Gdzie zainstalować BOOSTA?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

http://www.podi.ca/P1Packages.aspx?CarID=8 ja mam ten pierwszy z góry
Razem z wysylka 200$ a cła mi doyebali 180 zeta :shock:


Ale w ofercie tez maja sama obudowe kolumny z puszka na zegar za 60 zielonych :-P
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

ari chyba -0,8 -0,4 bar gdzie masz wpiety wezyk od wskaznika?
ja w kolektor ssacy i mam max -0,8.
wujek 2pac, rozumiem, myslalem ze gdzies w europie brales dlatego pytam.
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

Słonik, nasmaruj do nich maila bo wiem, ze maja tez jakiś odział w Europie ;)
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Apropo boosta, Wpiety mam w kolektor ssący, przy reg ciśnienia paliwa...
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

wujek 2pac, wiem, niemiecki oddział TMTUNING ;-)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

http://www.podi.ca/Img/Products/VW/VWSt ... Silver.jpg

idealne rozwiązanie ale gdzie to kupić w PL ?


jeśli nie dostanę tego cudeńka to wsadzę w kratkę wentylacyjną tylko znając moje umiejętności to to będzie patologicznie wyglądało :/


Czym si różni boost mechaniczny od elektronicznego (samym zegarem czy sposobem założenia, do elektryka nie trzeba prowadzić wężyka ciśnieniowego)
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Bucik, Nie dostaniesz tego nigdzie w PL moge cie zapewnic.

Mechaniczny bost dziala jak zwykly manometr np do pomowania kol, elektroniczny jest na silniczku krokowym ktory jest sterowany elektronicznie, posiada opcje warning-czyli ze cie ostrzega o przekroczeniu ustawionej wartosci oraz peak-maksymalne wskazanie od ostatniego resetu. Pozatym rzecza wazna jest ze elektyroniczny sie kalibruje przy kazdym uruchomieniu a mechaniczny nie, jak upadnie i przestawi sie wskazowka od uderzenia to juz zawsze bedzie przeklamywal, tak jak kazdy inny manometr czysto mechaniczny.
W przypadku elektronicznego wezyk podpina sie ale od ukladu dolotowego w aucie do elektronicznego czujnika ktory jest w zestawie a do samego wskaznika dochodza kabelki tylko. Do podlaczenia nie potrzebujesz elektryka, w kazdym zestawie jest schemat co i jak, dasz sobie rade.
oczywiscie kazdy kij ma dwa konce i taki elektroniczny moze przestac dzialac bo np uszkodzil sie czujnik do ktorego dochodzi wezyk od ukladu dolotowego, co defacto zdarza sie bardzo zadko i raczej z powodu zwarcia czy np wilgoci dlatego dobrze jest ten czujnik umiecic gdzies w kabinie np pod deska rozdzielcza a nie w komorze silnika.
Co do ciecia kratki, wyjmujesz kratke z nawiewu, otwierasz opakowanie ze swoim wskaznikiem, wyjmujesz go z okraglego otworu wycietego w opakowaniu w ktory wskaznik jest wlozony- to jest szablon :idea:
Przykladasz szablon do kratki, psikasz jasnym szprejem i masz na kratce narysowane co musisz wyciac, ja uzywalem do tego malego dremela i szczypiec, szczypcami wycialem z grubsza mniej niz trzeba a potem podszlifowalem dremelem tyle ile trzeba tak aby wskaznik w miare ciasno wchodzil w otwor, jak wyszlifujesz ciut za duzo to sie nie martw, 100kg wskaznik nie wazy-nie wypadnie ;-)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

No więc tak. Kratka wycięta zegar na miejscu i DZIAŁA :), ale zabawy to było od zaje...nia masakra normalnie. Kratka się spypała trzeba było szczypcami poszczególne elementy przyklejać. Normalnie 5 godzin roboty z tym miałem. NIE MAM POJECIA JAK WY TO W 30MINUT ROBOCIE !!! Dobra teraz do rzeczy. Wskaźnik na biegu jałowym pokazuje -0,7 w trakcie jazdy przy szybszym puszczeniu pedała gazu dochodzi do -0,8. Przy starcie max doładowanie 1,1 (do ok 200km/h bo nie miałem gdzie stestować przy wiekszych predkosciach) jednak przy redukcji np. 4 na 3 i but w podłoge dochodzi do 1,3.

Prosił bym o jakąs wypowiedz odnośnie działania prawidłowego lub i nie ... :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

dobrze działa
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Yydealinie ;-)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

No to gra gitara :).

Teraz jeszcze tylko proszę o info ile auto bez wirusa pompuje na maxa i do jakiej wartości mogę podciagnąc softa żeby turbo wytrzymały (max doładowanie dla kkk03)
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

Bucik, Ty już masz softa :)
Seria pompuje 0.7bara,
auto po sofcie zazwyczaj 1.0 do 1.2.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Już masz maxa. 1.3 w peaku i 1.1 przy max ataku to optimum dla tej turbiny.
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Tak wiem że mam softa ale myślałem nad nowym (wydajniejszym) :).

Bez worka pieniędzy chyba już nie dam rady podnieś mocy chyba ze prekaty usunąć ale to juz chyba tez grubszy zabieg :/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bierzesz płotek i wybijasz środki. wielkiej filozofii nie ma
ODPOWIEDZ