Strona 3 z 34

: 2013-12-05, 22:58
autor: Jachyr
No wlasnie i o to chodzi gdzie, kto i jak robi bo wiem ze mozna to dobrze zrobic no ale coz nie ma co drązyc tematu... bedzie ori za jakis czas, najpierw gwint, hamulce i okolice 500:)

p.s pytanie czy orientuje sie ktos czy pod to kolo wejdzie kazdy zacisk 6-8 tlok czy nie koniecznie? http://www.alufelniplaza.hu/kepek/felni/199_orig.jpg felgi beda 18' na 8' szerokie i et 30-35.

: 2013-12-06, 07:14
autor: ADI
Luk czas realizacji 1-2tyg ale mi sie nie spieszylo i czekalem miesiac.

: 2014-02-03, 18:21
autor: ŚWIR-DAGLAS
Witam mam pytanko?
Mam S4 1998 Avant zastanawiam się nad kupnem
kół : 18" ori RS4 czyli 8,5'' et 20 na oponach 225/35/18
takich jak u pana na zdjęciach.
Dużo osób mi odradza bo mówią że będzie ocierać o nad kole bo wystają
a reszta znowu że będzie ocierać o wahacze jak nie wsadzę dystansów.
Zadaje te pytanie bo widzę że pan ten temat przerabiał.
Na razie zawieszenie mam seryjne, ale plany mam na wiosnę obniżyć
podejrzewam że sprężynki o 20mm lub 25mm.
Chciałem dodać, że często jeżdżę załadowany w cztery osoby plus bagaże.
Obcierają o nadkola czy nie?
Obcierają o wahacze czy nie?
Potrzebne będą dystanse? jak tak to jakie?
Da rade będzie przy tych kołach go obniżyć na sprężynach albo gwincie?
Proszę o pomoc ;-)

: 2014-02-03, 18:54
autor: Jachyr
ŚWIR-DAGLAS pisze:Witam mam pytanko?
Mam S4 1998 Avant zastanawiam się nad kupnem
kół : 18" ori RS4 czyli 8,5'' et 20 na oponach 225/35/18
takich jak u pana na zdjęciach.
Dużo osób mi odradza bo mówią że będzie ocierać o nad kole bo wystają
a reszta znowu że będzie ocierać o wahacze jak nie wsadzę dystansów.
Zadaje te pytanie bo widzę że pan ten temat przerabiał.
Na razie zawieszenie mam seryjne, ale plany mam na wiosnę obniżyć
podejrzewam że sprężynki o 20mm lub 25mm.
Chciałem dodać, że często jeżdżę załadowany w cztery osoby plus bagaże.
Obcierają o nadkola czy nie?
Obcierają o wahacze czy nie?
Potrzebne będą dystanse? jak tak to jakie?
Da rade będzie przy tych kołach go obniżyć na sprężynach albo gwincie?
Proszę o pomoc ;-)
Poszlo pw:)

: 2014-02-03, 19:15
autor: y0p5
Swir na forach panuje zwyczaj, ze nie zwracamy sie do kogos PAN/PANI :mrgreen: :mrgreen:

: 2014-02-03, 20:31
autor: bartek75
czuję że to stara szkoła ;-)

: 2014-02-18, 20:26
autor: Jachyr
Z racji ze idzie wiosna to trzeba dalej coś tam grzebać i postanowiłem zacząć od Hebli. W niedziele odebrałem od Andrzeja komplecik na tył ori RS4 i wczoraj i dziś troche przy nim posiedziałem, a z racji ze był chwile na nie używanym aucie to wymagał odświeżenia i tak to mniej wiecej wyglądało:

Takie dostałem:
Obrazek

w ruch poszła wiertarka i szczotka:
Obrazek

z zaciskami było więcej zabawy aby zedrzeć ori farbe ale jakoś się udało a się zapędziłem to nie zrobiłem foto:/ tu już pryśnietę:
Obrazek

I na gotowo:(nie zwracać uwagi na pryśnięte przewody, będzie stal)
Obrazek


Czekam jeszcze tylko na tarcze przód i odp od Sida czy będzie je miał do końca tyg razem z przewodami w oplocie na przód i tył. Pierwotnie na przodzie Miał być 6-8 tłok pod tarcze 360mm ale z racji chorych przepisów w BE na przeglądzie muszę mieć wszystko dokoładnie tak jak w Certyfikacie z Audi a tam jest wbite tylko ori koło 17 i nie mogę przyjechać na innym...:/ a jak wiadomo 330mm to max co wejdzie ori pod Avusa, ale sądzę że i tak odczuję różnice:] jak dobrze pójdzie to na weekend wlecą na auto to coś pstryknę.

Teraz szukam gwintu... czytałem już wiele opinii i najbardziej podchodzi mi Ap. chyba ze możecie polecić coś jeszcze tak max do 4k? aby był jak najbardziej ,,użytkowy" nie torowy. z góry dzięki

: 2014-02-18, 22:20
autor: buba
Nie mozesz wjechac na felgach 18?????????????

: 2014-02-18, 22:24
autor: SID
Szybko dzialasz

: 2014-02-18, 22:33
autor: Jachyr
buba pisze:Nie mozesz wjechac na felgach 18?????????????
No w tym problem ze nie:/ probowalem pytac o dopisanie do certyfikatu wlasnie 18 ale nie ma takiej mozliwosci bo producent oryginalnie zaleca 17 i tak ma byc... :-/ Ostanio jak bylem na przegladzie to nie przeszedlem bo... Mialem zle ustawione lewe swiatlo i zaznaczyli ze do przyszlego roku musze zmienic zimowki bo maja indeks predkosci do 240km/h a w certyfikacie jest 250km/h... Ogolem przeginka na maxa... :lol:
sid pisze: szybko dzialasz


Tak mam nie ma opierd..nia sie... ;-)

: 2014-02-18, 22:35
autor: Arek_HB
kurde a ja myslalem ze w niemczech juz sa pogiete przeglady :D chociaz na wiekszych felgach pewnie i u mnie by nie przeszedl. ale zawsze jest mozliwosc wpisywania wszystkiego w papiery, ale to kosztuje kupe $$$$$$$$$$$.

dzialaj dzialaj :D czekam na 500+ :D

pozdro

: 2014-02-18, 22:48
autor: jerzyk
Jachyr, co potrzebowałeś do montażu RNS-E ?

Dużo roboty i dopasowywania żeby to jakoś wyglądało ?

: 2014-02-18, 22:50
autor: Bieniek
Jest elegancko ;-) ;-) ;-)

: 2014-02-19, 15:22
autor: Jachyr
jerzyk pisze:Jachyr, co potrzebowałeś do montażu RNS-E ?

Dużo roboty i dopasowywania żeby to jakoś wyglądało ?
Potrzebowalem tylko Ramke 2 din bo miałem 1din bylo i przejściówki pod ori kostki po za tym weszla bez problemu. Teraz jeszcze pozostaje mi kwestia podłączenia pod stacyjke aby odpalala sie z zapłonem i aby fis ja pokazywał ale to przy najblizszej wizycie w Pl.

: 2014-02-19, 15:43
autor: jerzyk
Czyli całą ramke 2dni rozumiem razem z koszem i klimatronikiem pod 2 din tak ?

I jakbyś mógł podać dokładny model tej RNS-E bo z tego co wiem to nie wszystkie pasuja..