Strona 3 z 9
: 2010-05-27, 22:03
autor: bracus
tak dwa razy i różnica bagatela...jakieś 30 koni

: 2010-05-28, 09:31
autor: tacin
bracusik po strojeniu na zmienionych rurach dostałes extra 40koni a nie 30:)
: 2010-05-28, 13:00
autor: SID
a mówłem że będzie poprawa i aby to wymienic od poczatku
: 2010-05-28, 13:17
autor: bolo-s4
dzięki szczególnie sidowi,już wiem gdzie są zapasowe konie ,tylko witek się namęczył ale i tak nieżle 380 i 540nm na ori dolot i ori wydech
: 2010-05-28, 17:47
autor: aw69
a mówłem że będzie poprawa i aby to wymienic od poczatku
bzdura
dzięki szczególnie sidowi,już wiem gdzie są zapasowe konie ,tylko witek się namęczył ale i tak nieżle 380 i 540nm na ori dolot i ori wydech
Bolo troche źle rozumujesz....Może zacznijmy od tego na jakim doładowaniu masz swoje 380 KM ? :) Bo z tego co mi wiadomo to na 1 barze i można byłoby zrobić więcej owszem ale tego dnia nie dało się wygenerować wiekszych cyfr na rolkach bo w dolocie było już gorąco (z tego co mi wiadomo około 60 stopni) no i ten twoj seryjny wydech...Olej te rury dolotowe bo one ci mocy nie dadzą !!! Poluzuj wydech i jedź się wystroić w jakiś chłodniejszy dzień wtedy będzie git.....
Weź też pod uwage że auto Bracusa było strojone na drodze gdzie wymiennik powietrza jest zupełnie inny (oczywiście na plus do osiągnięcia większych mocy)
: 2010-05-28, 22:06
autor: bolo-s4
Ok,Adam ale czy na drodze czy hamowni przyrost jest i jak sobie popatrzyłem i porównałem to jest 30 procent mniej powietrza ,dlatego 1,4 np.doładowania nic nie dawało,poprostu brakowało powietrza.Wiesz jakie masz rozm. rur tych od turbin ,chcę zrobić z kwasówki do ostatniego z rs4 70 ma rura w nim,czy dobrze kombinuję
: 2010-05-29, 23:07
autor: SID
średnica wejscia zimnej strony w K04 to okolo 50mm z tego co pamietam a w K04 38-40mm,
będe w domu w PL w poniedzialek wiecozrem to zrobie foto rurek i je zmierze,
napewno maja znaczenie spore - widac bylo to u bracusa.
bolo - u Ciebie ukryte konie siedza w wydechu jak aw pisze, tez ci to mowilem.
: 2010-05-30, 10:41
autor: bolo-s4
Tacin jakie są średnice pierwszych rur w wydechu z rs4 i czy ostatni tłumik jest ori rs4 ,planuję zostawić ostatni rs4 i niewiem jaki dać rozmiar ,myślę o 63 cm od turbin do ostatniego,bez środkowego.Może ktoś mi doradzi. I czy naprwdę tyle się zmieniło po wymianie rurek dolotu.Bo są różne opinie.
: 2010-05-30, 12:27
autor: tacin
napisałem ci wiadomosc na pw.
pozdrawiam
: 2010-05-31, 22:28
autor: SID
dwie rurki z S4 na K03 i z RS4 na K04
po lewej K03 z średnicą wewnętrzną 36mm i po prawej k04 z średnicą wew. 51mm

: 2010-06-01, 09:26
autor: bracus
wczoraj po południu - jeszcze przed tą ulewą zrobiliśmy jakieś tam pomiary przyspieszeń dynometem to co wyszło:
0-100 - 4,4
0-160 - 9,1
0-200 - 14,4
100 - 200 - 10 sek
i teraz to co się nasuwa tak na szybko...gdyby ta locha nie ważyła 1805 kg ze mną na pokładzie to już by to coś jechało

: 2010-06-01, 12:28
autor: tacin
moim zdaniem jak na ta mase samochodu to czasy i tak sa naprawde dobre i napewno nie ma sie czego wstydzic
: 2010-06-01, 12:40
autor: Nikolas
Czasy na poziomie M6-ki wcale nie są kiepskie. Tez uważam że wyniki zacne!
: 2010-06-01, 14:39
autor: aw69
bracus te pomiary miales wyłapane gdy szedłes ogniem od 1 biegu do 200km/h ?
: 2010-06-01, 14:50
autor: tacin
tak czasy od 0-200 km/h