Strona 3 z 3

: 2013-09-25, 10:19
autor: arti@R1
Darek79 pisze:Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie :mrgreen:

Jesli zdrowa Esa i nic nie domaga to powinno być wiecej na przelocie i bez katów... Tez miałem wiecej niż seria na hamowni u Witka

: 2013-09-25, 10:36
autor: buba
więcej to nic dziwnego. zdrowy vag (czy to klekot czy PB zawsze coś ma w bonusie). oczywiście z tych starszych bo gówniarzom zawsze brakuje ;-)

: 2013-09-25, 10:57
autor: robertukf
tak na marginiesie VAG, to były silniki 1.8 tdci w papierach 115 KM, a na kołach 140 KM - ekologia ;)

: 2013-10-09, 19:10
autor: Darek79
Mam pytanie do tych co się orientują lub robili u siebie wydech tzn downpipe i usunięcie katalizatorów,jakie koszty są do przyjęcia orientacyjnie za taką usługę.
Mnie w Bełchatowie fachowcy po obejrzeniu wszystkiego dokładnie za wybicie pre katów i usunięcie katalizatorów i wstawienie np. przelotowych tłumików powiedzieli 800 zł za samą robote i nie wiem czy to dużo czy do zaakceptowania.Tłumiki przelotowe to nie problem i nie koszta ale co z sondami zrobić najlepiej?.Poradźcie coś.

: 2013-10-09, 19:17
autor: buba
Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz

: 2013-10-09, 19:39
autor: SID
buba pisze:Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz
kontener jest już w Gdyni więc za tydzień będą graty na firmie

: 2013-10-09, 19:44
autor: Darek79
będę pamiętał,odezwę się z tym tematem.
Powiedzcie mi jedną rzecz jeszcze,czy wydech plus program na jakieś 300 z małym kawałkiem wymaga zmiany seryjnych IC ? Wiem że centralny byłby najlepszy pewnie lub od RS4,tylko Rs-owe pewnie kosztują troche.

: 2013-10-09, 21:46
autor: robertukf
Czekaj az kontener przyjedzie do SID'A obkupisz sie w DP i FMIC :mrgreen:

: 2013-11-15, 16:57
autor: Darek79
Nie chciałem zakładac nowego tematu a mam pytanie odnośnie wydechu w 2.7 Bit,na dniach będę wybijał środki z pre katalizatorów i usuwał katalizatory i własnie co wstawić zamiast katalizatorów,czy tłumiki przelotowe czy strumienice i jak coś to co polecacie konkretnie?Nie chce wstawiac rur bo boję się że będzie za głośno ryczeć.Auto ostatni tłumik ma Remusa i przy mocnym pałowaniu już go dobrze słychać,więc przy wstawieniu rurek może być to uciążliwe.

: 2013-11-15, 18:31
autor: ADI
Na strumienicach wydaje mi sie ze bedzie glosniej niz na rurkach. Ja mam 3" wydech na 1 tlumiku koncowym i dla mnie jest za cicho 8-)

: 2013-11-15, 20:41
autor: Barton66
Darek wstawiaj rurki będziesz zadowolony :)

: 2013-11-15, 21:50
autor: nosb
Normalna rura .