Strona 3 z 5
: 2010-12-14, 10:23
autor: sportmile
Dawno nic nie pisalem .... ale to nie znaczy ze zaprzestalismy dzialac. Auto dzisiaj skonczone postanowilismy ponownie zmierzyc u Krzysia na hamowni. Wynik przeszedl nawet moje oczekiwania. Czuc bylo duza poprawe na ulicy ale kreski i cyferki sa godne prawdziwego zdrowego rs-a. Doladowanie to tylko 1.36 bara w peaku. Przeanalizujcie wykres ... przy 5800 jest 80 koni wiecej :).
......... zapytacie co zrobione ..... hmmm miedzy innymi Intercooler . Arek jedzie ale jeszcze o niczym nie wie hahaha

: 2010-12-14, 10:39
autor: Flyer
pewnie IC + wydech + swiece
: 2010-12-14, 10:52
autor: sportmile
wydech to prosty mod
- wywalenie srodka
- wywalenie katow
ladnie brzmi basowo i nie jest dokuczliwy
Ic jest porzadny na nissensa rdzeniu naprawde z zapasem na 600 + ( znowu wyszedl kolos ) . Glowna przyczyna 388 koni wczesniejszych byla gdzie indziej .
: 2010-12-14, 10:58
autor: Flyer
Dokladnie, tez mam puste precaty i brak catow - i jest fajnie

FMIC to bedzie pierwszy mod u mnie przed wiosna, bo czuc, ze w zime mocy jest wiecej.
: 2010-12-14, 11:13
autor: sportmile
pre caty zostaly w rs4 sa metalowe
: 2010-12-14, 11:38
autor: Marcins
Dobra Adamie,
Chyba bedziemy musieli powaznie porozmawiac w styczniu przy okazji wymianu uszczelek pod deklami
Wolno spytac co bylo tym tajemniczym czyms, co bylo nie halo ?
pzdr
M
: 2010-12-14, 15:12
autor: Nikolas
Wypas. Wkońcu właściciel będzie happy

: 2010-12-14, 15:54
autor: Sql
Macie jakies zdjecia FMIC?
Udalo sie go ladnie schowac?
: 2010-12-14, 18:12
autor: sportmile
zostalo miejsce na hak , spryski oraz halogeny. Za duzy ten rdzen jest , jak bede robil tylko pod s4/rs4 zamowie o 5 cm mniejszy wtedy bedzie bez problemu . Tutaj musialem troszke podciac a Arek to straszny pedant jest wiec tego sie balem najbardziej. Na koniec tygodnia mam jeszcze sprobowac lekko popasowac zderzak , jak sobie nie poradze czeka blacharz w pogotowiu i poprostu podetniemy wiecej tu i tam.
: 2010-12-14, 21:58
autor: Sql
No ja u siebie wlasnie bym chcial miec niemal calkiem niewidoczny FMIC, wiec dobrze ze cwiczycie

: 2010-12-14, 22:07
autor: deSigner
No to i ja w końcu mogę coś napisać. Więc powiem tak, auto naprawde teraz zapina bez zająknięcia, kręci się chętnie do odcinki i chociaż warunki dziś nie sprzyjały to parę razy sobie pozwoliłem....
Co do FMIC'a to wklęję zdjęcia na dniach. Trochę mnie Adam przeraził jak zadzwonił że musi delikatnie podciąć zderzak, ale naprawdę wszystko jest ładnie schowane za kratkami halogenów, a przy tym pozostało to co miało zostać czyli halogeny, spryski no i hak. Auto musi zostać w 100% funkcjonalne więc wywalanie któregoś z tych elementów nie wchodziło w grę. Drobna korekta w montażu zderzaka i będzie naprawdę git.
Poza tym dużo porządku w silniku zrobione. Przede wszystkim hałasujący napinacz rozrządu przez który czujniki stukowe cięły zapłon przy 5500 rpm. Dodatkowo rozrząd był przestawiony o jeden ząb, ciekło spod pokryw dekli, dv były do wymiany. Z drobniejszych rzeczy to zmienione zostały amory z tyłu i sprężyny na twardzsze, a z grubszych chłodnica oleju Mocala.
Także sporo rzeczy zrobiłem. Czekam jeszcze na sprzęgło i to ostatni mod przed wiosną. Brak $$$

Na wiosnę jak się trochę odkuję to wjadą prawdopodobnie sprężarki K04 z RS6 - w końcu muszę wykorzystać potencjał BIG FMIC'a
Acha takie lajtowe mody polecam wszystkim niezdecydowanym

: 2010-12-14, 22:48
autor: Sql
Czyli teraz masz:
- soft
- wyciete pre-caty i srodkowy tlumik
- FMIC
- seryjne K04
I przy powyzszym uzyskaliscie 430 km
Tak?
: 2010-12-14, 22:50
autor: kosiniak
wyciete katy, pre sa metalowe, zostaly? :)
: 2010-12-14, 22:51
autor: deSigner
Tak, pre zostały.
: 2010-12-14, 22:51
autor: Nikolas
Auto trafiło w dobre ręce:)