Strona 3 z 21

: 2015-04-02, 10:26
autor: luk448
RRyb pisze:albo dołożyć chłodnicę oleju
+1

: 2015-04-02, 10:57
autor: marecek1522
Panowie chłodnica oleju juz leży.... no to teraz mam dylemat k03 czy k04 ile seryjna k04 wyda w AGB bo robiąc chybryda znowu k04 później wstanie...

: 2015-04-02, 11:02
autor: bracus
Ale co to znaczy później wstaje ? Może i odrobinę później ale po pierwsze wyżej ciągnie a po drugie mocniej. K04 to 420-440KM spokojnie a jak "podopieszczasz" co trzeba to i 480 może być.
A jak pomodzisz mocno dolot, kolektory, głowice to i 500 pęknie jak u Sid'a

: 2015-04-02, 11:15
autor: Wojt3q
Jak lubisz ostro pozasuwać to nie ma sensu ko3 bo wymieknie , a przy ostrej jeździe i tak używasz wysokich obrotów jesli celujesz w okolice 400 to k04 z rs4 według mnie będzie o wiele lepsze

: 2015-04-02, 11:20
autor: marecek1522
Dzięki panowie za rady ale 2.7 to dla mnie nowość 1.8t 2.2t 2jz mam w małym palcu i wiem co i jak ale tu wszystko jest razy dwa :) w takim razie będzie k04 :) k03 pójdzie pod młotek. Gdyby ktoś coś słyszał kupię k04, stan obojętny.

: 2015-04-02, 11:27
autor: luk448
Pakuj od razu z rs6 ;-)

: 2015-04-02, 11:37
autor: ADI
Na miasto lepsze k03

: 2015-04-02, 11:40
autor: Floro
Lepsze, gorsze najlepiej jak masz możliwość przejedź się na K03 i K04 i sam ocenisz co to je lepsze dla Ciebie 8-)

: 2015-04-02, 11:40
autor: SID
Najpierw zrób body, włóż serie AGB i naciesz się autem - potem kombinuj
Mechanikę robisz sam więc kosztów nie poniesiesz z wyjęciem silnika ponownie.
Jak zaczniesz od mocy to autem w tym sezonie nie wyjedziesz bo co chwila coś zmienisz

: 2015-04-02, 11:44
autor: bracus
adi a porównywałeś wykresy aut K03 330KM i K04 440KM ? porównaj zakres użyteczny czyli jakieś 3500 do powiedzmy nawet 5000 obrotów? Uwierz mi że samochód 330 konny na K03 nie jedzie nic lepiej z dołu jak 440 konny na K04...no chyba że porównujemy jazdę od 2500 do 4000 obrotów...tylko w takim razie po co komu weekendowe autko z turbo pod maską....trzeba sobie kupić ładne E46 cabrio z 2 litrową benzyną i się lansować po mieście ;-)
sporo taniej wyjdzie :mrgreen:

: 2015-04-02, 11:50
autor: marko
ja tez proponuje wstawienie chlodniczki oleju nawet 9 rzedowa doje rade studzic olej a najlepsza alternatywa aby nie przeplacac za chlodniczke to wstawic od opla omegi jest spora gruba i w nadkolu sie zmiesci swobodnie a koszt to max 70 zl

: 2015-04-02, 13:33
autor: ADI
Bracus nie chodzi o porównywanie wykresów. Jeździłem rs4 i dla mnie w ogóle z dołu nie jedzie. W mieście jeżdżąc od świateł do świateł moim zdaniem dużo lepsze k03 gdzie turbo wstaje od samego dołu. Każdy lubi co innego wiadomo.

: 2015-04-02, 14:10
autor: lukfk
tak jak mówi ADI K03 mają ten plus że naprawdę zajebiście wstają i przy miejskiej jeździe jest to duży plus, z tym że rzeczywiście magia się kończy przy 5700obr, bo potem puchną...
Ogólnie wydaje mi się że co byś nie wybrał to moc rzędu ok 400 koni i napęd quatrro i tak wystarczy do objechania 99% aut w twoim mieście, no chyba że tam u was co trzecia fura to GTR, to wtedy szedłbym w garetty odrazu albo single big turbo :-)

: 2015-04-02, 14:26
autor: marecek1522
Hehe sąsiad mój ma 3 Supry jest kilka mocnych audi 600+ co bym nie zrobił i tak będę miał najslabsze:p z naszego grona:p ale auto ma być bezawaryjne żebym nie musiał się martwić ze cos wypadnie, ale jak już Sid wspomniał pojezdrze na k03 i zobaczę czy mi wystarczy czy nie :) pozdr

: 2015-04-02, 14:31
autor: bracus
gdzie ty masz w Rzeszowie te 3 supry i te kilka mocnych audi 600+ bo ja chyba nie w temacie jestem ?