Zawory DV Bosch vs zamienniki
-
Ekonomiczny
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie może ktoś określić jak ma wyglądać poprawna instalacja zaworów DV jeżeli chodzi o ułożenie przewodów oraz ich rodzaju?
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
timon_86 pisze:Panowie może ktoś określić jak ma wyglądać poprawna instalacja zaworów DV jeżeli chodzi o ułożenie przewodów oraz ich rodzaju?
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...![]()
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
jak dla mnie, to kuleje w innym miejscu
timon_86 pisze:Sugerujesz ze tak powinno byc? Gdzieś indziej szukac przyczyny?
Z swojej strony miałem na myśli nie równe,pozaginane,(na zdjeciach byc moze nie widac) sparciałe parciane z jednej strony a gumowe z drugiej, przewody. Po weekendzie wymienie je oraz postaram sie sprawdzic reszte ukladu.
mało tam widać, porównaj sobie ze zdjęciami w google
https://www.google.pl/search?newwindow= ... 0MfpDu2n2k
sprawdź wszystkie przewody, złączki, może jedna gdzieś ma luz, i łapie lewe powietrze tylko przy pełnym gazie, u mnie tak było kiedyś, przeglądnij wszystko co się da
już na pierwszym zdjęciu widać nieszczelnośćLCQ pisze:timon_86 pisze:Panowie może ktoś określić jak ma wyglądać poprawna instalacja zaworów DV jeżeli chodzi o ułożenie przewodów oraz ich rodzaju?
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...![]()
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
jak dla mnie, to kuleje w innym miejscu
buba pisze:już na pierwszym zdjęciu widać nieszczelnośćLCQ pisze:timon_86 pisze:Panowie może ktoś określić jak ma wyglądać poprawna instalacja zaworów DV jeżeli chodzi o ułożenie przewodów oraz ich rodzaju?
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...![]()
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
jak dla mnie, to kuleje w innym miejscu
no właśnie... ?skalarx pisze:buba pisze:już na pierwszym zdjęciu widać nieszczelnośćLCQ pisze:timon_86 pisze:Panowie może ktoś określić jak ma wyglądać poprawna instalacja zaworów DV jeżeli chodzi o ułożenie przewodów oraz ich rodzaju?
W ramach tego że auto mi wyraźnie kuleje z mocą i szukam nieszczelności pod maską znalazłem coś takiego...![]()
http://zapodaj.net/6ff54296506ac.jpg.html
http://zapodaj.net/eca5e64ee07ed.jpg.html
jak dla mnie, to kuleje w innym miejscu![]()
buba gdzie niby
buba pisze:Zainwestujcie w szklana kule to bedziecie wiedziec
Phi, http://allegro.pl/ozdobna-szklana-kula- ... 60553.html
gorzej jak tu cygana albo cyganke dorwać tanio. Nie kupując skórzanej kurtki ani dywanu :)
Panowie nieszczelność zlikwidowana. Jest delikatna poprawa mimo wszystko Audi dalej muł straszny. Ręce mi już opadają, nie mam pojęcia gdzie dalej szukać przyczyny cofającego się zapłonu...żeby nie rozwalać tego tematu, rozpisałem się szerzej w temacie poniżej:
viewtopic.php?t=2427&start=15
viewtopic.php?t=2427&start=15