To kół wałków rozrządu się czasem nie luzuje do zakładania paska i napinania wstępnego. Bo z tego co kojarzę to w serwisówce jest tak napisane i tak też robiłem i rozrząd jest ustawiony idealnie.
Poskładałem wszystko do kupy i niestety jest -8.0 i 0.0. Przed wymianą było -7.0 i -1.0 . Rozrząd wymieniałem przy pomocy blokady wykonując korektę na wałkach bo inaczej paska nie mogłem założyć. Czy da radę wykonać korektę na jednej głowicy czyli lewej stojąc z przodu auta ? grupa 093 mówi o synchronizacji głowicy z głowicą ale która grupa odpowiada za którą głowicę ? grupa 3 w kanale 093 to głowica pasażera ? a 4 głowica kierowcy ?
olekorson pisze:To kół wałków rozrządu się czasem nie luzuje do zakładania paska i napinania wstępnego. Bo z tego co kojarzę to w serwisówce jest tak napisane i tak też robiłem i rozrząd jest ustawiony idealnie.
Napisał, że robił korektę na wałkach. To chyba to.