Strona 3 z 49
					
				
				: 2015-01-18, 15:41
				autor: SID
				heble z przed lifta vs z po lifta przod różnią się tylko mocowaniem klocków
efekty hamowania , skutecznosci i siły są takie same
przed liftem w tyle były 245/12 nie wentylowane , po lifcie 256/22mm wentylowane
			 
			
					
				
				: 2015-01-18, 15:58
				autor: wujek_maciej
				SID pisze:heble z przed lifta vs z po lifta przod różnią się tylko mocowaniem klocków
efekty hamowania , skutecznosci i siły są takie same
przed liftem w tyle były 245/12 nie wentylowane , po lifcie 256/22mm wentylowane
więc teoretycznie by przejść z 245 przedlift na 256 wystarczy zmienić tarcze i klocki?
 
			
					
				
				: 2015-01-18, 17:01
				autor: SID
				i zaciski !
			 
			
					
				
				: 2015-01-21, 15:28
				autor: emay
				Wynik z hamowni - słabo konie umarły 

 
			
					
				
				: 2015-01-21, 19:28
				autor: bartek75
				piękny kolor, ładny sedan. duży+++ za szczerość i wykres bez painta. wszystko da się ogarnąć na spokojności  

 
			
					
				
				: 2015-01-21, 22:14
				autor: tornadoS8
				a gdzie auto było hamowane? dalsze mody po sąsiedzku w ecuproject?
			 
			
					
				
				: 2015-01-22, 09:21
				autor: Admin RS
				Piękna esa dodam kilka fotek na stronke audi a4 s4 rs4 b5 :D
			 
			
					
				
				: 2015-01-22, 17:10
				autor: emay
				Odnośnie modów to nie wiem gdzie będę robił. Najpierw chce wrzucić gwint, lepsze heble. Hamownia u dobrego znajomego.
			 
			
					
				
				: 2015-01-22, 17:15
				autor: marko
				nagaro blue jest pieknym kolorem jedna na tym forum jest taka sama ladna
			 
			
					
				
				: 2015-01-23, 19:23
				autor: dzzejkop
				moze to US dlatego taki wykres  

 
			
					
				
				: 2015-01-26, 11:49
				autor: emay
				Pany mam pytanie odnośnie wymiany oleju. Nie wiem kiedy i czy w ogóle był wymieniany olej w skrzyni i dyfrze. Patrząc na rocznik auta to 17 lat mogą mieć te płyny. Pytanko następujące jak wchodzę sobie w dobierz olej motul i wybieram model S4 B5 to do dyfra podstawia mi się 75w90 a jak wybieram RS4 B5 to podstawia się 80w90. Czy w RS4 jest inny dyfer ? Czy jak zaleje 80w90 to będzie gorzej ? Większe straty na mocy ?
Do silnika wchodzi 6 L i jest połowa bagnetu dolewać do max stanu czy tego się nie robi ?
			 
			
					
				
				: 2015-01-26, 13:03
				autor: buba
				szacuje ze ok 10-15KM ucieknie...
			 
			
					
				
				: 2015-01-26, 13:15
				autor: Wojt3q
				nie dolewaj juz
			 
			
					
				
				: 2015-01-26, 14:12
				autor: rwtnt
				A jak wleje innej klasy lepkości olej to jakie będę miał straty 50 hp?: )
			 
			
					
				
				: 2015-02-13, 11:42
				autor: emay
				Tak się zastanawiam co jest nie tak, że ubyło KM. Wiecie może gdzie sprawdzić i co sprawdzić.
Z tego co juz wymieniłem:
- przepływomierz
- przepustnica
- moduł EGT od strony kierowcy ( był błąd w VCDS )
- sonda lambda strona pasażera ( był błąd w VCDS )
- trójnik gumowy przepustnicy
Zastanawiam sie nad wymianą DV`ek. W jeden jakoś membrana krzywo leżała, ale poprawiłem ją.
Na logach doładowanie bylo max na poziomie 0,6 bara.