Strona 3 z 9

: 2015-03-30, 21:59
autor: marko
tylko ze do 2.2 kupujesz jeden a do 2.7 sa dwa

: 2015-03-30, 22:03
autor: gowor86
panowie a co z tymi kolektorami?
http://sidmotorsport.pl/pl/s/1955-agm-r ... ktory.html

ktoś coś wie? coś słyszał?

: 2015-03-30, 22:14
autor: kfasik
marko pisze:tylko ze do 2.2 kupujesz jeden a do 2.7 sa dwa
2,8x2=5,6 (przy bardziej skomplikowane konstrukcji).
Biorąc poprawkę na powyższe, kolektory do 2,7, powinny kosztować 4-5 tys. zł!

Ale temat ceny Wagnerów jest bezcelowy, bo polityka cenowa niejednokrotnie nie ma zbyt dużo wspólnego z racjonalnością.

: 2015-03-30, 22:17
autor: kurpiu
Jezdzilem na kolektorach z 2.4 i 2.8 i nie bylo problemow z EGT A moc okolice 500 z malym +. Na wieksza moc niewiem nie testowane. Znalalem kilka projelktow na tych kolektorach pod 700KM. Nie mowie ze sa idealne ale napewno lepsze od serii.
Tak dla porownania.
http://gallery.034motorsport.com/var/al ... _EM_01.jpg

Ogoleni roznica w przepywie to 30l/s wiecej dla kolektora z 2.8.

: 2015-03-30, 22:32
autor: kfasik
Różnica w przepływie jest kolosalna!
Najsłabszym punktem seryjnych kolektorów 2,7 jest dodatkowe zwężenie przy wylocie.

P.S. Wreszcie jakaś konkretna informacja.

: 2015-03-30, 22:42
autor: kurpiu
U mnie kolektor na wysciu ma 42mm zwężające sie do 41 czyli tyle co wlot do turbo. LC przezyly i rozne inne wymysly:D Niema rzeczy idealnych sa tylko drogie:D hehe

: 2015-03-30, 22:54
autor: luk448
A ja zapytam czemu kolektory Loba sa jeszcze drozsze niz Wagnery?Kosztuja 12 kola.Jeszcze lepszy stop?Wiekszy przeplyw,jeszcze wieksze moce?

: 2015-03-30, 23:01
autor: kfasik
luk448 pisze:A ja zapytam czemu kolektory Loba sa jeszcze drozsze niz Wagnery?Kosztuja 12 kola.Jeszcze lepszy stop?Wiekszy przeplyw,jeszcze wieksze moce?
Większy LANS ;-)
Pewnie przy ich zakupie, dostajesz naklejkę na szybę gratis :mrgreen:


Wszystko sprowadza się do podatności ludzi na czynnik manipulacji.
Zawsze tak było i najwidoczniej nic w tym temacie się nie zmieniło.

: 2015-03-30, 23:07
autor: luk448
No ale cena zabija co?12 kola za kawek zelastwa.Ludzie za tyle auta kupuja :mrgreen: wiec ciekawi mnie ile w tej cenie placisz za jakosc a ile za marke

: 2015-03-30, 23:18
autor: kfasik
luk448 pisze:No ale cena zabija co?12 kola za kawek zelastwa.Ludzie za tyle auta kupuja :mrgreen: wiec ciekawi mnie ile w tej cenie placisz za jakosc a ile za marke
Pytania z dziedziny tych bez odpowiedzi ;-)

: 2015-03-30, 23:35
autor: SID
Wagnery mają niebawem się ponownie pokazać, cena hmmm ja wiem, nowe turbo to koszt 13 tyś para, kolektory 7 para, głowice 35 tyś para, blok 25 ,
Skoro turbo da się używkę znależć za 2500-3500 zł para to trzeba szukać kolektorów wagnera za 1500 zł :-)

przerabiałem spawane kolektory u siebie 3 razy, więcej się nie natne i dobrego produktu bronić będę !

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

: 2015-03-30, 23:45
autor: kfasik
Ja również uważam, że kolektory Wagnera, to produkt bardzo dobry.
Ale współczynnik cena/jakość nie wypada zbyt imponująco.
To jest moje osobiste zdanie na ten temat i nie musi być ono odbierane jako obiektywna opinia.

Absolutnie nie zniechęcam ludzi do ich zakupu, tylko próbuję zrozumieć ludzi z Wagnera, którzy są odpowiedzialni za politykę cenową. Nie chcę nic sugerować, ale śmierdzi tu zmową cenową.

: 2015-03-31, 00:03
autor: buryy
Dziwi mnie to, że jeszcze nikt nie zaczął kopiować Wagnerów

: 2015-03-31, 08:27
autor: nosb
Kamil moze po prostu zloz zamowienie u sporttig i poczekaj na wykonanie. Co innego zrobic?

: 2015-03-31, 13:24
autor: kfasik
Na razie do sporttiga jadzie brat z RS6, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Generalnie rzecz biorąc, nie lubię być świadomie ruch*ny na kasie :-P
Robię już w finansach 7 lat i poraża mnie zjawisko jawnej manipulacji rynkami (legalnego okradania tępych mas).

Gdyby nie fakt, że planuje wyjazd za granicę, nie zastanawiałbym się nawet chwili nad zakupem Wagnerów.
Poza tym, niedługo pewnie to wszystko i tak szlag trafi. Jeszcze wspomnicie moje słowa :-)
System kreacji pieniądza na świecie jest tak skonstruowany, że musi upaść...