Strona 3 z 4
					
				
				: 2015-08-19, 18:31
				autor: Lukas1976
				Auto trafiło dzisiaj do Darona, zobaczymy co z tego wyniknie:)
Wywalone katy i prekaty, coolery chinole, wtryski 350, hybrydy od Sida,
Wyjściowo ładowanie ma być ustawione na 1.1 bara.
....a i jeszcze oczywiście "sportowy wkład filtra powietrza"....:)
			 
			
					
				
				: 2015-08-19, 19:06
				autor: Jachyr
				Lukas1976 pisze:Auto trafiło dzisiaj do Darona, zobaczymy co z tego wyniknie:)
Wywalone katy i prekaty, coolery chinole, wtryski 350, hybrydy od Sida,
Wyjściowo ładowanie ma być ustawione na 1.1 bara.
....a i jeszcze oczywiście "sportowy wkład filtra powietrza"....:)
Daj znac jak bedziesz mial wyniki.
 
			
					
				
				: 2015-08-19, 19:26
				autor: ARAS200
				Czy nowa o tych Sida Hybrydach przez pomylke z wiekszym intlet ???
			 
			
					
				
				: 2015-08-24, 13:35
				autor: Lukas1976
				Nie... Mowa o zwykłych 
[ Dodano: 2015-08-24, 13:35 ]
Mam słabą pompę paliwa więc jeszcze mnie czeka powtórka z rozrywki,
na obecną chwilę soft jest podobno super bezpieczny afr 11,8
strojone przez Darona na hamowni drogowej, paliwo 95
342km i 475nm
auto fajnie hula w niskim i średnim zakresie obrotów, baaardzo szybka reakcja na gaz ale brakuje kropki nad i czyli moment mógłby dla mnie zostać ale kuni to by się trochę przydało.
			 
			
					
				
				: 2015-08-24, 13:57
				autor: bracus
				eska jedzie momentem nie koniami - jak na poczynione modyfikacje masz 20KM więcej jak seria (po sofcie) i podobny niuton tak że przerażony jestem wynikiem 

jeżeli rzeczywiście pompa jest problemem to ją zmień ale jak nie będzie chociaż 370/500 to jak dla mnie gra nie warta świeczki
 
			
					
				
				: 2015-08-24, 14:24
				autor: Lukas1976
				moja seria z softem miała 305km i 440nm, ładowanie 0,9bara na paliwie 95
mnie wynik nie przeraża:)
koszt modyfikacji? - turbiny padały itak trzeba było regenerować:)
			 
			
					
				
				: 2015-08-24, 14:38
				autor: gnida
				dlaczego 95?
			 
			
					
				
				: 2015-08-24, 14:49
				autor: Lukas1976
				bo u mnie na wsi nie zawsze jest 98:)
na poważnie: gazu nie chcę, a jeśli na 98 ma być 10km więcej to wolę mieć mniej i ganiać na 95
			 
			
					
				
				: 2015-08-24, 19:04
				autor: SID
				Lukas1976 pisze:bo u mnie na wsi nie zawsze jest 98:)
na poważnie: gazu nie chcę, a jeśli na 98 ma być 10km więcej to wolę mieć mniej i ganiać na 95
 
 
			
					
				
				: 2015-08-24, 23:05
				autor: ARAS200
				Lukas1976 pisze:bo u mnie na wsi nie zawsze jest 98:)
na poważnie: gazu nie chcę, a jeśli na 98 ma być 10km więcej to wolę mieć mniej i ganiać na 95
Kup sobie diesla 

 najlepiej takiego SDI 

 nie bedziesz liczyl ile to pali 

 
			
					
				
				: 2015-08-24, 23:39
				autor: Flyer
				Lukas1976 pisze:bo u mnie na wsi nie zawsze jest 98:)
w Lublinie nie ma 98?
 
			
					
				
				: 2015-08-25, 06:06
				autor: Lukas1976
				a czemu mam kupować diesla jak nie lubię?
W strojeniu na 95 nie do końca chodzi o kasę, a raczej o łatwość eksploatacji.
Poprostu jadę na stację leję paliwo i jadę dalej, a nie przeżywam czy dobre zatankowałem, czy mi przyspieszył w 4,5 czy jednak słabe paliwo i w 4,6? A może cofa zapłon i jechać rozcieńczyć wipałerem?
Poprostu mogę to mieć zupełnie w dupie.
Aras niepotrzebnie napinasz się na złośliwości.
			 
			
					
				
				: 2015-08-25, 07:14
				autor: ARAS200
				Nie nakrecam sie Na zlosliwosc... Tylko to jest auto ktore uwielbia min 98...zalozyles Hybrydy to I powinienes zobaczyc jak naprawde to zyje 

 
			
					
				
				: 2015-08-25, 07:41
				autor: Stachu909
				aczkolwiek bez strojenia chyba niewiele to paliwo daje bo raz zalałem czystej 105 oktan to było gorzej  

 i musiałem 95 dolać dla wyrównania  

 
			
					
				
				: 2015-08-25, 09:19
				autor: luk448
				No wlasnie-tez sie troszke dziwie bo 98 to popularne paliwo dostepne na kazdej normalnej,markowej stacji orlen,Bp, itp.Rozumiem nie stroic na Vpowerze ktoryms bo jest ich dosc malo...