D3 + tarcza 356mm od A7 i klocki od A7 ;-)
Na tył zacisk od S6 C5 + tarcza A8 D3 310mm + adapter.

: 2017-09-01, 23:50
autor: mophk
te zaciski nie hamujo, dajcie se spokój dzizas.