Strona 3 z 49
: 2015-01-18, 15:41
autor: SID
heble z przed lifta vs z po lifta przod różnią się tylko mocowaniem klocków
efekty hamowania , skutecznosci i siły są takie same
przed liftem w tyle były 245/12 nie wentylowane , po lifcie 256/22mm wentylowane
: 2015-01-18, 15:58
autor: wujek_maciej
SID pisze:heble z przed lifta vs z po lifta przod różnią się tylko mocowaniem klocków
efekty hamowania , skutecznosci i siły są takie same
przed liftem w tyle były 245/12 nie wentylowane , po lifcie 256/22mm wentylowane
więc teoretycznie by przejść z 245 przedlift na 256 wystarczy zmienić tarcze i klocki?
: 2015-01-18, 17:01
autor: SID
i zaciski !
: 2015-01-21, 15:28
autor: emay
Wynik z hamowni - słabo konie umarły

: 2015-01-21, 19:28
autor: bartek75
piękny kolor, ładny sedan. duży+++ za szczerość i wykres bez painta. wszystko da się ogarnąć na spokojności

: 2015-01-21, 22:14
autor: tornadoS8
a gdzie auto było hamowane? dalsze mody po sąsiedzku w ecuproject?
: 2015-01-22, 09:21
autor: Admin RS
Piękna esa dodam kilka fotek na stronke audi a4 s4 rs4 b5 :D
: 2015-01-22, 17:10
autor: emay
Odnośnie modów to nie wiem gdzie będę robił. Najpierw chce wrzucić gwint, lepsze heble. Hamownia u dobrego znajomego.
: 2015-01-22, 17:15
autor: marko
nagaro blue jest pieknym kolorem jedna na tym forum jest taka sama ladna
: 2015-01-23, 19:23
autor: dzzejkop
moze to US dlatego taki wykres

: 2015-01-26, 11:49
autor: emay
Pany mam pytanie odnośnie wymiany oleju. Nie wiem kiedy i czy w ogóle był wymieniany olej w skrzyni i dyfrze. Patrząc na rocznik auta to 17 lat mogą mieć te płyny. Pytanko następujące jak wchodzę sobie w dobierz olej motul i wybieram model S4 B5 to do dyfra podstawia mi się 75w90 a jak wybieram RS4 B5 to podstawia się 80w90. Czy w RS4 jest inny dyfer ? Czy jak zaleje 80w90 to będzie gorzej ? Większe straty na mocy ?
Do silnika wchodzi 6 L i jest połowa bagnetu dolewać do max stanu czy tego się nie robi ?
: 2015-01-26, 13:03
autor: buba
szacuje ze ok 10-15KM ucieknie...
: 2015-01-26, 13:15
autor: Wojt3q
nie dolewaj juz
: 2015-01-26, 14:12
autor: rwtnt
A jak wleje innej klasy lepkości olej to jakie będę miał straty 50 hp?: )
: 2015-02-13, 11:42
autor: emay
Tak się zastanawiam co jest nie tak, że ubyło KM. Wiecie może gdzie sprawdzić i co sprawdzić.
Z tego co juz wymieniłem:
- przepływomierz
- przepustnica
- moduł EGT od strony kierowcy ( był błąd w VCDS )
- sonda lambda strona pasażera ( był błąd w VCDS )
- trójnik gumowy przepustnicy
Zastanawiam sie nad wymianą DV`ek. W jeden jakoś membrana krzywo leżała, ale poprawiłem ją.
Na logach doładowanie bylo max na poziomie 0,6 bara.