Strona 3 z 5

: 2012-01-21, 00:53
autor: altium
buba pisze:Facepalm jak cenzura!
Ale żenada, że jeszcze nie widzieliście, czy że pomysł z jednym turbo ściągnięty :mrgreen:

: 2012-01-21, 01:29
autor: aw69
o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->

: 2012-01-21, 01:44
autor: sportmile
update bedzie jak auto wyjedzie ..... do tego czasu bedzie owiane tajemnica.

: 2012-01-21, 09:16
autor: zabba88
i wszystko w temacie:) to czekamy.
Aaaa teraz mi sie nasuwa kolejna kwestia. Czemu przechodzisz na vemsa, a nie zostajesz przy ori ecu?

: 2012-01-21, 20:31
autor: altium
aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...

: 2012-01-21, 20:43
autor: aw69
w 2,7 biturbo jest to mozliwe ale kolektor i tak będzie długi....rozwiązanie takie same jak w 2,5 tdi np.

: 2012-01-21, 20:45
autor: sportmile
altium pisze:
aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
wspolna to mozna miec dziwke z kolega........ totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor

: 2012-01-22, 15:47
autor: altium
sportmile pisze:
altium pisze:
aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
wspolna to mozna miec dziwke z kolega........ totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor
Hehehehehe :mrgreen:
miałem na myśli kolektor środkowy wydechowy zamiast ssącego tak jak w nowych 4,0 TFSI
wtedy ciężkie turbo nie będzie "wisieć" na tym ładnie uspawanym kolektorku.
W nowych V8 ssące kolektory są po bokach, a wydechowy na środku, odwrotnie niż we wszystkich mi znanych V od VAG'a.
Wychodzi na to, że faceplam jak mega wielki siusiak.
Wszystko da się zrobić, to i przerobić głowice pewnie też się da, ale to tak jak kolega zasugerował wcześniej - facepalm ....

: 2012-01-22, 16:23
autor: sportmile
tylko ze to z technicznego punktu widzenia nie mozliwe bo czym mam napedzic turbo ssaniem...... ( i tu znowu wariant z prostytutka hehehe ) Tamte silniki maja walki wydechowe tam gdzie my ssace zreszta ja chcialem wiesz tak dla lansu wyprowadzic turbo maska zeby wygladalo jak po tuningu :mrgreen:

: 2012-01-22, 21:33
autor: altium
z technicznego punktu widzenia, przy standardowych ustawieniach wałków na swoich miejscach na pewno jest to nie możliwe.
Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
Oczywiście to dywagacja technologiczna, bo w realu to nie taka prosta sprawa, ale porównując z innymi powstającymi projektami na pewno się da.
Ale to tylko moje zdanie, gdzie jak kolega napisał wcześniej nic nie wnosi do tematu!

: 2012-01-22, 21:38
autor: Rafalek114
ziom widziales kiedys glowice od 2,7bit ?? chyba nie widziales bo bredzisz . Masz 3 na dwa zawory. 3 ssace ,2 wydechowe ... musialbys stworzyc lustrzane odbicie tej glowicy , wtedy by to sie udalo , innej opcji nie ma . Najprostsza z opcji bylo by poprostu odwrocic te glowice ,ale to tez nie wykonalne bo ci co widzieli kiedys glowice z v6 wiedza jak one wygladaja i zdaja sobie sprawe z tego ze to malo realne ... zreszta po kiego uja to wogole robic??

: 2012-01-22, 21:43
autor: altium
Ziom, no przecież napisałem, że to nic nie wnosi do tematu!

: 2012-01-23, 01:43
autor: kwazypowah
sportmile pisze:totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor
Mocne. BARDZO mocne. :shock:

: 2012-01-23, 08:50
autor: sportmile
sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........

: 2012-01-23, 09:19
autor: Norbi
sportmile pisze:sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
i dzięki temu tak piękne brzmienie, bo spalinki się mijają, a oriętujecie się czy w wersjach rajdowych jest równoległościowy, bo dzwięk jest bardzo normalny i z bulgoczącym bokserem nie ma nic wspólnego.