Strona 3 z 4
					
				
				: 2012-10-17, 21:00
				autor: wujek 2pac
				http://www.podi.ca/P1Packages.aspx?CarID=8 ja mam ten pierwszy z góry 
Razem z wysylka 200$ a cła mi doyebali 180 zeta 
 
Ale w ofercie tez maja sama obudowe kolumny z puszka na zegar za 60 zielonych 

 
			 
			
					
				
				: 2012-10-17, 21:15
				autor: Słonik
				ari chyba -0,8 -0,4 bar gdzie masz wpiety wezyk od wskaznika?
ja w kolektor ssacy i mam max -0,8.
wujek 2pac, rozumiem, myslalem ze gdzies w europie brales dlatego pytam.
			 
			
					
				
				: 2012-10-17, 21:17
				autor: wujek 2pac
				Słonik, nasmaruj do nich maila bo wiem, ze maja tez jakiś odział w Europie ;)
			 
			
					
				
				: 2012-10-17, 21:26
				autor: arti@R1
				Apropo boosta, Wpiety mam w kolektor ssący, przy reg ciśnienia paliwa...
			 
			
					
				
				: 2012-10-17, 21:31
				autor: Słonik
				wujek 2pac, wiem, niemiecki oddział TMTUNING 

 
			 
			
					
				
				: 2012-10-18, 10:33
				autor: Bucik
				http://www.podi.ca/Img/Products/VW/VWSt ... Silver.jpg
idealne rozwiązanie ale gdzie to kupić w PL ?
jeśli nie dostanę tego cudeńka to wsadzę w kratkę wentylacyjną tylko znając moje umiejętności to to będzie patologicznie wyglądało :/
Czym si różni boost mechaniczny od elektronicznego (samym zegarem czy sposobem założenia, do elektryka nie trzeba prowadzić wężyka ciśnieniowego)
 
			 
			
					
				
				: 2012-10-18, 10:53
				autor: Słonik
				Bucik, Nie dostaniesz tego nigdzie w PL moge cie zapewnic.
Mechaniczny bost dziala jak  zwykly manometr np do pomowania kol, elektroniczny jest na silniczku krokowym ktory jest sterowany elektronicznie, posiada opcje warning-czyli ze cie ostrzega o przekroczeniu ustawionej wartosci oraz peak-maksymalne wskazanie od ostatniego resetu. Pozatym rzecza wazna jest ze elektyroniczny sie kalibruje przy kazdym uruchomieniu a mechaniczny nie, jak upadnie i przestawi sie wskazowka od uderzenia to juz zawsze bedzie przeklamywal, tak jak kazdy inny manometr czysto mechaniczny.
W przypadku elektronicznego wezyk podpina sie ale od ukladu dolotowego w aucie do elektronicznego czujnika ktory jest w zestawie a do samego wskaznika dochodza kabelki tylko. Do podlaczenia nie potrzebujesz elektryka, w kazdym zestawie jest schemat co i jak, dasz sobie rade.
oczywiscie kazdy kij ma dwa konce i taki elektroniczny moze przestac dzialac bo np uszkodzil sie czujnik do ktorego dochodzi wezyk od ukladu dolotowego, co defacto zdarza sie bardzo zadko i raczej z powodu zwarcia czy np wilgoci dlatego dobrze jest ten czujnik umiecic gdzies w kabinie np pod deska rozdzielcza a nie w komorze silnika.
Co do ciecia kratki, wyjmujesz kratke z nawiewu, otwierasz opakowanie ze swoim wskaznikiem, wyjmujesz go z okraglego otworu wycietego w opakowaniu w ktory wskaznik jest wlozony- to jest szablon 
 
 
Przykladasz szablon do kratki, psikasz jasnym szprejem i masz na kratce narysowane co musisz wyciac, ja uzywalem do tego malego dremela i szczypiec, szczypcami wycialem z grubsza mniej niz trzeba a potem podszlifowalem dremelem tyle ile trzeba tak aby wskaznik w miare ciasno wchodzil w otwor, jak wyszlifujesz ciut za duzo to sie nie martw, 100kg wskaznik nie wazy-nie wypadnie 

 
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 09:44
				autor: Bucik
				No więc tak. Kratka wycięta zegar na miejscu i DZIAŁA :), ale zabawy to było od zaje...nia masakra normalnie. Kratka się spypała trzeba było szczypcami poszczególne elementy przyklejać. Normalnie 5 godzin roboty z tym miałem. NIE MAM POJECIA JAK WY TO W 30MINUT ROBOCIE !!! Dobra teraz do rzeczy. Wskaźnik na biegu jałowym pokazuje -0,7 w trakcie jazdy przy szybszym puszczeniu pedała gazu dochodzi do -0,8. Przy starcie max doładowanie 1,1 (do ok 200km/h bo nie miałem gdzie stestować przy wiekszych predkosciach) jednak przy redukcji  np. 4 na 3 i but w podłoge dochodzi do 1,3. 
Prosił bym o jakąs wypowiedz odnośnie działania prawidłowego lub i nie ... :)
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 09:55
				autor: buba
				dobrze działa
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 10:14
				autor: Norbi
				Yydealinie  

 
			
					
				
				: 2012-10-24, 10:29
				autor: Bucik
				No to gra gitara :).
Teraz jeszcze tylko proszę o info ile auto bez wirusa pompuje na maxa i do jakiej wartości mogę podciagnąc softa żeby turbo wytrzymały (max doładowanie dla kkk03)
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 10:41
				autor: sebastian855
				Bucik, Ty już masz softa :)
Seria pompuje 0.7bara,
auto po sofcie zazwyczaj 1.0 do 1.2.
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 10:41
				autor: Norbi
				Już masz maxa. 1.3 w peaku i 1.1 przy max ataku to optimum dla tej turbiny.
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 10:58
				autor: Bucik
				Tak wiem że mam softa ale myślałem nad nowym (wydajniejszym) :).
Bez worka pieniędzy chyba już nie dam rady podnieś mocy chyba ze prekaty usunąć ale to juz chyba tez grubszy zabieg :/
			 
			
					
				
				: 2012-10-24, 11:07
				autor: buba
				bierzesz płotek i wybijasz środki. wielkiej filozofii nie ma