Strona 3 z 4
					
				
				: 2015-04-05, 20:01
				autor: bildmann
				tutaj wymiary i waga v8 
4.2 V8 32v FSI RS4 (for 6-speed manual with dual-mass flywheel): approx. 212 kilograms (467 lb) Q7 (for auto transmission with plate-type flywheel): approx. 198 kilograms (437 lb)
4.2 V8 40v length: 464 millimetres (18.27 in), mass: 195 kilograms (430 lb)
informacyjnie v6 2,7 biturbo wazy 195 kg
			 
			
					
				
				: 2015-04-05, 20:39
				autor: PMW
				
			 
			
					
				
				: 2015-04-05, 21:53
				autor: buba
				2 letni kotlet  

 
			
					
				
				: 2015-04-05, 22:11
				autor: PMW
				buba pisze:2 letni kotlet 
  
 

 
			
					
				
				: 2015-04-06, 09:37
				autor: iceman
				2.7bit chip vs s4b6 = wygrana biturbo sprawdzane wiele razy.
			 
			
					
				
				: 2015-04-06, 10:12
				autor: PMW
				oczywiście że 2,7 turbo ma przewagę na wolnossącym 4,2  samo to, że we wszystkich zawodach fia  turbo ma współczynnik pojemność x 1,5 co daje 4,05 l vs 4,2 ljak dodamy do tego remap to przewaga drastycznie wzrasta... ok ale moim zdaniem powinno się porównywać 2 seryjne samochody lub oba po modyfikacjach 
porównanie 2,7 + chip vs 4,2 seria jest bezsensowne 
dodatkowo są jeszcze inne kryteria oceny samochodów niż moc dlatego kupiłem b6 zamiast b5  

 
			
					
				
				: 2015-04-06, 14:42
				autor: iceman
				Jak ktoś myśli nad b6 z 4.2 vs 2.7 to sensowne. Ja tylko ze względu na serducho nie jeżdże s4 b6.
			 
			
					
				
				: 2015-06-21, 19:44
				autor: niebieski708
				A ja właśnie ze względu na serducho kupiłem S4 b6 

 co do filmiku i patrząc na zegary b5 to b6 nawet nie trzyma tego co podali...
 
			
					
				
				: 2015-06-21, 20:05
				autor: arti@R1
				Wiekszosc z Nas tego forum, miłośników,  jeździ 2.7T bo nie ma innej opcji... w B6, B7 nie ma po prostu silników...
			 
			
					
				
				: 2015-06-21, 20:19
				autor: niebieski708
				Sam chciałem rs4 b5 kupić bo lubię te 2,7 

 ale nie kupiłem z pewnych względów które na codzień by mnie denerwowały 
 
 
Co do porównania to niedługo (jestem w trakcie wymiany rozrządu) będę miał okazję takie samo porównanie zrobić 

 
			
					
				
				: 2015-06-22, 09:24
				autor: Norbi
				A co na codzień miałoby Cię denerwować w RS4 B5?
			 
			
					
				
				: 2015-06-22, 10:19
				autor: niebieski708
				To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił 

 a to piękne youngtimery będą 

 aż szkoda go na codzień... 
[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda 

 
			
					
				
				: 2015-06-22, 18:20
				autor: PMW
				niebieski708 pisze:To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił 

 a to piękne youngtimery będą 

 aż szkoda go na codzień... 
[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda 

 
mam dokładnie tak samo używam s4 jako daily i żal dupe ściska jak muszę zaparkować pod drzewem z którego kapie sok... jak kupię rs4 to opłacę ciecia który będzie pilnował wozu przed obcierkami jak będe w biurze  

 
			
					
				
				: 2015-06-23, 12:45
				autor: rwtnt
				Dziwne podejście auto to kawałek metalu i plastiku jak stać ciebie na rs4 to można je zostawiać nawet pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.
			 
			
					
				
				: 2015-06-23, 13:21
				autor: PMW
				rwtnt pisze:pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.
nie każdy lubi jeździć poobcieranym i poobijanym wozem...  nie każdy lubi także spędzać czas u blacharzy i lakierników
a rs4 to już cult i zaraz nabierze wartości kolekcjonerskiej a ceny będa oscylować w okolicach 911 964