Strona 3 z 3

: 2014-02-08, 23:07
autor: Rafal84
LCQ - w 2012r. ponad 8000 zl w sportmile, przeciez napisalem wyraznie, chyba wiem ile placilem, obecnie cena wyjsciowa to 3000 zl, ale a to to a to tamto i zaraz bedzie wiecej, jak znam zycie.

W innych firmach z tego co wiem (jeszcze czekam na 100
% potwierdzenie) to 1500 zł.

RS4 zawsze bedzie RS4, chocby za x lat kiedy to szybszy bedzie golf X GTI, tak jak ma to miejsce z RS2, multum szybszych jest od tego auta i co z tego... a tym bardziej dla kogos kto np z takim B7 zzyl sie juz 6 lat, wiec czy to b7 czy b5 zostaje u mnie w kolekcji.


a co do tematu to konkretnie, czekamy na info w jakich firmach ile kosztuje czyszczenie.

EDIT: a odnosnie duzych jaj to mozna sobie kupic Golfa II i przerobic na 900 koni i w nosie dlubac i w d... i killowac takei rs czy s, albo mozna przegrac na prostej i najebac wygranemu piescmi, bo sa i tacy ;d albo sobie kupic veyrona i go stuningowac i pajacowac, punkt patrzenia zalezy od punktu widzenia.

: 2014-02-09, 09:36
autor: majlo
Ale ja nie rozumiem. Jacars4 mówisz o seryjnym czy nie s4. S4 ma dobry dół ?? A poco on na cwiare bo nie wiem.
Jak rs4 v8 ma slaby dół to ja nie wiem co to znaczy dla ciebie slaby.
S4 b8 wygląda słabo i tyle. Wygląda jak każde a4 + 4 końcówki.

: 2014-02-09, 20:03
autor: Jacars4
Też tak myslałem ,że 333km szału nie robi do czasu kiedy jezdziłem wyczyszczonym rs4 v8. Po przejsciu na s4 3.0 tfsi jestem pod ogromnym wrażeniem reakcji i rozwijaniu mocy. Każde ruszenie ze świateł z mocniejszym gazem to utrata przyczepności od 1500obr. Rs4 fakt ,ze brzmi o dwie klasy lepiej i to wszystko. Prowadzenie ,koszty utrzymania , wygląd i wnętrze to plus na korzyść s4. No i auto mniej zmęczone wiekiem. Jest co najmniej o pół dekady młodsze. Komfort ,osiągi i spalanie również na korzyść s4. Każdy niech sam wybierze. Ja po dwóch rs4 v8 i dwóch s4 mogę stwierdzić wyższość tego drugiego czyli s4.

[ Dodano: 2014-02-09, 20:03 ]
Oczywiście mam totalną serie.

: 2014-02-09, 20:24
autor: majlo
Wszystko lepsze a kosztuje tyle co 8 letnie rs4:) a za dwa lata będzie tańsze. No ale co kto lubi :) a4 z czterema końcówkami nie wydaje mi się fajne. Koszty utrzymania? Sam pisałeś wielokrotnie ze bezusterkowe jest rs4 wiec nie rozumiem. Załóż 255/35/19 zobaczymy czy kontrola się zapali:) Auto nie ma żadnych szans z rs4 sprawdzałem to z miejsca rolki itd. Wiele razy

: 2014-02-10, 08:54
autor: Jacars4
Widzisz ja akurat mam 19 koła .

: 2014-02-14, 17:05
autor: majlo
Cena za czyszczenie i serwis. 3-5 koła. wszystko od w zależności od tego co się chce.

: 2014-02-23, 17:56
autor: BurnOuT
OT

Miałem okazję ścignąć się z S4 B8 ze świateł. On z LC + Stronic, ja spokojnie ruszając i dopiero gaz. To faktycznie do setki idzie to bardzo fajnie, ale na 3 i 4 biegu tak mu odszedłem że na 100% zdrowe RS4 B7 też by go zjadło

: 2015-10-16, 14:30
autor: ziele13
Czołem
Czy macie drodzy koledzy jakiś nowy update odnośnie czyszczenia dolotu?
Chodzi o ceny i jakis godny polecenia warsztat na Dolnym Śląsku.

: 2015-10-16, 15:27
autor: emay
ziele13 pisze:Czołem
Czy macie drodzy koledzy jakiś nowy update odnośnie czyszczenia dolotu?
Chodzi o ceny i jakis godny polecenia warsztat na Dolnym Śląsku.
Polecam zakład AutoSetup na Opolskiej 195 szczególnie Kamila Czermińskiego.
Tel do niego 500502404

Ostatnio kumplowi czyścił kolektory w 3.0 TDI