Strona 3 z 3
					
				
				: 2015-07-01, 11:50
				autor: emay
				Odgrzeje kotleta bo nie chce zakładać nowego tematu.
Mam kolesia co robi remonty skrzyń manualnych dla ASO. Za rozebranie skrzyni bierze 350 zł. 
Co chce osiągnąć:
- wykonać wymianę przesuwaków
- wzmocnić synchronizatory ( jeśli dobrze rozumiem )
- wydłużyć 6 bieg ( tak na trasy )
Czy da się to osiągnąć technicznie ? Mam skrzynie chyba DSY. Czy warto się w to bawić i czy nie lepiej kupić od SID jakąś skrzynie po remoncie od 2.5 TDI ?
			 
			
					
				
				: 2015-07-01, 12:15
				autor: marko
				gadaj na ten temat z aw69 albo nosbem oni ci wszystko wytlumacza
			 
			
					
				
				: 2015-07-01, 20:21
				autor: Darek79
				jaki dokladnie olej powinien byc w tej skrzyni i jakie orientacyjne koszty zmiany mogą być?
			 
			
					
				
				: 2015-07-03, 07:46
				autor: Peter23
				Widzę że kolega ma problem ze skrzynią. To podepnę się pod temat. Ja mam taki problem że podczas jazdy jak wchodzę w zkaręt jadąc na 1-3  i auto jest pod obciążeniem na wyjezdzam pod wzniesienie to zaczyna stukac coś jak  by w skrzyni. Miał ktoś tak  ??? 
[ Dodano: 2015-07-03, 07:45 ]
Bo nie wiem czy bawić się w regeneracje czy kupic nową 
[ Dodano: 2015-07-03, 07:46 ]
Dodam jescze ze podczas jazdy na wprost nic sie nie dzieje. wymieniłem już przeguby i dyfer ale dalej nic sie nie zmieniło
			 
			
					
				
				: 2015-07-03, 08:09
				autor: emay
				Darek79 pisze:jaki dokladnie olej powinien byc w tej skrzyni i jakie orientacyjne koszty zmiany mogą być?
Do skrzyni w S4 "według dopasuj olej motul" wchodzi 3,4 litrów. 
Ostatnio zmieniałem olej na GEAR 300 75W-90.
Cena:
GEAR 300 75W-90 1 L zapłaciłem 75 zł. Kupiłem od razu 5 litrów aby wymienić olej w dyfrze ( 1,3 litra ).
Za wymianę oleju w samej skrzyni zapłaciłem 80 zł.
 
			
					
				
				: 2015-07-03, 09:33
				autor: buba
				Peter23 pisze:Widzę że kolega ma problem ze skrzynią. To podepnę się pod temat. Ja mam taki problem że podczas jazdy jak wchodzę w zkaręt jadąc na 1-3  i auto jest pod obciążeniem na wyjezdzam pod wzniesienie to zaczyna stukac coś jak  by w skrzyni. Miał ktoś tak  ??? 
[ Dodano: 2015-07-03, 07:45 ]
Bo nie wiem czy bawić się w regeneracje czy kupic nową 
[ Dodano: 2015-07-03, 07:46 ]
Dodam jescze ze podczas jazdy na wprost nic sie nie dzieje. wymieniłem już przeguby i dyfer ale dalej nic sie nie zmieniło
nową? chyba nie wiesz co piszesz 

 
			
					
				
				: 2015-07-03, 10:07
				autor: LCQ
				nie słuchaj Buby kup nową  

 
			
					
				
				: 2015-07-03, 12:10
				autor: Peter23
				Nową w sensie inną   

 
			
					
				
				: 2015-07-03, 23:02
				autor: Darek79
				Zamiast innej niewiadomego pochodzenia zregenerować swoją lub kupić zregenerowaną.Wtedy masz pewnośc że będzie jak ma być.Sam mam ochotę to zrobić mimo że moja nie jest w złym stanie ale mogło by być lepiej.... 
[ Dodano: 2015-07-03, 23:02 ]
emay kiedy robisz program w swojej ? bo wynik w serii bardzo ładny masz. 
 
 
Sorki za off top
 
			
					
				
				: 2015-07-04, 15:51
				autor: RADEK1985
				ja kupiłem do swojej skrzyni kit z jhm przesowka + synchronizatory 1 i 2 bieg i jak narazie na mocy 680 ps strzelałem juz z procedury z 10 razy i wszystko banga koszt 500 $ i masz głowe spokojna  

 
			
					
				
				: 2015-07-04, 18:49
				autor: Peter23
				U mnie po moich oględzinach albo siada torsen albo mechanizm rużnicowy. Po za tym są dość spore luzy na flanszach to nie wiem czy ta skrzynia da sie zrobic jeszcze w rozsądnych pieniądzach
			 
			
					
				
				: 2015-07-04, 23:31
				autor: mogi90
				ja skrzynie robilem, ale nadal sa luzy i cos nap***dala  
