Strona 3 z 5

: 2013-10-29, 10:14
autor: sportmile
moze przestancie naprawiac go przez net ?

: 2013-10-29, 10:15
autor: gustav
sportmile, co w tym złego ?

: 2013-10-29, 10:28
autor: buba
gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy ;-)

: 2013-10-29, 10:33
autor: gustav
buba pisze:
gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy ;-)
Acha. czyli reasumując mamy pojechać do zakładu xxxx , zostawić conajmniej XXXX zł i się cieszyć z tego powodu ? myślałem że na forum będzie bezinteresowna pomoc :(

: 2013-10-29, 10:38
autor: buba
szkoda że nie rozumiesz o czym mowa

: 2013-10-29, 10:41
autor: gustav
buba pisze:szkoda że nie rozumiesz o czym mowa
Domyślam się ale może mnie naprowadzisz. Wiemy co mamy dalej działać.

: 2013-10-29, 10:46
autor: sportmile
Po tym co wymieniliscie uwazam ze nie wiecie co robicie i poki co zamiast wydawac kase na kolejne czesci za ta kase mialbys pozadnie zdiagnozowane jak i nie naprawione auto

: 2013-10-29, 10:46
autor: nosb
Nie wiesz jakie wtryski i pompa , nie wiesz czemu niedoladowanie , nie wiesz czemu maly przeplyw powietrza przez przeplywke ... Wiesz ze jest problem i bledy a my mamy pomic Ci je usunac. Ktos kto zna te silniki powinien sobie raz dwa poradzic i tyle. Tu bez podstawowych informacji nikt Ci nie pomoze a do tego na razie glownym problemem jest problem z doladowaniem i za niskie odczyty z przeplywki a co za tym idzie pewnie przelewanie paliwem... DV sprawne ? Uklad szczelny ? EGT jak czasami wyskakuje to dwie elektroniki dla spokoju wymienic w pizdu i po sprawie . zostanie walka ze szczelnoscia.

: 2013-10-29, 10:48
autor: buba
nosb jest lepszym dydaktykiem :mrgreen:

: 2013-10-29, 10:52
autor: nosb
17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation P1556 - 35-00
zła regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna wartośc doładowania - efekty:
za małe ciśnienie skutkujące utratą mocy, możliwe usterki:
- uszkodzony N75 lub nieszczelne wężyki pomiędzy N75 i turbiną
- uszkodzony zawór upustowy turbiny ( gruszka )
- nieszczelnośc dolotu pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym

Nie no wiesz co ja lubie pomoc itp sam wybitny nie jestem jakis ale cos tam sie grzebie , fakt niektore prosby o pomoc wygladaja jak moje sprzed 6ciu lat i moga irytowac :)

: 2013-10-29, 21:16
autor: SID
no to teraz już wiem co to za auto, aż z ciekawości do niego jutro zadzwonie i zapytam co i jak

z tego co pamiętam i słyszałem od włąściciela byłego siedzą tam seryjne turbo K03 po regeneracji,
puszczały olej i właściciel je zregenerował przy okazji zakłądając nowe sprzęgło i inne nowe z osprzętu,
podobno to robił samemu z kolegą i myślę że do końca nie udało mu się to sprawnie złożyć do kupy bo to było jego pierwsze 2,7 i często się pytał to i owo

no chyba że zrobił coś czego mi wtedy nie mówił

: 2013-10-29, 23:23
autor: nosb
Bez pytan :lol:

: 2013-10-30, 01:25
autor: aw69
Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a]
nie no to razem z tymi cewkami od SID to musi byc 400 koni jak CH.UJ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2013-10-30, 06:51
autor: SID
mam teraz takie wersje na 500+ 8-)

: 2013-10-30, 10:44
autor: nosb
Dobra bez beki juz :) Bo pojda chlopaki w swiat i powiedza ze na sportaudi to sami debile :)

Dowiedz sie kolego jakies masz : sprezarki , wtryski , pompe paliwa :) I bedzie jakikolwiek punkt zaczepienia na razie to nikt nie wie co tam pod maska wiec jak cokolwiek sugerowac?