Moderatorzy: buba , Mod-Team
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2012-08-23, 11:20
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
arti@R1
Posty: 493 Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arti@R1 » 2012-08-23, 11:32
Tak w maju,;-) odbierałem auto od Witka jak Twoje i Andrzeja sie stroiło...
Czasami zdarza sie zapalic...
Jachyr
Posty: 1355 Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jachyr » 2012-09-17, 00:41
Nie rozpoczynając na nowo. Pytanie o sondy które są przy katach? Jak obejść aby komp nie pokazywał bledow po wycięciu katow?? Pozdrawiam
arti@R1
Posty: 493 Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arti@R1 » 2012-09-17, 09:20
Ja np ich nie mam, one dbają tylko o czystość spalin to sobie leżą w bagażniku...
oczywiście wycięte programowo,żeby nie waliły błędów
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-09-17, 11:11
Jachyr pisze: Nie rozpoczynając na nowo. Pytanie o sondy które są przy katach? Jak obejść aby komp nie pokazywał bledow po wycięciu katow?? Pozdrawiam
masz 4 sondy w 2000r?
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2012-09-17, 12:36
u mnie sa 4 sondy i po prostu zostały wybite katy a sondy sa w swoich oryginalnych miejscach
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Jachyr
Posty: 1355 Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jachyr » 2012-09-17, 23:37
buba pisze: Jachyr pisze: Nie rozpoczynając na nowo. Pytanie o sondy które są przy katach? Jak obejść aby komp nie pokazywał bledow po wycięciu katow?? Pozdrawiam
masz 4 sondy w 2000r?
Jak to sprawdzić??
Bracus Z prekatami nie będzie problemu ale Jak zostawić sondy(o ile w ogóle są) skoro chciał bym w miejsce katow wstawić po prostu rurę?
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2012-09-17, 23:40
u mnie normalnie z obudowy prekatów wycieli gwint i wspawali w nowa rure i się nawet slicznie wkręcają
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
jerzyk
Posty: 175 Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: jerzyk » 2014-02-20, 08:48
Odgrzebuje temat, byłem dzisaij u tłumikarzy bo chciałem wywalić katy oni mi radzili żebym zamiast katów dał lekko zwężaną strumiennice żeby zniwelować metaliczny dźwięk podczas przyspieszania. Stąd moje pytanie do was, opłaca sie dawać strumiennice czy poprostu zwykłą rure? Chodzi mi żeby auto zaczeło normalnie oddychać ale też niechce mieć faktycznie metalicznego dźwieku... i co z sondami jakiś błędów mam sie spodziewac ?
Igor_s4
Posty: 151 Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Igor_s4 » 2014-02-20, 09:51
Wlasnie bo tez sie przymierzam przed programem zeby wydech ogarnac.
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2014-02-20, 10:30
Jaka strumienica... jaki dzwiek.. to turbo... dajesz wieksza srednice rury i tyle...
y0p5
Posty: 79 Rejestracja: 2013-06-27, 21:43
Lokalizacja: Łęczyce
Kontakt:
Post
autor: y0p5 » 2014-02-20, 10:39
Po wybiciu pre katow pojawia sie wkurzajacy metaliczny dzwiek cos miedzy 2-3k rpm
jerzyk
Posty: 175 Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: jerzyk » 2014-02-20, 10:50
y0p5 , tylko narazie właśnie chce wywalić katy do pre katów strasznie ciężki dostęp ;/.
Papol , wiekszą średnice.. czyli ?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-02-20, 11:08
Taka sama a nie wieksza jak juz
jerzyk
Posty: 175 Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: jerzyk » 2014-02-20, 11:10
buba , no ale nie bedzie tego tragicznego metalicznego dźwieku wtedy ?