Strona 3 z 3
					
				
				: 2013-09-25, 10:19
				autor: arti@R1
				Darek79 pisze:Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie 

 
Jesli zdrowa Esa i nic nie domaga to powinno być wiecej na przelocie i bez katów... Tez miałem wiecej niż seria na hamowni u Witka
 
			
					
				
				: 2013-09-25, 10:36
				autor: buba
				więcej to nic dziwnego. zdrowy vag (czy to klekot czy PB zawsze coś ma w bonusie). oczywiście z tych starszych bo gówniarzom zawsze brakuje  

 
			
					
				
				: 2013-09-25, 10:57
				autor: robertukf
				tak na marginiesie VAG, to były silniki 1.8 tdci w papierach 115 KM, a na kołach 140 KM - ekologia ;)
			 
			
					
				
				: 2013-10-09, 19:10
				autor: Darek79
				Mam pytanie do tych co się orientują lub robili u siebie wydech tzn downpipe i usunięcie katalizatorów,jakie koszty są do przyjęcia orientacyjnie za taką usługę.
Mnie w Bełchatowie fachowcy po obejrzeniu wszystkiego dokładnie za wybicie pre katów i usunięcie katalizatorów i wstawienie np. przelotowych tłumików powiedzieli 800 zł za samą robote i nie wiem czy to dużo czy do zaakceptowania.Tłumiki przelotowe to nie problem i nie koszta ale co z sondami zrobić najlepiej?.Poradźcie coś.
			 
			
					
				
				: 2013-10-09, 19:17
				autor: buba
				Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz
			 
			
					
				
				: 2013-10-09, 19:39
				autor: SID
				buba pisze:Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz
kontener jest już w Gdyni więc za tydzień będą graty na firmie
 
			
					
				
				: 2013-10-09, 19:44
				autor: Darek79
				będę pamiętał,odezwę się z tym tematem.
Powiedzcie mi jedną rzecz jeszcze,czy wydech plus program na jakieś 300 z małym kawałkiem wymaga zmiany seryjnych IC ? Wiem że centralny byłby najlepszy pewnie lub od RS4,tylko Rs-owe pewnie kosztują troche.
			 
			
					
				
				: 2013-10-09, 21:46
				autor: robertukf
				Czekaj az kontener przyjedzie do SID'A obkupisz sie w DP i FMIC  

 
			
					
				
				: 2013-11-15, 16:57
				autor: Darek79
				Nie chciałem zakładac nowego tematu a mam pytanie odnośnie wydechu w 2.7 Bit,na dniach będę wybijał środki z pre katalizatorów i usuwał katalizatory i własnie co wstawić zamiast katalizatorów,czy tłumiki przelotowe czy strumienice i jak coś to co polecacie konkretnie?Nie chce wstawiac rur bo boję się że będzie za głośno ryczeć.Auto ostatni tłumik ma Remusa i przy mocnym pałowaniu już go dobrze słychać,więc przy wstawieniu rurek może być to uciążliwe.
			 
			
					
				
				: 2013-11-15, 18:31
				autor: ADI
				Na strumienicach wydaje mi sie ze bedzie glosniej niz na rurkach. Ja mam 3" wydech na 1 tlumiku koncowym i dla mnie jest za cicho  

 
			
					
				
				: 2013-11-15, 20:41
				autor: Barton66
				Darek wstawiaj rurki będziesz zadowolony :)
			 
			
					
				
				: 2013-11-15, 21:50
				autor: nosb
				Normalna rura .