Strona 3 z 6
: 2014-11-13, 16:05
autor: Flyer
mik-17 pisze:Mam podobny zestaw tzn tył s4 300mm i prosiaki z przodu 330mm na tarczy wierconej zimmermana z kierownicami powietrza .
Reakcja na hamulec super ale bardzo szybko się grzeją i wyją
U mnie ten sam problem. Przy prawie 500PS juz te heble nie daja rady... Szczegolnie jak dzis auto dostalo wpierdol na obwodnicy Zambrowa :)
: 2014-11-14, 00:04
autor: mik-17
Bieniek pisze:Dzięki
hamulce w miarę ok.
Żałuję, że od razu nie założylem 324mm na tył.
Bardzo szybko ABS mi łapie.
Podobno idzie założyć jakieś 330 albo 333mm na tył
324 to chyba rs4 b7
Czujesz że ABS "przeciąga " hamowanie" czy po prostu hamulce są tak skuteczne że reaguje ??
Jak już napisaliśmy swoje spostrzeżenia co do b6 2.7 to przydało by się wiedziec dokładniej kto ma jaki zestaw a dokładniej :
- PS do KG
- jaki rozmiar hebli przód i tył na jakich tarczach i klockach
- stalowy oplot czy ori
- Czy są kierownice powietrza
- jak reaguje ABS
- Na jaki zestaw by zmienił
np u mnie
450PS , 1800-1900kg
przód porshe 330mm zimmerman wiercony + to co sid daje standardowo czyli pewnie Pagid, kierownice powietrza phaeton
Tył 300mm jakies zwykłe klocki i tarcze (pewnie ATE)
Wszystko stalowy oplot.
ABS reaguje raczej późno ale jestem z tego zadowolony, słychać pisk opon przy ostrym hamowaniu. Ogólnie lekkie naciśniecię hamulca powoduje gwałtowną reakcję ( nie jest jak w zwykłych autach że trzeba dociskać żeby to osiągnąć , np jak w rs4 b5) wydaje mi się że to przez ilość tłoczków.
Co do planów to najpierw założę 333mm na tył albo coś podobnego a co do przodu albo 6 tłok 345mm albo nowy patent Nosba
: 2014-11-14, 17:36
autor: kris quattro
Na tył można założyć 330mm i wtedy trzeba mieć: zacisk s4 b6/rs4 b7 +jarzmo s4 b8+tarcza s4 b8 i wtedy mamy 330 mm z tyłu.Jest też patent na tarcze 330/22/36 z a6 c6 lub s4 b8 +jarzma z a6 c6 tylko wtedy trzeba tarczę stoczyć po promieniu 2mm.Jak wiadomo zaciski z rs4 b7 są o tyle lepsze że są aluminiowe i będą z tego względu "świeższe".
: 2014-11-15, 13:50
autor: Rydel
mi też bardzo szybko łapie ABS na sześciotłoku i 345 tarczy. Myślicie, że to przez serie z tyłu? Poliftowa jest to nie powinno być tak źle.
: 2015-03-15, 21:16
autor: Bieniek
Dawno nic nie robiłem przy aucie:

Kierownica z q5 :)
: 2015-03-15, 21:53
autor: xan
Też chcę taka kierę :D
: 2015-05-27, 08:27
autor: Bieniek
Wieje nudą to czekają na montaż lusterka składane z modułem, aby składały się i otwierały z pilota, a po wrzuceniu wstecznego prawe lusterko zjedzie w dół.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
: 2015-05-27, 11:04
autor: Trewor
Bieniek pisze:po wrzuceniu wstecznego prawe lusterko zjedzie w dół.
Parkowałeś w ogóle z taką opcją? Wg mnie jest to bajer bardziej irytujący niż pomagający. Przy szybkim manewrze/korekcie mechanizm nie nadąża

: 2015-05-27, 11:13
autor: Bieniek
Można wyłączyć

: 2015-05-27, 15:25
autor: Flyer
Bieniek, cofnij szafe... bo coś dużo

: 2015-10-18, 09:32
autor: Bieniek
Się czepiasz ciągle
Nie kręce przebiegów to i po zmianie licznika nie ingerowałem
[ Dodano: 2015-10-18, 09:28 ]
Zmieniłem lampy jakiś czas temu na ori i przyciemniłem kierunek.

: 2015-10-18, 09:54
autor: Jachyr
No i bardzo gites

: 2015-10-18, 10:10
autor: emay
Ładnie wygląda nie zalatuje wioską
: 2015-10-18, 12:54
autor: ARAS200
Fajne autko... Wsrodku bardzo nowoczesnie👍
Klapa Usa zrobila by fajna robotke

: 2015-10-18, 22:19
autor: Bieniek
Zastanawiam się na sprzedażą auta....