Strona 3 z 4

: 2015-01-31, 14:54
autor: aw69
Boost w tej chwili niecałe 1,4 bara.

[ Dodano: 2015-01-31, 14:54 ]
a czemu nie?

auto jak auto. jak dbasz, tak masz.

serie mozna zakatowac szybko, tak samo jest tutaj, chyba...?
Dokładnie tak jak napisał Asi. Dla mnie poruszanie się tym autem na codzień nie stanowiłoby żadnego problemu. Wóz jest mega elastyczny nie trzeba wajchować biegami. To wszystko zależy od tego, do czego auto ma służyć. Jeśli ktoś agresywnie, nerwowo jeździ, co chwila łapie się na światłach z innymi autami, dziennie trenuje przynajmniej z 10 startów z LC. No to sorr,y ale niema siły co chwile będzie coś rozjebane, jak nie urwana półoś to urwany dyfer, uszkodzone sprzegło itp. itd. Wiadomo to juz 15 letnie auto ze znacznie podniesioną mocą.

: 2015-01-31, 21:30
autor: baloon
A wszedłem tylko na chwile od dłuższego czasu i już mi się micha ucieszyła czytając temat, gratuluje wyniku, mam rozumieć że wynik 611 jest na paliwie 98 ?

: 2015-02-01, 21:20
autor: aw69
mam rozumieć że wynik 611 jest na paliwie 98 ?
taaa na 95 :mrgreen:

: 2015-02-01, 22:57
autor: Arek_HB
aw69 pisze:
mam rozumieć że wynik 611 jest na paliwie 98 ?
taaa na 95 :mrgreen:
aa no to wyjasnia ten zapas mocy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2015-02-04, 13:15
autor: kfasik
Auto milutkie do codziennej jazdy. Wielu użytkowników dróg myśli, że jak ma 1.4 TSI, to jest królem na drodze. A tu ch*j, stare "trupicho" rozpie*dala go bez najmniejszych problemów :)

: 2015-02-04, 14:50
autor: Just
Na poprzednim setupie 500KM na hybrydach K04 jak obroty spadly przed dolek widoczny przy okolo 3200 obr. to auto "zdychalo".

Teraz jezdzi sie bosko, nawet startujac z obrotow przed "gorka" szoruje przy tej pogodzie czterema kolami i moge regulowac plynnie uslizg dodawaniem i odejmowaniem gazu, jest bardzo plynnie.

Szczerze to mam w pompie co tam wyjdzie na cwiartke, zawsze moge dostac w dupe od jakiejs wydmuszki, ktorej turbiny wstaja przed odcinka a przebieg doladowania jest binarny (nie ma-jest). I co z tego, jak mam na codzien miod-maline.

: 2015-02-04, 18:27
autor: Rapix
Oby bezawaryjnie i jak najdłużej cieszyło :!:

: 2015-02-04, 18:38
autor: SID
... i karało w niemcowni na polskich blachach inne auta !

: 2015-02-04, 23:51
autor: quadysz
Just pisze:Na poprzednim setupie 500KM na hybrydach K04 jak obroty spadly przed dolek widoczny przy okolo 3200 obr. to auto "zdychalo".

Teraz jezdzi sie bosko, nawet startujac z obrotow przed "gorka" szoruje przy tej pogodzie czterema kolami i moge regulowac plynnie uslizg dodawaniem i odejmowaniem gazu, jest bardzo plynnie.

Szczerze to mam w pompie co tam wyjdzie na cwiartke, zawsze moge dostac w dupe od jakiejs wydmuszki, ktorej turbiny wstaja przed odcinka a przebieg doladowania jest binarny (nie ma-jest). I co z tego, jak mam na codzien miod-maline.
zajebiscie, wlasnie dla mnie idealnie jak mozna choc troche zblizyc sie do charakterystyki wolnossaka

graty wyniku :)

: 2015-03-08, 12:29
autor: Słonik
Gratulacje.
Świertne auto.

: 2015-03-15, 12:36
autor: guzior
Pany, jakie boosty sa na poszczegolnych wersjach mocy?

: 2015-03-15, 12:51
autor: aw69
najsłabszy 0,9 bara, najmocniejszy 1,4 bara

: 2015-12-15, 14:22
autor: Just
Chcialem tylko poinformowac, ze auto jezdzi bezawaryjnie do dzisiaj, calosc spisuje sie rewelacyjnie przy codziennych dojazdach do pracy.

Przydaloby sie tylko Webasto, bo pierwsze 5km (w miescie wiec troche to trwa) musze sie bardzo mocno trzymac w ryzach czekajac z utesknieniem az ruszy sie wskazowka temeperatury oleju i w koncu bede mogl zabutowac ;)

: 2015-12-15, 14:44
autor: luk448
Just, choc mam sporo mniej mocy to tez to znam z autopsji.Najpierw pooowoooliii mozolnie az sie auto rozgrzeje.I zawsze wtedy sie jakas kur.va trafi co scigac sie jej zachce. :mrgreen:

: 2015-12-15, 14:47
autor: Surveyor
Nic, tylko pogratulować :mrgreen:
Mamy kolejne potwierdzenie, że nasi tunerzy robią profi robotę i cała Europa może sie od nich uczyć. Gratulacje dla Adama i Witka :mrgreen: