Strona 3 z 3

: 2014-09-17, 19:51
autor: skalarx
też to mam i już szczerze mówiąc nie mam siły...

: 2014-09-17, 20:03
autor: grzesiek1985
A jak się cenzura to go sprzedam na graty i się skończy dłubanie :mrgreen:

: 2014-09-17, 23:29
autor: Flyer
Miałem ten problem. Po remoncie silnika jak ręką odjął... :mrgreen:

: 2014-09-18, 08:09
autor: skalarx
Flyer pisze:Miałem ten problem. Po remoncie silnika jak ręką odjął... :mrgreen:
tzn? co konkretnie zrobiłeś?

: 2014-09-18, 08:51
autor: buba
Flyer pisze:Miałem ten problem. Po remoncie silnika jak ręką odjął... :mrgreen:
Juz sie tak nie chwal. I tak wiemy ze zalozyles uzywane turbiny ;-)

: 2014-09-18, 15:08
autor: Flyer
Nie wiem z czego brały się drgania. Ich brak to po prostu pozytywny uboczny skutek remontu, który zauważyłem :) Do tej pory wszyscy lansowali teorię, że 2,7 "tak ma i cenzura".

buba pisze:Juz sie tak nie chwal. I tak wiemy ze zalozyles uzywane turbiny ;-)
No niestety... jestem cebulakiem, więc założyłem używki :)

: 2014-09-19, 21:19
autor: Rafal84
Flyer pisze:No niestety... jestem cebulakiem, więc założyłem używki :)
nie Ty pierwszy i nie ostatni :)

: 2014-09-20, 10:23
autor: aw69
Do tej pory wszyscy lansowali teorię, że 2,7 "tak ma i cenzura".
Większość mocno uzywanych 2,7 Bit. takie drgania mikroskopijne, wypadnie zapłonu itp. moze byc spowodowane naprawde wieloma czynnikami, zuzyte głowice itp. temaciki. Pamiętajmy panowie to nie są nowe silniki tylko juz robią się dziadkami które przy modyfikacjach wymagają najpierw remontu.

: 2014-09-20, 13:20
autor: buba
Moze byc silnik, moze byc jakas guma/ podpora z napedu/skrzyni/silnika ktora przenosi drgania. Bez wrozki to ciezko