Strona 3 z 3

: 2017-05-24, 09:24
autor: olekorson
To kół wałków rozrządu się czasem nie luzuje do zakładania paska i napinania wstępnego. Bo z tego co kojarzę to w serwisówce jest tak napisane i tak też robiłem i rozrząd jest ustawiony idealnie.

: 2017-05-24, 10:02
autor: buba
gustav pisze:Tym razem ja odkopię.

Pacjent: AJK [230ps] w A6 C5 2001 manual.

Poskładałem wszystko do kupy i niestety jest -8.0 i 0.0. Przed wymianą było -7.0 i -1.0 . Rozrząd wymieniałem przy pomocy blokady wykonując korektę na wałkach bo inaczej paska nie mogłem założyć. Czy da radę wykonać korektę na jednej głowicy czyli lewej stojąc z przodu auta ? grupa 093 mówi o synchronizacji głowicy z głowicą ale która grupa odpowiada za którą głowicę ? grupa 3 w kanale 093 to głowica pasażera ? a 4 głowica kierowcy ?
wał zablokowałeś?

: 2017-05-24, 10:48
autor: skalarx
olekorson pisze:To kół wałków rozrządu się czasem nie luzuje do zakładania paska i napinania wstępnego. Bo z tego co kojarzę to w serwisówce jest tak napisane i tak też robiłem i rozrząd jest ustawiony idealnie.
Napisał, że robił korektę na wałkach. To chyba to.