Strona 3 z 5
					
				
				: 2014-07-07, 00:12
				autor: timon_86
				Korzystając z formy i przekazu zawartego w tym temacie...mam bolączke związaną z niedawno kupionym s4. Poprzedni właściciel założył icki od rs4, zawory dv porządne, zmodyfikował wydech i wystroił auto w sportmile. Hamownia wskazała niecałe 310 kucy. Auto w tej konfiguracji ma dosyć specyficzny zakres pracy, żeby nie powiedzieć że podejrzewam je o sporą turbo dziurę, mianowicie do około 4 tys obrotów jedzie całkiem zwyczajnie, nawet troche ociężale, fajerwerki zaczynają się dopiero powyżej wspomnianej wartości. Na jednym z spotów audi, kolega, użytkownik seryjnej s4 zasugerował to samo że jego w dolnym zakresie jest zdecydowanie bardziej żywa. Czy wiec jest możliwe żeby była to akurat tak zaprogramowana charakterystyka pracy auta czy powinienem się doszukiwać jakiejś usterki?
			 
			
					
				
				: 2014-07-08, 16:09
				autor: rwtnt
				Tak ma być od 4 tys ma jechać mocno zobacz na wykresy aut.
			 
			
					
				
				: 2014-07-08, 19:58
				autor: kurpiu
				Oglnie S4 na seryjnych turbinach jedzie od dolu ladnie pozniej doladowanie spada tak od 5tys obr. Wszystko zalezy od softu i jak masz ustawione doladowanie oraz kilka innych rzeczy. Najlepiej przydalby sie wykres z hamowni z nalozeniem linji doladowania.
Albo chociaz log na 115 kanale.
			 
			
					
				
				: 2014-07-08, 23:05
				autor: timon_86
				wielkie dzieki za odpowiedź! kamien z serca ;) niestety nie posiadam logów ani tym bardziej wykresu z hamowni, jednak postaram się to nadrobić w najbliższym czasie. Na dynamikę auta absolutnie nie narzekam jednak zastanawiała mnie różnica na minus względem serii w dolnym zakresie obrotów. Pozdrawiam!
			 
			
					
				
				: 2014-07-09, 08:32
				autor: Arek_HB
				Moim zdaniem zalezy to od Softu jaki zostal wgrany. 
Moja byla na k03 i po sofcie od aw69 zapindalala juz konkretnie od 2,5 i cisnela do 5tysi.
Tak jak juz kolega kurpiu napisal trzeba by bylo looknac co i jak z tym doladowaniem u Ciebie.
			 
			
					
				
				: 2014-08-20, 22:59
				autor: xan
				Jaki jest teraz orientacyjny koszt chiptuningu 2.7t w c5 na ~300KM?
			 
			
					
				
				: 2014-08-20, 23:02
				autor: mik-17
				1200-1500 . zależy jaki tuner
			 
			
					
				
				: 2014-08-20, 23:06
				autor: kurpiu
				Xan potrzebujesz softa to daj znac na PW wszystko jest do zrobienia i cena do dogadania.
			 
			
					
				
				: 2014-08-20, 23:23
				autor: xan
				kurpiu pisze:Xan potrzebujesz softa to daj znac na PW wszystko jest do zrobienia i cena do dogadania.
W sumie pytałem aby zaspokoić swoją ciekawość. Myślę o chipie już od niedawna ale co miesiąc wynikają niespodziewane wydatki i brakuje tych wolnych środków na "przyjemności"  

 
			
					
				
				: 2014-08-21, 07:31
				autor: kurpiu
				Ty jeszcze masz tam SAI i drugie sondy?? To tez idzie wylaczyc:)
			 
			
					
				
				: 2014-08-21, 18:23
				autor: xan
				Jeśli SAI to ta pompa która mi buczy przez minutę po uruchomieniu silnika na zimno to tak. Sondy mam 4 z tego co wiem. Teraz muszę ogarnąć problem z ciśnieniem w turbo bo mi ładuje góra 0.5-06b gdzie wcześniej miałem do 1b. Stało się to nagle po zatankowaniu gazu na stacji "nierenomowanej". :/
A jeszcze jedno pytanko. Czy LPG ma wpływ na koszty chipa? Trzeba oddzielnie to stroić?
			 
			
					
				
				: 2014-08-21, 21:25
				autor: kurpiu
				Najpierw stroisz paliwo a pozniej gazownik adaptuje mape gazu wzgledem paliwowej. Masz doladowanie 1b??? Bo to seryjne doladowanie nie jest. Teraz masz dobre doladowanie
			 
			
					
				
				: 2014-08-21, 21:28
				autor: robertukf
				"Gas" go wyleczyl... 

 
			
					
				
				: 2014-08-21, 21:31
				autor: xan
				kurpiu pisze:Najpierw stroisz paliwo a pozniej gazownik adaptuje mape gazu wzgledem paliwowej. Masz doladowanie 1b??? Bo to seryjne doladowanie nie jest. Teraz masz dobre doladowanie
No tak miałem. Tzn 1b był tylko na 1 biegu. Na kolejnych dochodziło do 0.9b. I spadało do ok 0.6-0.7. Miałem to odkąd pamiętam i hamownia wypluła mi na tym doładowaniu 253KM. Teraz czuję że ten samochód nie jedzie na doładowaniu 0.5-0.6b. Sprawdzam to na torque pro. Apka na androidzie. Na innych forach były o tym tematy i podobno wskazania są dobre.
A co do gazu to miałem na nim 3KM więcej :P ale mniej momentu o 10 niutków.
P.S. Jakie jest doładowanie seryjne? i w jakim zakresie obrotów spada?
 
			
					
				
				: 2014-08-21, 22:55
				autor: kurpiu
				Seria AGB niema 1b:) hehe z tego co pamietam to A6 250KM ma cos kolo 0.65 ale reki nie dam sobie uciac.
Musisz sprawdzic bledy i logi zeby zobaczyc mniej wiecej co jest grane.