Strona 3 z 4

: 2015-04-05, 20:01
autor: bildmann
tutaj wymiary i waga v8

4.2 V8 32v FSI RS4 (for 6-speed manual with dual-mass flywheel): approx. 212 kilograms (467 lb) Q7 (for auto transmission with plate-type flywheel): approx. 198 kilograms (437 lb)
4.2 V8 40v length: 464 millimetres (18.27 in), mass: 195 kilograms (430 lb)

informacyjnie v6 2,7 biturbo wazy 195 kg

: 2015-04-05, 20:39
autor: PMW
Obrazek

: 2015-04-05, 21:53
autor: buba
2 letni kotlet :mrgreen:

: 2015-04-05, 22:11
autor: PMW
buba pisze:2 letni kotlet
:lol:
Obrazek

: 2015-04-06, 09:37
autor: iceman
2.7bit chip vs s4b6 = wygrana biturbo sprawdzane wiele razy.

: 2015-04-06, 10:12
autor: PMW
oczywiście że 2,7 turbo ma przewagę na wolnossącym 4,2 samo to, że we wszystkich zawodach fia turbo ma współczynnik pojemność x 1,5 co daje 4,05 l vs 4,2 ljak dodamy do tego remap to przewaga drastycznie wzrasta... ok ale moim zdaniem powinno się porównywać 2 seryjne samochody lub oba po modyfikacjach

porównanie 2,7 + chip vs 4,2 seria jest bezsensowne

dodatkowo są jeszcze inne kryteria oceny samochodów niż moc dlatego kupiłem b6 zamiast b5 8-)

: 2015-04-06, 14:42
autor: iceman
Jak ktoś myśli nad b6 z 4.2 vs 2.7 to sensowne. Ja tylko ze względu na serducho nie jeżdże s4 b6.

: 2015-06-21, 19:44
autor: niebieski708
A ja właśnie ze względu na serducho kupiłem S4 b6 :-) co do filmiku i patrząc na zegary b5 to b6 nawet nie trzyma tego co podali...

: 2015-06-21, 20:05
autor: arti@R1
Wiekszosc z Nas tego forum, miłośników, jeździ 2.7T bo nie ma innej opcji... w B6, B7 nie ma po prostu silników...

: 2015-06-21, 20:19
autor: niebieski708
Sam chciałem rs4 b5 kupić bo lubię te 2,7 ;-) ale nie kupiłem z pewnych względów które na codzień by mnie denerwowały ;-)
Co do porównania to niedługo (jestem w trakcie wymiany rozrządu) będę miał okazję takie samo porównanie zrobić ;-)

: 2015-06-22, 09:24
autor: Norbi
A co na codzień miałoby Cię denerwować w RS4 B5?

: 2015-06-22, 10:19
autor: niebieski708
To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił :-P a to piękne youngtimery będą ;-) aż szkoda go na codzień...

[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda ;-)

: 2015-06-22, 18:20
autor: PMW
niebieski708 pisze:To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił :-P a to piękne youngtimery będą ;-) aż szkoda go na codzień...

[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda ;-)
mam dokładnie tak samo używam s4 jako daily i żal dupe ściska jak muszę zaparkować pod drzewem z którego kapie sok... jak kupię rs4 to opłacę ciecia który będzie pilnował wozu przed obcierkami jak będe w biurze :lol:

: 2015-06-23, 12:45
autor: rwtnt
Dziwne podejście auto to kawałek metalu i plastiku jak stać ciebie na rs4 to można je zostawiać nawet pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.

: 2015-06-23, 13:21
autor: PMW
rwtnt pisze:pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.
nie każdy lubi jeździć poobcieranym i poobijanym wozem... nie każdy lubi także spędzać czas u blacharzy i lakierników

a rs4 to już cult i zaraz nabierze wartości kolekcjonerskiej a ceny będa oscylować w okolicach 911 964