Strona 3 z 4
: 2013-11-23, 12:10
autor: nosb
Mi sie wydaje ze kolektor w ten sposob ( w sumie jak ori tylko wieksze przeloty ) jest calkiem ok z tym ze te katy sa dupne w trojnikach zastosowanych tutaj. Te z Hameryki maja łagodne łuki i jest ok. no ale ile ludzi tyle opini :)
: 2013-11-23, 12:51
autor: SID
Tyle razy ile ja miałem wersji spawanych kolektorów i ile razy wyciagalem silnik by je zmienić bo pekly i ile razy wiosłem auto do zmiany i pod strojenia to bym dawno kupił dwa razy Wagnera kolektory,
Wiec na dzień dzisiejszy mam daleko ,,wyjebane,, na takie spawane,
Zalozylem Wagnera i spie spokojnie.
Wyszedlem z taka nauka: co tanie to potem drogie, a co drogie teraz to potem tanie
: 2013-11-23, 12:58
autor: nosb
Ano to najlepiej ;) Ale megaboli wydac tyle kasy na raz na kawalek zeliwa ;p
: 2013-11-23, 13:03
autor: SID
nosb pisze:Ano to najlepiej ;) Ale megaboli wydac tyle kasy na raz na kawalek zeliwa ;p
Tez tak podchodzilem do tego ze drogo ale jak za 3-cim razem trzeci kolektor pękł wszystko było jasne co dalej i dziś nie żałuje
: 2013-11-23, 14:15
autor: RADEK1985
no dobra SID a jak idziesz w wieksze turbo typu gt28 /gt30 itp to co tez wagnery załozysz ? tam juz trzeba spawac niestety
: 2013-11-23, 15:21
autor: grzanek85
jak trzeba będzie wydać więcej to i się wyda po to się zarabia żeby wydawać:) jak robiłem pierwsza instalacje w 2.7 jednemu panu z forum to też mówili że będzie drogo że w budzie b6 bla bla bla przetestowane i coraz więcej tego to samo było jak robiliśmy pierwsze ochrony komponentu też że sie nie da ze nie będzie chodzić a zrobionych już w ujjj.. ja lubię testować nowe rzeczy jak ma być ciekawie:) pęknie to się będzie myśleć

: 2013-11-23, 21:30
autor: nosb
Dobra panie madrala wpadne z komponentem w b8 zobaczymy co wart jestes ;) hehe .
Tomek glownie sie rozchodzi ze za ostre katy i bedzie dupczylo przeplywy. Dobrze by bylo wstawic kolanka np jak wspominalem albo tak jak te wczesniej ktos podrzucil.
A ze peknie itp to wszystkie pekaja ;) nawet zeliwa itp.
: 2014-03-18, 07:54
autor: grzanek85
nosb pisze:Dobra panie madrala wpadne z komponentem w b8 zobaczymy co wart jestes ;) hehe .
Tomek glownie sie rozchodzi ze za ostre katy i bedzie dupczylo przeplywy. Dobrze by bylo wstawic kolanka np jak wspominalem albo tak jak te wczesniej ktos podrzucil.
A ze peknie itp to wszystkie pekaja ;) nawet zeliwa itp.
zrobię b8 ale musi być drogo bo na kolektory trzeba zarobić

. pomyślę nad małym tunningiem moich , daniel te kolanka co są w tamtych mają prawie identyczne katy jak te wyszlifowane.
[ Dodano: 2014-03-18, 07:54 ]
No to pierwsze koty za płoty wynik może nie powala na kolana ale jedzie zacnie do 300:), problem w za małych inetpipe ale trzeba zrobić chyba cały dolot większy. Auto na Witkowych 470 koniach jeździ super. Doładowanie 1-1.1 bara tak że turbo nie wysilone.

: 2014-03-18, 07:55
autor: SID
no no S4 B6 i 300 km/h , zawstydzasz nie jedną RS4 B7 z "zasmarkanymi szlamem dolotami"

: 2014-03-18, 08:32
autor: luk448
grzanek85, aaa to Ciebie wczoraj widzialem na Szyszkowej zapewne

20:30 mijałeś mnie jak sie wlokłem do domu po pracy

granatowe s4 b5 w avancie
: 2014-03-18, 12:00
autor: grzanek85
Ta jest testy były:)
: 2014-03-18, 12:05
autor: luk448
No widzialem w r performence tak ok 12:30 ze juz tam byles.W pierwszej chwili wieczorem mialem Cie troszke poganiac ale dopiero co auto odpalone,nierozgrzane wiec spokojnie powoli potoczylem sie do domu.
: 2014-03-19, 10:15
autor: Flyer
SID pisze:no no S4 B6 i 300 km/h , zawstydzasz nie jedną RS4 B7 z "zasmarkanymi szlamem dolotami"

To jest A4

: 2014-03-19, 10:41
autor: SID
no to wstyd większy
: 2014-09-09, 09:16
autor: grzanek85