Strona 3 z 3

: 2014-05-09, 10:39
autor: buba
zmień gazownika bo będziesz płakał. jak on nie wie co powinien wsadzić zeby jeździła to lepiej go unikaj

: 2014-05-09, 11:04
autor: wisel
gość powiedział mi żeby własnie wielozwór w butli wymienić bo jest niby od początku fi 8 ale na końcu jest jakaś przejściówka. i chce to zmienić na większy i doradził mi ze niby dać przewód fi 8 dodatkowy i jakiś lepszy pokryty w środku teflonem czy czymś..

A nie zna ktoś na śląsku gościa co mi to ogarnie? :-/ mówiłem mu o tych wtryskach to że w brc nie da się zmienić tak mi powiedział i ze najpierw ten wielozawór zmienić a potem zobaczy co dalej.

a co do reduktora to jest dobry podobno.. jakoś go tam sprawdzał. wiem ze ustawiony jest na 2200 ciśnienia. a instalacja ma bodajże 3 lata a ja auto mam od października. Byłbym wdzięczy za doradzenie gdzie to zrobić i jaki przewód dać jaki wielozawór do butli zamontować.

: 2014-05-09, 11:38
autor: buba
Dobry jest ale nie do eski i takich mocy. 2.2 bara przy niestabilności gazu i przy potrzebach eski to masakra. Instalacja pracuje na 101% a i tak nie ogarnia. Masz typowego gazownika który patrzy do książki i montuje to co napisali bez wiedzy praktycznej nt auta. Założe się że jak kalibruje to nie robi tego na drodze tylko klika autokalibracje (bo tak się robi w BRC) a powinno się przy pełnym bucie, starty, redukcje, ciągnięcie na 4 biegu od 1.5k RPM do odcinki czyli każde warunki drogowe jakie mogą cię spotkać w realu. Prawidłowa instalka ogarnie wszystko bez zmęczenia.

Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.

: 2014-05-09, 11:44
autor: robertukf
buba pisze:Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
Albo tu zapytaj http://lpg-forum.pl Polecą Ci prawdziwego fachowca z Twoich okolic

: 2014-05-09, 11:47
autor: wisel
Dzięki wielkie jakoś bede szukać, pytać zrobi się :)

: 2014-05-14, 18:08
autor: cybul
A u mnie przy dwóch reduktorach i wtryskach hany czy to była seria ajk czy po sofcie to na gazie od początku mam problem z szarpaniem... do póki nie zagrzeje się do 90 stopni to strasznie szarpie przy zmianie biegów i po gwałtownym dodaniu gazu... na logach nic nie wychodzi, błędów nie wyrzuca... bardzo rzadko zdarza się, że szarpnie na benzynie ale to jest mega rzadkie... układ jest szczelny i ogólnie już bardzo dużo sprawdzałem i z gazownikiem nie możemy dojść... świece mają 10tyś przejechane(platyny), fajki wyglądają ok... zastanawiam się nad wymianą wszystkich cewek na tfsi lub fsi... wypadania zapłonów nie wyrzuca a korekty długoterminowe są ok -2%. ma ktoś jakiś pomysł?

: 2014-05-14, 18:36
autor: quidy
Tak, nie pałować na zimnym.
Jak nie masz 90 stopni wody to na pewno olej nawet 60 nie zlapal.
Jak nagrzejesz olej i wode i dalej będzie szarpać to wtedy sie martw

: 2014-05-14, 19:06
autor: buba
cybul pisze:A u mnie przy dwóch reduktorach i wtryskach hany czy to była seria ajk czy po sofcie to na gazie od początku mam problem z szarpaniem... do póki nie zagrzeje się do 90 stopni to strasznie szarpie przy zmianie biegów i po gwałtownym dodaniu gazu... na logach nic nie wychodzi, błędów nie wyrzuca... bardzo rzadko zdarza się, że szarpnie na benzynie ale to jest mega rzadkie... układ jest szczelny i ogólnie już bardzo dużo sprawdzałem i z gazownikiem nie możemy dojść... świece mają 10tyś przejechane(platyny), fajki wyglądają ok... zastanawiam się nad wymianą wszystkich cewek na tfsi lub fsi... wypadania zapłonów nie wyrzuca a korekty długoterminowe są ok -2%. ma ktoś jakiś pomysł?
zmień gazownika ;-)

: 2014-05-14, 22:19
autor: mik-17
buba pisze:Dobry jest ale nie do eski i takich mocy. 2.2 bara przy niestabilności gazu i przy potrzebach eski to masakra. Instalacja pracuje na 101% a i tak nie ogarnia. Masz typowego gazownika który patrzy do książki i montuje to co napisali bez wiedzy praktycznej nt auta. Założe się że jak kalibruje to nie robi tego na drodze tylko klika autokalibracje (bo tak się robi w BRC) a powinno się przy pełnym bucie, starty, redukcje, ciągnięcie na 4 biegu od 1.5k RPM do odcinki czyli każde warunki drogowe jakie mogą cię spotkać w realu. Prawidłowa instalka ogarnie wszystko bez zmęczenia.

Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
Jeżeli piszesz o Sebastianie S..E ze Zbrosławic to nie polecam.
Ogarniał mi s4 jak jeszcze za wiele nie kumałem, bardzo wygadany.
Niestety poznaliśmy się dosyć dobrze poprzez częste wizyty i serwisy związane z niedoróbkami . Na 20 -25 tyś km byłem u niego ponad 10 razy a powinienem być max 4.
Auto było awaryjne, potrafiło wywalić wąż z reduktora, stracić moc, wieczne problemy z czasem naprawy, czasem oczekiwał że zostawię auto na 2 dni bo niby dostanie do reduktorów aż tyle zajmowało ( Nosb cały silnik z reduktorami wyciągnął w jakieś 4-5 H z mojej rozbitej s4 stojącej na lawecie :-P )
Reduktory zamontowane pod silnikiem z wężami wody o długości ok 2 metry a może i więcej. Termika reduktorów magic 30 - 40 C przy max bucie a w źimie wysiadały, soft sportec 320PS (obecnie 450PS - temp reduktorów 90-95C i przy max bucie w źimie spadła max do 85C - Ghost stroił ).
Wpadł nawet na pomysł żebym zmienił soft a dokładnie otwarcie wtrysków , żeby się nie otwierały na 100% tylko na 95% bo nie umie tego wystroić.

Jedyna osoba jaką znam która ogarnia strojenie LPG raz i dobrze gdzie auto nawet na źimnym chodzi jak na BP jest kolega z forum GHOST. Przy okazji zdiagnozuje auto :) a to czy masz do niego 200 czy 500 km to nie ważne, po prostu warto :mrgreen:

: 2014-05-14, 22:36
autor: buba
jak 3 lata temu szukałem info kto mi założy lpg to znalazłem tylko jego i Nowotczyńskiego którzy montowali. opinie o Sebastianie były całkiem dobre ale Nowotczyńskiego mam bliżej.

nie znam typa ale skoro tak piszesz to widocznie dobrze że do niego nie pojechałem ;-)

: 2014-05-14, 23:25
autor: nosb
Mik a kto kurfa montowal ? :P

Co do szarpania na zimnym jak masz sensowna elektronike kwestia ustawienia konretnie korekt , afr i tyle. Ghoscik ma chyba sonde szerokopasmowa i da rade.

A jak szarpie na benzynie to cos nie halo ;)

: 2014-05-16, 14:58
autor: cybul
Na benzynie minimalnie faluje na wolnych... a to szarpanie na gazie i falowanie może być od cewek?

: 2014-05-17, 17:03
autor: mik-17
nosb pisze:Mik a kto kurfa montowal ? :P

Co do szarpania na zimnym jak masz sensowna elektronike kwestia ustawienia konretnie korekt , afr i tyle. Ghoscik ma chyba sonde szerokopasmowa i da rade.

A jak szarpie na benzynie to cos nie halo ;)
A taki Daniel z Michniowa . Nawet ma 2.7 BT na reklamie :-P
https://www.google.pl/maps/@51.005991,2 ... e0!6m1!1e1

Ghost Staga ustawia bez szerokopasmówki .

: 2014-05-19, 10:50
autor: wisel
to teraz nie wiem co robić.. :D albo wyjebać Lpg.. albo stroic u godnego! a masz namiary jakieś na tego Ghosta? i z kąd jest?

: 2014-05-19, 11:46
autor: mik-17
Tuliszków - Turek koło Konina
profile.php?mode=viewprofile&u=960
Pisz PW i się dogadacie.