Strona 3 z 3

: 2015-07-29, 23:53
autor: nosb
Spoko :) Zapraszam na bajerke :)

Wdg mnie chyba lepszej/bezpieczniejszej nie znajdziesz ;) ale mam stosunkowo male doswiadczenie w tym temacie. jak ma byc mocno to nie bedzie bezpiecznie , jak ma byc bezpiecznie to nie bedzie mocno :) Przypominam Ci ze miales chyba najmocniejsze mi znane auto w tym setupie na 98. i zeby byla jasnosc : wiem kto i co , wiem + - co sie dzialo po drodze. Generalnie nie chce sie wpierdalac bo ani mnie to grzeje ani ziebi jednak troche za malo obiektywnie na to patrzysz. znam to wszystko troche bardziej "od zaplecza" tzn kto co i jak czaruje w softach i ja wiem gdzie pojade kolejny raz z kolejnym autem znow ;) Tobie zostaje sie chyba przekonac na wlasnej skorze , wybor z mi znanych i dobrych :

rogal , gto , compsport , sportmile/masters , masz jeszcze turbodiesel.com ( zaprzal ) , genowefa/digitun , ecuproject i w choy innych. moze rzut koscmi ? :)

: 2015-07-30, 00:07
autor: kfasik
Ok spoko, jakoś może niedługo pojawię się z "super energolami" :)

To czy moje auto było najmocniejsze na tym setupie, tego osobiście nie jestem pewien, bo robiłem pomiary RL i chyba nie do końca odzwierciedlały one moc z hamowni.

Muszę na spokojnie przemyśleć sprawę przyszłego strojenia, bo wiem, że w PL są robione naprawdę grube projekty i nie ma tam takich problemów co u mnie.

Prawda jest też taka, że tak jak napisał SID, kolektory wydechowe mają tu spore znaczenie. Ale w przypadku włączonego EGT, tak czy inaczej nie powinno być takich cyrków.
nosb pisze:rogal , gto , compsport , sportmile/masters , masz jeszcze turbodiesel.com ( zaprzal ) , genowefa/digitun , ecuproject i w choy innych. moze rzut koscmi ? :)
Dzięki za listę.

: 2015-07-30, 00:16
autor: nosb
W kazdym są problemy tylko malo kto o tym pisze bo wszyscy zamiataja pod dywan :roll:

Moje zdanie jest odmienne od twojego :) W sensie wyników z hamowni . Pewnie nie jestem do końca postronny dlatego urwe ten temat już bo nie ma co przekonywac jeden drugiego na siłe do swojej racji :)

Badz co bądz na pewno wystepuje w polskim swiatku nazwana przezemnie humorystycznie turystyka tuningowa :D Od tunera do tunera z autem czy to na mody czy na hamownie/strojenia. raz sie temu tuta nie do konca podobalo , pojedzie gdzie indziej , pozniej znow wroci i tak sE turystyke uprawiaja ludziki hehe . Temu raz cos padnie , tamten cos zjebal pewnie , tu za malo mocy u tamtego pewnie by wiecej wyszlo albo ten przesadzil bo to czy tamto i tak dalej itp.

Czasami tak klepe z dupy , moze i bez sensu ale cos mozna wywnioskowac albo sie nad czyms zastanowic :)

: 2015-07-30, 00:22
autor: kfasik
Jedni jeżdżą do Łeby inni do Hurghady a jeszcze inni uprawiają turystykę tuningową :mrgreen:

Dobra koniec pier**lenia, trzeba dokończyć projekt.

P.S. Jakby ktoś w okolicach Radomia chciał sobie zmierzyć auto RL, to zapraszam.

: 2015-07-30, 09:59
autor: kluczykpl
Pamietajcie ze w naszych eskach Egt jest mierzone za sprezarka, czyli jakies 50cm od zaworu wydechowego, a jak juz mamy w tym miejscu 900st, to na zaworze jest z 1000 lekko, sprawdzalem to akurat nie w 2,7 ale w innym silniku.

Co do strojenia auta, jasli sie ktos czuje na silach,nic nie stoi na przeskodzie zeby zrobic to samemu. Streownik Me7 jest bardzo ladnie rozpracowany.

: 2015-07-30, 15:43
autor: nosb
jak egt jest mierzone za sprezarka to ja jestem niepokalanie poczety :mrgreen:

: 2015-07-30, 16:05
autor: mik-17
nosb pisze:jak egt jest mierzone za sprezarka to ja jestem niepokalanie poczety :mrgreen:
+1

On chyba jakoś od tyłu na to patrzył że widzi za sprężarką :mrgreen:

: 2015-08-01, 09:41
autor: kluczykpl
Kurczaki zaraz zejde i tam zajrze, bo moglo mi sie cos popierniczyc.

: 2015-08-03, 20:32
autor: daw2
Raczej :)

: 2015-08-03, 20:45
autor: kluczykpl
Faktycznie sorki za zamęt ale sprawdzilem i sie mylilem, sondy egt sa przed turbinami, moj blad :D