S4 B5 326PS vs S4 B6 340PS

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bildmann
Posty: 13
Rejestracja: 2014-04-03, 20:07
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bildmann »

tutaj wymiary i waga v8

4.2 V8 32v FSI RS4 (for 6-speed manual with dual-mass flywheel): approx. 212 kilograms (467 lb) Q7 (for auto transmission with plate-type flywheel): approx. 198 kilograms (437 lb)
4.2 V8 40v length: 464 millimetres (18.27 in), mass: 195 kilograms (430 lb)

informacyjnie v6 2,7 biturbo wazy 195 kg
S4 B6
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

Obrazek
TDI engines are for senior citizens ;)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

2 letni kotlet :mrgreen:
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

buba pisze:2 letni kotlet
:lol:
Obrazek
TDI engines are for senior citizens ;)
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

2.7bit chip vs s4b6 = wygrana biturbo sprawdzane wiele razy.
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

oczywiście że 2,7 turbo ma przewagę na wolnossącym 4,2 samo to, że we wszystkich zawodach fia turbo ma współczynnik pojemność x 1,5 co daje 4,05 l vs 4,2 ljak dodamy do tego remap to przewaga drastycznie wzrasta... ok ale moim zdaniem powinno się porównywać 2 seryjne samochody lub oba po modyfikacjach

porównanie 2,7 + chip vs 4,2 seria jest bezsensowne

dodatkowo są jeszcze inne kryteria oceny samochodów niż moc dlatego kupiłem b6 zamiast b5 8-)
TDI engines are for senior citizens ;)
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

Jak ktoś myśli nad b6 z 4.2 vs 2.7 to sensowne. Ja tylko ze względu na serducho nie jeżdże s4 b6.
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

A ja właśnie ze względu na serducho kupiłem S4 b6 :-) co do filmiku i patrząc na zegary b5 to b6 nawet nie trzyma tego co podali...
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Wiekszosc z Nas tego forum, miłośników, jeździ 2.7T bo nie ma innej opcji... w B6, B7 nie ma po prostu silników...
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Sam chciałem rs4 b5 kupić bo lubię te 2,7 ;-) ale nie kupiłem z pewnych względów które na codzień by mnie denerwowały ;-)
Co do porównania to niedługo (jestem w trakcie wymiany rozrządu) będę miał okazję takie samo porównanie zrobić ;-)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

A co na codzień miałoby Cię denerwować w RS4 B5?
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił :-P a to piękne youngtimery będą ;-) aż szkoda go na codzień...

[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda ;-)
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

niebieski708 pisze:To że szukałbym pół dnia dobregi miejsca parkingowego, a po tym jak znajdę i tak ktoś by mi ją drzwiami obił :-P a to piękne youngtimery będą ;-) aż szkoda go na codzień...

[ Dodano: 2015-06-22, 10:19 ]
S4 jest super autem, ale jednak mniej szkoda ;-)
mam dokładnie tak samo używam s4 jako daily i żal dupe ściska jak muszę zaparkować pod drzewem z którego kapie sok... jak kupię rs4 to opłacę ciecia który będzie pilnował wozu przed obcierkami jak będe w biurze :lol:
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Dziwne podejście auto to kawałek metalu i plastiku jak stać ciebie na rs4 to można je zostawiać nawet pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

rwtnt pisze:pod remizą i się nie stresować ja mam przynajmniej takie zdanie.
nie każdy lubi jeździć poobcieranym i poobijanym wozem... nie każdy lubi także spędzać czas u blacharzy i lakierników

a rs4 to już cult i zaraz nabierze wartości kolekcjonerskiej a ceny będa oscylować w okolicach 911 964
ODPOWIEDZ