Strona 3 z 3

: 2013-03-26, 21:23
autor: kurpiu
Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.

: 2013-03-26, 22:18
autor: pietro5
robertukf pisze:Panowie rozwieje wasze watpliwosci :mrgreen: nie bede zakladal k04 bo raz mam tipa to zaraz trzeba by manuala wsadzac. 2. Tak jak napisaltyrkal, jedno ciagnie za soba koniecznosc zmiany drugiego a 3 nie stac mnie jeszcze na tak grube mody.

Wydech, dolot i wirus to jest moj mod dla tej A6 ;-)


ja tez mam tipa :mrgreen: i jak narazie daje rade

: 2013-03-26, 22:20
autor: robertukf
Nie namówisz mnie :-P

: 2013-03-26, 22:22
autor: pietro5
;-)
robertukf pisze:Nie namówisz mnie :-P

: 2013-03-26, 22:24
autor: SID
wałki się wytarły ? - to je zmień, dużo taniej niż całe głowice.
Pewnie poszły wydechowe bo często siadają a w szczególności w RS4.
Jeśli pociągneły szklanki za sobą to też dalej taniej zmienić niż całe głowice.

Jak byś szukał to mam komplet wałków od S4 (ale w A6 bywały też inne to wiem)

: 2013-03-26, 22:29
autor: kurpiu
SID ma racje najtaniej wymienic glowice i szklanki. Silnika nie trzeba wyciagac:D tylko rozpiac rozrzad i mozna dzialac:D A jak nie bedziesz szykowal silnika na wiesze turbo to moze i najlepsze rozwiazanie.

: 2013-03-27, 10:07
autor: aw69
Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
I oczywiście badałeś to na hamowni i sprawdzałeś load itp. ?

: 2013-03-27, 10:52
autor: buba
kurpiu pisze:Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
Lepiej bo masz więcej powietrza w układzie ale niekoniecznie więcej paliwa bez korekty mapy. No chyba że ecu jest w stanie sobie poradzić z takimi zmianami samodzielnie w co wątpie. Zrób logi i zmierz AFR lepiej :roll:

: 2013-03-27, 11:00
autor: kurpiu
Paliwa jest nawet za dużo więc tym się nie martwie. Korekty nie robię bo i tak wkrótce będę turbiny wyrzucał.

: 2013-03-27, 11:40
autor: ghost
Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. :-| Nic się nie dzieje bez powodu...

Taki mercedes-benz testuje właśnie dializy oleju...podobno z bardzo pozytywnym skutkiem :shock: :shock: może być ciekawie :lol:
Wiecej info tutaj : http://moto.onet.pl/1679572,1,ten-wynal ... ml?node=13

a ja i tak będe lał swieżego Motulka do swojego silnika :-)

: 2013-03-27, 14:36
autor: tyrkal
ghost pisze:Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. :-| Nic się nie dzieje bez powodu...

Taki mercedes-benz testuje właśnie dializy oleju...podobno z bardzo pozytywnym skutkiem :shock: :shock: może być ciekawie :lol:
Wiecej info tutaj : http://moto.onet.pl/1679572,1,ten-wynal ... ml?node=13

a ja i tak będe lał swieżego Motulka do swojego silnika :-)
lub zbyt niskie ciśnienie oleju ;-)
jeśli lało z napinaczy, to napewno miało tu miejsce :-(

: 2013-03-27, 22:04
autor: aw69
Paliwa jest nawet za dużo więc tym się nie martwie. Korekty nie robię bo i tak wkrótce będę turbiny wyrzucał.
Tak myślałem.....Popierdolić farmazon na forum fajna rzecz i wciskać ludziom ciemnote !

: 2013-03-28, 07:43
autor: kurpiu
Awe z czym masz problem? Jak niewiesz co jest pod maską i co było sprawdzane i robione to się nie wtrącaj. Bo nigdzie nie jest napisane ze same głowice wymieniłem a reszta seria. A jak masz coś do mnie to zapraszam na PW