Strona 3 z 6
: 2015-02-25, 10:42
autor: JUZIU
To jaki wynik na hamowni wyszedł? Moim zdaniem 20 st więcej w dolocie niż na zewnątrz to dobry wynik i nie trzeba zderzaka rezac
: 2015-02-25, 11:09
autor: buba
modek pisze:byłem wczoraj na hamowni, dla tych co nie lubią lpg to wyszło lepiej niż na pb
na pb 98 cofa zapłon, nie mam wiadomości o temperaturach w dolocie ale w ramach walki z cofką jednak zainwestuję w coolery
w a6 wlot powietrza w zderzaku jest cieniutki w stosunku do rs, czeba będzie dziurę wyborować

ile więcej? 10-15KM?
: 2015-02-25, 12:57
autor: modek
20 kuni i 50 niutów, na pb drugi przejazd i już pewnie ciepło było
: 2015-02-25, 13:41
autor: ghost
modek pisze:20 kuni i 50 niutów, na pb drugi przejazd i już pewnie ciepło było
Modek tam u Ciebie to jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo

Fajnie ,że kolejny zadowolony z LPG user jest na tym forum. A wszyscy tak się boją bo to takie złooo ...
: 2015-02-25, 14:54
autor: modek
qrna, spora różnica, więcej benzynu trzeba dać?
: 2015-02-25, 14:56
autor: Papol
Gazzz = zloooo

: 2015-02-25, 15:11
autor: modek
zuoo!, prawie pincet niutów je..e opony
ghost, pamiętasz ten moment takiego przerywania, niedopalania czy hgw? w okolicy 3500 obrotów mam dołek na wykresie
: 2015-02-25, 15:33
autor: JUZIU
To jakie dokładnie wyniki wyszły i na pb i na lpg bo porównał bym ze swoimi bo rownież byłem na hamowni?
: 2015-02-25, 16:09
autor: modek
321.6 hp i 486.9 tq lpg
295.9 hp i 433.4 tq pb
: 2015-02-25, 16:38
autor: JUZIU
To ładne wyniki jak na seryjne ic;) u mnie na ic z rs4 wyszło na pb 325hp i 465nm i na lpg 331hp i 360 nm
: 2015-02-25, 16:52
autor: buba
modek pisze:321.6 hp i 486.9 tq lpg
295.9 hp i 433.4 tq pb
u mnie podobnie wychodziło w 1.8t i 2.7t. 10-15KM więcej
: 2015-03-01, 17:23
autor: xan
Ja już po montażu SMIC'ów. Przed montażem temperatura w dolocie trochę ponad 50 stopni (7 stopni na dworze). Po montażu ok 50 stopni (8-9 stopni na dworze) czyli za dużo mi to nie dało. Kierownice powietrza wyrzucone. Dodatkowo okazało się że a6 c5 nie ma kratek wentylacyjnych w nadkolach i powietrze nie ma gdzie uciekać. Zamierzam znaleźć nadkola z całymi kratkami, wyciac kratki i wpasować je w swoje nadkola. Wtedy dam znać jakie sa temperatury.
A jak tam S4? Założył już ktoś z was?
P.S. Juziu masz jakieś foty porównujace icki z a6 i rs4 i fotki przerobionych kierownic?
: 2015-03-01, 19:26
autor: duffy
sztywno siedzą te coolery na mocowaniach które są?
[ Dodano: 2015-03-01, 19:26 ]
nic się nie tłucze?
: 2015-03-01, 19:39
autor: xan
Z jednej strony weszło ładnie, z drugiej trzeba było coś rezać. Więcej może o tym powiedzieć bolo-s4. Co do "tłuczenia" to nic nie słyszę.
: 2015-03-03, 00:00
autor: JUZIU
Xan nie mam fotek ori ic i rs4 ale sa na necie a co do kierownic to tez nie mam fotek ale zrobię jutro i wrzuce. Tez muszę jeszcze nadkola przerobić zeby powietrze miało gdzie uciekać ale jako ciekawostkę powiem ze na hamowni jak ostatnio byłem i na zewnątrz było 11 stopni a w pomieszczeniu 17,5 to Max temp w dolocie po 4 przejazdach do odciny 58 st byla