Strona 3 z 5

: 2010-12-14, 10:23
autor: sportmile
Dawno nic nie pisalem .... ale to nie znaczy ze zaprzestalismy dzialac. Auto dzisiaj skonczone postanowilismy ponownie zmierzyc u Krzysia na hamowni. Wynik przeszedl nawet moje oczekiwania. Czuc bylo duza poprawe na ulicy ale kreski i cyferki sa godne prawdziwego zdrowego rs-a. Doladowanie to tylko 1.36 bara w peaku. Przeanalizujcie wykres ... przy 5800 jest 80 koni wiecej :).
......... zapytacie co zrobione ..... hmmm miedzy innymi Intercooler . Arek jedzie ale jeszcze o niczym nie wie hahaha
Obrazek

: 2010-12-14, 10:39
autor: Flyer
pewnie IC + wydech + swiece

: 2010-12-14, 10:52
autor: sportmile
wydech to prosty mod
- wywalenie srodka
- wywalenie katow
ladnie brzmi basowo i nie jest dokuczliwy
Ic jest porzadny na nissensa rdzeniu naprawde z zapasem na 600 + ( znowu wyszedl kolos ) . Glowna przyczyna 388 koni wczesniejszych byla gdzie indziej .

: 2010-12-14, 10:58
autor: Flyer
Dokladnie, tez mam puste precaty i brak catow - i jest fajnie :-)
FMIC to bedzie pierwszy mod u mnie przed wiosna, bo czuc, ze w zime mocy jest wiecej.

: 2010-12-14, 11:13
autor: sportmile
pre caty zostaly w rs4 sa metalowe

: 2010-12-14, 11:38
autor: Marcins
Dobra Adamie,

Chyba bedziemy musieli powaznie porozmawiac w styczniu przy okazji wymianu uszczelek pod deklami :mrgreen:

Wolno spytac co bylo tym tajemniczym czyms, co bylo nie halo ?

pzdr
M

: 2010-12-14, 15:12
autor: Nikolas
Wypas. Wkońcu właściciel będzie happy :-D

: 2010-12-14, 15:54
autor: Sql
Macie jakies zdjecia FMIC?

Udalo sie go ladnie schowac?

: 2010-12-14, 18:12
autor: sportmile
zostalo miejsce na hak , spryski oraz halogeny. Za duzy ten rdzen jest , jak bede robil tylko pod s4/rs4 zamowie o 5 cm mniejszy wtedy bedzie bez problemu . Tutaj musialem troszke podciac a Arek to straszny pedant jest wiec tego sie balem najbardziej. Na koniec tygodnia mam jeszcze sprobowac lekko popasowac zderzak , jak sobie nie poradze czeka blacharz w pogotowiu i poprostu podetniemy wiecej tu i tam.

: 2010-12-14, 21:58
autor: Sql
No ja u siebie wlasnie bym chcial miec niemal calkiem niewidoczny FMIC, wiec dobrze ze cwiczycie ;-)

: 2010-12-14, 22:07
autor: deSigner
No to i ja w końcu mogę coś napisać. Więc powiem tak, auto naprawde teraz zapina bez zająknięcia, kręci się chętnie do odcinki i chociaż warunki dziś nie sprzyjały to parę razy sobie pozwoliłem.... 8-)

Co do FMIC'a to wklęję zdjęcia na dniach. Trochę mnie Adam przeraził jak zadzwonił że musi delikatnie podciąć zderzak, ale naprawdę wszystko jest ładnie schowane za kratkami halogenów, a przy tym pozostało to co miało zostać czyli halogeny, spryski no i hak. Auto musi zostać w 100% funkcjonalne więc wywalanie któregoś z tych elementów nie wchodziło w grę. Drobna korekta w montażu zderzaka i będzie naprawdę git.

Poza tym dużo porządku w silniku zrobione. Przede wszystkim hałasujący napinacz rozrządu przez który czujniki stukowe cięły zapłon przy 5500 rpm. Dodatkowo rozrząd był przestawiony o jeden ząb, ciekło spod pokryw dekli, dv były do wymiany. Z drobniejszych rzeczy to zmienione zostały amory z tyłu i sprężyny na twardzsze, a z grubszych chłodnica oleju Mocala.

Także sporo rzeczy zrobiłem. Czekam jeszcze na sprzęgło i to ostatni mod przed wiosną. Brak $$$ :-( Na wiosnę jak się trochę odkuję to wjadą prawdopodobnie sprężarki K04 z RS6 - w końcu muszę wykorzystać potencjał BIG FMIC'a :-P

Acha takie lajtowe mody polecam wszystkim niezdecydowanym ;-)

: 2010-12-14, 22:48
autor: Sql
Czyli teraz masz:

- soft
- wyciete pre-caty i srodkowy tlumik
- FMIC
- seryjne K04

I przy powyzszym uzyskaliscie 430 km

Tak?

: 2010-12-14, 22:50
autor: kosiniak
wyciete katy, pre sa metalowe, zostaly? :)

: 2010-12-14, 22:51
autor: deSigner
Tak, pre zostały.

: 2010-12-14, 22:51
autor: Nikolas
Auto trafiło w dobre ręce:)