S4 Avant Parchatek by RooS
ano taka jego przewidziana zywotnosc, nawet chyba na opakowaniu jest napisane, ale tego nie jestem pewien bo za daleko do garazu :)
ponoc cisnienie oleju spadalo komustam kiedys po 7tys przy palowaniu, ale w innym samochodzie, i ponoc do 7tys zloty jak kujawski a potem smierdzial spalonym olejem i mial maziaje
ponoc cisnienie oleju spadalo komustam kiedys po 7tys przy palowaniu, ale w innym samochodzie, i ponoc do 7tys zloty jak kujawski a potem smierdzial spalonym olejem i mial maziaje
Żeby nie było, że nic się nie dzieje:
W listopadzie auto wylądowało na podnośniku, operacja zakończyła się jakoś w grudniu:
Wylot motora i wszystkiego co podeszło:

Pełne uszczelnienie góry, dekle, korki, napinacze. Silikony pierdółki.

Zregenerowana odma na silikonach od SIDa, bo pękło jej się na 2 odnogach.

Rozklejone lampy i środki w czerń. Mam jakieś soczewki do oddania bo rozkładałem 3 lampy i mi zostały jakby ktoś chciał.
Bonusowo, bo nie mam zdjęć:
- Turbiny na K3 na nowych Core.
- Wydech przelot bez katów na jednym tłumiku... (chyba z auta LCQ)
- Nowe prawe nadkole przód.
- Pompka spryskiwacza bo coś tam ciekło.
- Nowy tylny zderzak.
- Filtry i Valvoline 5w50. K&N zregenerowany.
Plan na najbliższy czas, montaż hamulców 360 przód bo Mikołaj przyniósł komplet, tylko dystans się toczy i montaż poleci. Dalszy plan to montaż gwintu przód + tył.
W listopadzie auto wylądowało na podnośniku, operacja zakończyła się jakoś w grudniu:
Wylot motora i wszystkiego co podeszło:

Pełne uszczelnienie góry, dekle, korki, napinacze. Silikony pierdółki.
Zregenerowana odma na silikonach od SIDa, bo pękło jej się na 2 odnogach.

Rozklejone lampy i środki w czerń. Mam jakieś soczewki do oddania bo rozkładałem 3 lampy i mi zostały jakby ktoś chciał.
Bonusowo, bo nie mam zdjęć:
- Turbiny na K3 na nowych Core.
- Wydech przelot bez katów na jednym tłumiku... (chyba z auta LCQ)
- Nowe prawe nadkole przód.
- Pompka spryskiwacza bo coś tam ciekło.
- Nowy tylny zderzak.
- Filtry i Valvoline 5w50. K&N zregenerowany.
Plan na najbliższy czas, montaż hamulców 360 przód bo Mikołaj przyniósł komplet, tylko dystans się toczy i montaż poleci. Dalszy plan to montaż gwintu przód + tył.
Ostatnio zmieniony 2016-02-03, 19:08 przez RooS, łącznie zmieniany 2 razy.
Utrzymywania starej kozy ciąg dalszy:
1. Autko dostało nowego Grilla od SID'a Kamei a'la RS4 cały metalowy na czarno. Może być ale dupy nie urwało. RS4 będzie trzeba dać.
2. Ciągle jeżdżę na pełnym przelocie z jednym tłumikiem końcowym, jest mega głośno ale jako fun car na dojazdy może być. Ordynarny i powoduje problemy z policją ale daje radę :)
3. Koza dostała nowe obuwie od wujka SID'a 18 Tecnomagnesio z oponkami 225 w sam raz na rozpoczynającą się wiosnę.


4. Z tyłu póki co doszły dystansy 13 MM, bo z przodu wytoczone już mam takie pod tarcze 360 MM z A8. Nadkola są megapełne i co ciekawe nie obcierają nawet na dobiciach (springi -20 + ori amory). Felga wystaje poza obrys ale opony chowają się jeszcze w nadkolu.
Zobaczę jeszcze jak to będzie po montażu zacisków A8 z przodu ale jak trzeba będzie to wrócę do 17 AVUS bo jednak wolę hebel ponad koło.
Póki co brudas tak wygląda. Ktoś pod marketem mi zaślepkę sprysku podiwanił ale już tu gdzieś kupiłem drugą.
Jak ktoś chętny na zakup felg 18 pisać PW, bo nie wiem jak będzie jak wrzucę set 360 na przód.
1. Autko dostało nowego Grilla od SID'a Kamei a'la RS4 cały metalowy na czarno. Może być ale dupy nie urwało. RS4 będzie trzeba dać.
2. Ciągle jeżdżę na pełnym przelocie z jednym tłumikiem końcowym, jest mega głośno ale jako fun car na dojazdy może być. Ordynarny i powoduje problemy z policją ale daje radę :)
3. Koza dostała nowe obuwie od wujka SID'a 18 Tecnomagnesio z oponkami 225 w sam raz na rozpoczynającą się wiosnę.


4. Z tyłu póki co doszły dystansy 13 MM, bo z przodu wytoczone już mam takie pod tarcze 360 MM z A8. Nadkola są megapełne i co ciekawe nie obcierają nawet na dobiciach (springi -20 + ori amory). Felga wystaje poza obrys ale opony chowają się jeszcze w nadkolu.
Zobaczę jeszcze jak to będzie po montażu zacisków A8 z przodu ale jak trzeba będzie to wrócę do 17 AVUS bo jednak wolę hebel ponad koło.
Póki co brudas tak wygląda. Ktoś pod marketem mi zaślepkę sprysku podiwanił ale już tu gdzieś kupiłem drugą.
Jak ktoś chętny na zakup felg 18 pisać PW, bo nie wiem jak będzie jak wrzucę set 360 na przód.
czarne silikony 12 mm + opaski skręcaneWarmooz pisze:RooS pamiętasz jaką średnicę tych silikonów kupowałeś do naprawienia odmy?
masz tu zrób to sam (bonus od kogoś tutaj z forum stare plastikowe węże przy końcówkach potraktuj zapalniczką zejdą bez dłubania nożem):
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... e-assembly
Takie tam dorwałem vcdsa i pierwsza zabawa, czasu starczyło na dwa przejazdy bo zaraz się zrobiło niebiesko w okolicy :P

System metryczny
0 - 100 km/h: 5.4 +- 0.66s
400m: 18.8 +- 0.64s, @46 km/h
90-120 km/h: 3.2 +- 0.72s
200 metrów 8.5 +- 0.64s, @123 km/h
Na 400 metrów mam za krótkie autostrady w mieście... Jutro trzeba będzie do niemiec skoczyć ;)
Przy okazji :
Znaleziono 1 błąd:
17521 - Zespół 1; sonda 1
P1113 - 35-10 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 0000
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
00792 - Przełącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (F129)
31-00 - Przerwa / zwarcie z masą
Katów nie ma robić coś z sondą, bo od początku jak go mam to mi to powraca?
Co do klimy to pewnie czujnik na chłodnicy poszedł się dymać ale klima działa?

System metryczny
0 - 100 km/h: 5.4 +- 0.66s
400m: 18.8 +- 0.64s, @46 km/h
90-120 km/h: 3.2 +- 0.72s
200 metrów 8.5 +- 0.64s, @123 km/h
Na 400 metrów mam za krótkie autostrady w mieście... Jutro trzeba będzie do niemiec skoczyć ;)
Przy okazji :
Znaleziono 1 błąd:
17521 - Zespół 1; sonda 1
P1113 - 35-10 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 0000
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
00792 - Przełącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (F129)
31-00 - Przerwa / zwarcie z masą
Katów nie ma robić coś z sondą, bo od początku jak go mam to mi to powraca?
Co do klimy to pewnie czujnik na chłodnicy poszedł się dymać ale klima działa?
Jedź na autostradę między Wielbarkiem a Nidzica :DRooS pisze:Takie tam dorwałem vcdsa i pierwsza zabawa, czasu starczyło na dwa przejazdy bo zaraz się zrobiło niebiesko w okolicy :P
Co do czujnika klimy to mi poszedł i bład mam inny i mi klima nie działa:
Kod: Zaznacz cały
00819 - High Pressure Sensor (G65)
29-00 - Short to Ground
-
Ekonomiczny
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
dzisiaj swoją a6 porobiłem kilka prób czasowych wyszło 5.9 do 100kmh na ćwiarkę 13.9 , trzeba potrenować troche
RooS pisze:Takie tam dorwałem vcdsa i pierwsza zabawa, czasu starczyło na dwa przejazdy bo zaraz się zrobiło niebiesko w okolicy :P
[url=http://files.tinypic.pl/i/00642/he7p19ybi2cs_t.jpg]Obrazek[/URL]
System metryczny
0 - 100 km/h: 5.4 +- 0.66s
400m: 18.8 +- 0.64s, @46 km/h
90-120 km/h: 3.2 +- 0.72s
200 metrów 8.5 +- 0.64s, @123 km/h
Na 400 metrów mam za krótkie autostrady w mieście... Jutro trzeba będzie do niemiec skoczyć ;)
Przy okazji :
Znaleziono 1 błąd:
17521 - Zespół 1; sonda 1
P1113 - 35-10 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 0000
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
00792 - Przełącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (F129)
31-00 - Przerwa / zwarcie z masą
Katów nie ma robić coś z sondą, bo od początku jak go mam to mi to powraca?
Co do klimy to pewnie czujnik na chłodnicy poszedł się dymać ale klima działa?