k04
Nie bede zakladal nowego watku. skoro mowisz Sid flanszy nie trzeba przerabiac,no to bardzo duzy plus...i to ze nie pekaja to juz wogole +... moje pytanie czy kupujac zalozmy K04 Rs6 (zakladajac nowe Core od ciebie SID) czy trzeba zmieniac KOLEKTOR WYDECHOWY? czy eskowy nadal podejdzie? I kto i za ile mogl by mi przerobic k04 RS6 zeby podeszla bez problemu do eS...Intlety eRS nadal musza byc?SID pisze:RS6 turbo nie pęka, flanszy nie trzeba przerabiać, mała kosmetyka i flansza K04 RS4 pasuje pod RS6
jest o tym info na forum
Oczekuje wyniku jedyne 420-440bhp i z 600nm wiec gratow od ers niebede poki co kupowal
[ Dodano: 2015-05-28, 18:06 ]
Przy nowej mapie LC i FS nigdy nie zaistnieje...iceman pisze:Zrób sobie hybrydy k04 rs6 wtedy lc i antilag wytrzymają ;)
Postrzelalem I wystrzelilemiceman pisze:Przynajmniej postrzelałeś sobie;) mozna hybrydy z k04 rs4 zrobić z wydajnością 700ps...

[ Dodano: 2015-05-29, 02:12 ]
Kupno odnowionych K04 gdzie byly spawane muszle calkowicie odpada! Stoja te z Lublina 1500zl do regeneracji... chyba najlepszym rozwiazaniem czuje so Rs6...od dolu widac Na kazdym filmie youtube ze Sa leniwe...ale po uzbieraniu wszystkoch gratow z Rs4 wdechu plus Wagner kolektory bedzie moc Na moziomie... Nie szukam juz turbin zylowanych Na kosmos... Chcem zeby chodzilo sobie spacerkiem I mialo z jakies 440bhp...SID pisze:Kolektory od S4 i RS4 są takie same - nie trzeba zmieniać
Pamiętaj że turbo RS6 nie jedzie z dołu jak K03 S4
Najlepszy kompromis to K04 RS4 + Wagnery i mamy 440-490ps
Pany: Fmic,K04 Rs6, Bosch 440cc ,pompa Dw200,3" downpipe,dcut Milltek bedzie Te spacerkowe 440bhp ?
