Strona 3 z 9
					
				
				: 2011-03-26, 12:26
				autor: Norbi
				U mnie Adam dorabiał węże i zakładał nową chłodnicę oleju w naprawdę dobrych pieniądzach, chłodniczkę tą co mam na pewno upchniesz u siebie.
Ori chłodnica  i węże do niej w ASO to koszt ponad 3 tysie  
 
 
Dorobienie węży (całe w oplocie) było praktycznie od ręki, koszt 300 zeta( ASO 1200), chłodnica chyba 1000 o ile dobrze pamiętam ( ASO 1800), ale Adam pewnie zaraz  mnie poprawi.
 
			
					
				
				: 2011-03-26, 13:12
				autor: LCQ
				ja przeliczyłam jakiś czas temu, i zestaw wyszedł ok 850 zł (chłodnica Mocala 16 rzędowa)
			 
			
					
				
				: 2011-03-27, 00:44
				autor: nosb
				hmmm... Ori weze to mam. Generalnie Ori chlodnica chyba za malo wydajna ? Pozatym FMIC wiec koliduje. Tak czy srak musze cos kupic  
 
 
LCQ przeliczylam ?  
 
   
 
			
					
				
				: 2011-03-27, 01:01
				autor: sportmile
				Norbi chlodnica 520 zl satreb 19 rzedow. Cos pomysliles cene 1000 + to za kpl a przewody troche wiecej u nas szczegolnie takie dluuuuugie .
			 
			
					
				
				: 2011-03-27, 01:20
				autor: nosb
				Adas mocala 115 16-sto rzedowa za mala ? 
Wogole podstawka w RS4 ma termostat  

 ?
 
			
					
				
				: 2011-03-27, 01:38
				autor: sportmile
				spoko jest da rade taka 16 chyba ze idziesz w 700 + i bedziesz latal po torze ..... wtedy musisz miec taka jak ja 23 + wentylator
			 
			
					
				
				: 2011-03-27, 01:44
				autor: nosb
				Wiesz ja nie upalam specjalnie itp. Po prostu chce zeby bylo optymalnie a nie na styk  :)  Musze kupic bo raz fmic dwa nie mam :) 
A jak z tym termostatem ?
700 i po torze  

   maks 500 z hakiem od swieta :)
 
			
					
				
				: 2011-03-27, 08:24
				autor: SID
				rs4 podstawka ma termostat
ja niebawem bede mial chlodnice 16 i 19 mocala i inne gady 
 
u Ajaxa jak jezdzilem na 320 ps olej okolo 100-110st  a teraz byl 80-90 

robia robote chlodniczki
 
			
					
				
				: 2011-03-27, 10:33
				autor: nosb
				I need this week :( Ale palnij mi jakie cenki beda :) 
A nie wiecie jak idzie upchac bokiem w blotniku te 235 powiedzmy 10-cio rzedowe ? Nie bardzo che do przodu nad FMIC bo weze beda mialy lacznie z 3-4 metry a to dodatkowe koszta :)   
SID co upchaliscie do ajaxa i gdzie ? Mozesz podeslac jakies foto ?
			 
			
					
				
				: 2011-03-27, 22:25
				autor: Rapix
				a ja tak zastanawiam się czy przez te chłodnice oleju, nie spadać ciśnienie oleju? 

 
			
					
				
				: 2011-03-28, 01:06
				autor: nosb
				
			 
			
					
				
				: 2011-03-28, 01:29
				autor: sportmile
				ty lepiej mu zatkaj doloty i dziury zebys pozniej nie plakal ze cos ci wpadlo
			 
			
					
				
				: 2011-03-30, 00:12
				autor: nosb
				Spoczko i tak bede to rozbieral i czyscil wszystko :)
Adas a taca mocalowka da rade na te moje plany ? : 
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=437 
Do odpalu polaczylem zlaczka wejscie z wyjsciem i tyle :) 
Jutro wsad   

   Dzisiaj skladalem to do kupy , wyszlo kilka pierdolek ( np brak fabryczneog miejsca wolnego na czujnik cisnienia oleju --> gwintowanie ... W agb byl zaslepiony a tu odlew  :wallbash: ) i nie zdazylem dzisiaj wpakowac   

 Wywalilem tez EGR w kosmos   

  Ogladajac ten silnik z bliska coraz bardziej wierze ze ma faktycznie te 82 tys km :) Wszystko jak nowe bez mala :) DP zrobione 2,75" na strone :)
 
 
 
 

 
			
					
				
				: 2011-03-30, 11:23
				autor: buba
				a co w tej turbinie tyle czarnej sadzy??
jeszcze desperadosa meczysz 

 
			
					
				
				: 2011-03-30, 13:13
				autor: wowo
				jeśli chodzi o chłodnice oleju, brałem u tego sprzedawcy 
http://shop.ebay.pl/gdmheat/m.html?_nkw ... ksid=p3686
Pare złotych zostało w kieszeni.