Strona 3 z 6
: 2012-02-16, 12:44
autor: Flyer
liczylem po cichu, ze wsadza 4.0TFSI... nie wiem czemu brna dalej w NA

: 2012-02-16, 12:59
autor: Nikolas
I to by był strzał w 10kę.
: 2012-02-16, 13:53
autor: cowboy
4.0 TFSI za duze, 3.0 TFSI po drobnych przeróbkach podobnie jak to było w przypadku S i RS w modelu B5 dałoby rade, spokojnie mozna zrobić 3.0 TFSI 430-450KM
A1 sport (czy jak to sie tam nazywa) 2.0 TFSI
RS3 - 2,5 TFSI
RS4 - 3,0 TFSI
RS6 - 4,0 TFSI
S8 - 5.0 TFSI
: 2012-02-16, 15:55
autor: darkangle1
dokładnie strzałem w 10kę było by 4.0TFSI szkoda ze NA ale mi sie podoba tylko na własną rękę trzeba bedzie poprawiac to kompresorem czy biturbo

: 2012-02-16, 20:23
autor: cowboy
darkangle1 pisze:dokładnie strzałem w 10kę było by 4.0TFSI
strzałem w kolano a nie w 10
: 2012-02-16, 20:32
autor: 1kowal1
tylko mało który potencjalny klient nowego rsa, będzie myślał o potencjale silnika na wiekszą ilość KM
: 2012-02-16, 20:47
autor: cowboy
1kowal1 pisze:tylko mało który potencjalny klient nowego rsa, będzie myślał o potencjale silnika na wiekszą ilość KM
skąd wiesz ?
: 2012-02-16, 21:13
autor: Puzon
Ogolnie to strasznie wyglada ta buda, tyl o tyle o ile jeszcze ujdzie to przod jest megaaa straszny o silniku juz nie wspominając, jak wczesniej chyba juz ktos napisal najlepsze koksy to B5 i B7 !
: 2012-02-16, 22:04
autor: wujek 2pac
Pany, ale to jest samochod innej klientelii, a nie takich marud (czyt. maniakow).
Srednio zamozny "krawat" z Europy sobie kupi (bo np. nowe) i sie bedzie cieszyl. Co chyba oczywiste

: 2012-02-19, 10:32
autor: Nikolas
aw69 pisze:A co do silnika to jest taki sam jak w RS5 czyli "ewolucja" silnika z RS4 b7. Nic tam specjalnego nie wymyślili. Będzie sie syfił jak poprzednik.
Ale ktoś juz sprawdzał niedobory mocy w RS5 (nie wspominając o RS4 B8) ? Bo być może poprawili ten temat skoro układ ssący uległ zmianie.
RS5 370hp
http://www.rs6.com/showthread.php/23387 ... ooowwwwwww
: 2012-02-19, 11:23
autor: cowboy
RS5 sliczny ale wynik z hamowni kicha na maksa
: 2012-02-19, 11:46
autor: Nikolas
Gostek jest załamany i to po ok 20tys przebiegu!!! A drugi RS5 po 7tys km miał 390hp.... Nie wyciągnęli żadnych wniosków i to przykre..
: 2012-02-19, 11:55
autor: cowboy
no ale moze shamowac takie po 1500km przebiegu
albo jest tak jak z S4 B6/7 ze na hamownie słabo wychodza ale na drodze hamuja sie OK ?
: 2012-02-19, 11:58
autor: Surveyor
No to kupa została, nic nie poprawili

Ciekawe, że obydwa RS5 miały zbliżone wyniki przy 0 st.C. 393PS/395Nm i 383PS/393Nm...
A czy macie jakieś wieści o syfie w 5.2 V10 w S6/S8 ewentualnie w R8 lub Lambo? Wszędzie tylko słychać, że dotyczy to wszystkich FSI ale o osłabionych 5.2 nic nie znalazłem...
: 2012-02-19, 12:22
autor: Nikolas
Nie wiem co pozmieniali w silnikach Lambo ale te akurat ładnie wychodzą ma Hamowni...