Strona 3 z 4

: 2010-09-17, 12:43
autor: skalarx
Flyer pisze:U mnie jest niby przebieg 160k km [historia do konca 2008 r.].
Auto bylo na pewno po sofcie.
U mnie też po sofcie a 165k km miałem wpisane do książki (sprawdzałem u nas w ASO - wszystko niby gra) w styczniu tego roku. Chyba, że ktoś wcześniej przekręcił licznik.

: 2010-09-18, 00:46
autor: nosb
fly odepnij przeplywke i zobacz czy jest to samo :) :roll:

: 2010-09-18, 18:32
autor: Flyer
Podbilem dzis obroty na jalowym w okolice 780-800 i problem w 80% zniknal.
Byly jednak za niskie...

: 2010-09-19, 21:41
autor: JohnyBI
Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?

: 2010-09-20, 09:55
autor: Flyer
Nie robilem tego ja :-) Przy okazji podmiany zegarów ON>PB zrobil to mi gosc czyms "bogatszym" niz zwykly kabelek z hex'em.

Nie wiem ile dokladnie jest - ale tak jak pisalem powyzej ~ 780-800.

: 2010-09-20, 13:38
autor: edi_nt
JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja normalnie Vagiem sam sobie podniosłem na 840. Więcej się już nie dało. Z tego co wiem to regulacja jest od 124 do 132 i nie jest określone chyba dla jakich wartości są jakie obroty, chyba że w A6 jest inaczej. Robiłem to VAG 311.2, trzeba było wpisać login 01283 lub 11463 żeby można było zapisać ustawienia.resztą na stronie
ross-techa masz to opisane:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html

: 2010-09-20, 14:59
autor: skalarx
JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja spokojnie VAGiem ustawiłem 820 RPM. Mogłem nawet więcej ale nie było potrzeby. VAG 805 oprócz wartości 128 itd, pokazuje w okienku jakie są obroty ustawione i aktualne.

: 2010-09-20, 20:17
autor: JohnyBI
Wszystko ok. Panowie w/g moich wiadomości max to wartość 133, ale jeden car będzie miał 840 drugi 780.Narazie to się dowiedziałem że w pierwszej kolejce to czyszczenie przepustnicy i new adaptacja.Będe testował to dam znać.

: 2010-09-21, 00:35
autor: CoLo
Eeee Panowie jeśli chodzi o obroty to może GTO podpytajcie bo u mnie były podwyższane przez niego więc wie jak to się robi :-P

: 2011-09-15, 18:42
autor: Mieto
Odgrzeje kotleta bo wydaje mi się, że praca silnika w moim jest trochę niebardzo.

Tzn drga na jałowym. Jak delikatnie się muśnie gazem to przestaje.

Aha i przy gaszeniu taki klekot jest - dzisiaj zwróciłem na to uwagę.

WTF?

: 2011-09-15, 19:47
autor: bracus
koło 2 masowe ? :-) a u mnie była kiedyś przepustnica i dawała takie same objawy jak 2 masówka ;-) przede wszystkim terkotanie przy wyłączaniu

: 2011-09-15, 19:51
autor: Mieto
No właśnie, a jakie jeszcze są objawy zrypanego dwumasu?

: 2011-09-15, 20:36
autor: Flyer
Przede wszystkim telepeanie na jalowym/przy przyspieszaniu.
Nie zawsze chrobocze przy gaszeniu.

: 2011-09-15, 21:39
autor: sebastian855
napinacz łańcuszka rozrządu daje tez takie objawy.

: 2011-09-17, 10:15
autor: Mieto
Podpiąłem wczoraj ese pod dominatora i sprawdziłem obroty.
Noi u mnie skaczą między 760 a 800.
Może dlatego ma to dygotanie?

[ Dodano: 2011-09-18, 13:50 ]
Jednak na zimnym jak trzyma 1200obr też się trzęsie.

Qrna jak sprawdzić czy to nie dwumas?