Strona 3 z 5
					
				
				: 2013-10-29, 10:14
				autor: sportmile
				moze przestancie naprawiac go przez net ?
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:15
				autor: gustav
				sportmile, co w tym złego ?
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:28
				autor: buba
				gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy  

 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:33
				autor: gustav
				buba pisze:gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy  

 
Acha. czyli reasumując mamy pojechać do zakładu xxxx , zostawić conajmniej  XXXX zł i się cieszyć z tego powodu ? myślałem że na forum będzie bezinteresowna pomoc :(
 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:38
				autor: buba
				szkoda że nie rozumiesz o czym mowa
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:41
				autor: gustav
				buba pisze:szkoda że nie rozumiesz o czym mowa
Domyślam się ale może mnie naprowadzisz.  Wiemy co mamy dalej działać.
 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:46
				autor: sportmile
				Po tym co wymieniliscie uwazam ze nie wiecie co robicie i poki co zamiast wydawac kase na kolejne czesci za ta kase mialbys pozadnie zdiagnozowane jak i nie naprawione auto
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:46
				autor: nosb
				Nie wiesz jakie wtryski i pompa , nie wiesz czemu niedoladowanie , nie wiesz czemu maly przeplyw powietrza przez przeplywke ... Wiesz ze jest problem i bledy a my mamy pomic Ci je usunac. Ktos kto zna te silniki powinien sobie raz dwa poradzic i tyle. Tu bez podstawowych informacji nikt Ci nie pomoze a do tego na razie glownym problemem jest problem z doladowaniem i za niskie odczyty z przeplywki a co za tym idzie pewnie przelewanie paliwem... DV sprawne ? Uklad szczelny ? EGT jak czasami wyskakuje to dwie elektroniki dla spokoju wymienic w pizdu i po sprawie . zostanie walka ze szczelnoscia.
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:48
				autor: buba
				nosb jest lepszym dydaktykiem 

 
			
					
				
				: 2013-10-29, 10:52
				autor: nosb
				17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation P1556 - 35-00 
zła regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna wartośc doładowania - efekty:
za małe ciśnienie skutkujące utratą mocy, możliwe usterki:
- uszkodzony N75 lub nieszczelne wężyki pomiędzy N75 i turbiną
- uszkodzony zawór upustowy turbiny ( gruszka )
- nieszczelnośc dolotu pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym
Nie no wiesz co ja lubie pomoc itp sam wybitny nie jestem jakis ale cos tam sie grzebie , fakt niektore prosby o pomoc wygladaja jak moje sprzed 6ciu lat i moga irytowac :)
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 21:16
				autor: SID
				no to teraz już wiem co to za auto, aż z ciekawości do niego jutro zadzwonie i zapytam co i jak
z tego co pamiętam i słyszałem od włąściciela byłego siedzą tam seryjne turbo K03 po regeneracji,
puszczały olej i właściciel je zregenerował przy okazji zakłądając nowe sprzęgło i inne nowe z osprzętu,
podobno to robił samemu z kolegą i myślę że do końca nie udało mu się to sprawnie złożyć do kupy bo to było jego pierwsze 2,7 i często się pytał to i owo
no chyba że zrobił coś czego mi wtedy nie mówił
			 
			
					
				
				: 2013-10-29, 23:23
				autor: nosb
				Bez pytan  

 
			
					
				
				: 2013-10-30, 01:25
				autor: aw69
				
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 06:51
				autor: SID
				mam teraz takie wersje na 500+  

 
			
					
				
				: 2013-10-30, 10:44
				autor: nosb
				Dobra bez beki juz :) Bo pojda chlopaki w swiat i powiedza ze na sportaudi to sami debile :) 
Dowiedz sie kolego jakies masz : sprezarki , wtryski , pompe paliwa :) I bedzie jakikolwiek punkt zaczepienia na razie to nikt nie wie co tam pod maska wiec jak cokolwiek sugerowac?