Strona 3 z 4

: 2020-06-10, 23:02
autor: OLI
Na prawde co jak co ale wkładanie tyle w remont BBK to najbardziej chory pomysł na świecie . Za te pieniądze lepiej wsadzic inny silnik który ma o wiele lepsze osiągi/kulturę pracy / mniejsza awaryjnosc ..

: 2020-06-11, 12:07
autor: pawelosinski83
Wizard pisze:
HAIDI78 pisze:To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?
Żadna tajemnica, około 27 tysięcy na częściach z ASO.

-----

Co do tematu silnika z RS4 B7 to nie zdecydowałem się na BNSa, bo cała operacja wyniosłaby 35-40k pln (zakładając dodatkowy budżet na nieprzewidziane rzeczy). Można kupić taki silnik za około 20k jednak to loteria, jeszcze gdyby był z jakiegoś rozbitka którego mniej więcej historię znam to inna sprawa. W razie kupna przypudrowanego trupa robi się spory koszt, który byłby strzałem w stopę. Nie kupiłem S4 by się ścigać, ładować turbiny czy kompresor - chcę po prostu cieszyć się wolnossącym V8 i jego dźwiękiem. Nie ścigam się, nie mam też jazdy na punkcie czasu 0-100, 100-200. Zawsze uważałem ten model za przyjemny dupowóz z przeciętnymi jak na tę pojemność osiągami i wysokim spalaniem i w ogóle mi to nie przeszkadza. Cel jaki sobie postawiłem to wydobycie z niego pięknego dźwięku i już. :-)
aaaaa to chyba jasne... bo Ty myślisz, że 27 tysi wyłożysz i będzie "nowy motor" i po wszystkich problemach forever... :lol:
Jakby tak było, to nawet miałoby to trochę sensu...
Mi w 3 lata wyszło ~40 bez ruszania pierścieni i gładzi ;-)
Powodzenia życzę i chętnie pooglądam postępy :)
Napisz koniecznie jak już będziesz sprzedawał ile utopiłeś, bo póki co jeszcze żaden miłośnik V8 sobie tego wspaniałego wyremontowanego BBK nie zatrzymał dla siebie :mrgreen:

: 2020-06-11, 12:21
autor: Wizard
pawelosinski83 pisze:
Wizard pisze:
HAIDI78 pisze:To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?
Żadna tajemnica, około 27 tysięcy na częściach z ASO.

-----

Co do tematu silnika z RS4 B7 to nie zdecydowałem się na BNSa, bo cała operacja wyniosłaby 35-40k pln (zakładając dodatkowy budżet na nieprzewidziane rzeczy). Można kupić taki silnik za około 20k jednak to loteria, jeszcze gdyby był z jakiegoś rozbitka którego mniej więcej historię znam to inna sprawa. W razie kupna przypudrowanego trupa robi się spory koszt, który byłby strzałem w stopę. Nie kupiłem S4 by się ścigać, ładować turbiny czy kompresor - chcę po prostu cieszyć się wolnossącym V8 i jego dźwiękiem. Nie ścigam się, nie mam też jazdy na punkcie czasu 0-100, 100-200. Zawsze uważałem ten model za przyjemny dupowóz z przeciętnymi jak na tę pojemność osiągami i wysokim spalaniem i w ogóle mi to nie przeszkadza. Cel jaki sobie postawiłem to wydobycie z niego pięknego dźwięku i już. :-)
aaaaa to chyba jasne... bo Ty myślisz, że 27 tysi wyłożysz i będzie "nowy motor" i po wszystkich problemach forever... :lol:
Jakby tak było, to nawet miałoby to trochę sensu...
Mi w 3 lata wyszło ~40 bez ruszania pierścieni i gładzi ;-)
Powodzenia życzę i chętnie pooglądam postępy :)
Napisz koniecznie jak już będziesz sprzedawał ile utopiłeś, bo póki co jeszcze żaden miłośnik V8 sobie tego wspaniałego wyremontowanego BBK nie zatrzymał dla siebie :mrgreen:
Nie, nie myślę tak. Skąd taki wniosek?
Niedługo minie u mnie rok od kupna auta i licząc z tym remontem włożę jakies 35k pln, więc jak u Ciebie było ~40 w 3 lata to i tak spoko wynik. :lol:
Przekopałem większość o ile nie wszystkie tematy na audizine i wiem jakim problemowym silnikiem jest BBK i ile nerwów kosztuje każdego świadomego właściciela, tym nieświadomym trochę łatwiej. :mrgreen: Założyłem sobie po prostu, że moja S4 będzie w świetnym stanie i będzie. Tak, wiem że w tej kasie (łącznych wydatków + zakup auta) można było mieć coś świeższego, lepszego. Pełna zgoda. Kilka lat temu jeździłem C63 i powiem szczerze, że było to auto całkowicie bezproblemowe w porównaniu do obecnego. Czasami w życiu jest tak, że trzeba zrobić krok wstecz by zrobić dwa do przodu.
Jak prace ruszą to będę opisywał co i jak + załączę kilka fotek. Będzie można się pośmiać, pogadać bez problemu. Sam jestem ciekawy co ujrzy mechanik i ja kiedy motor wyjedzie na stół. :lol:

: 2020-06-12, 09:18
autor: pawelosinski83
no dobra, to powodzenia , może w końcu komuś się uda ;-)

: 2020-07-20, 08:35
autor: Mechanikkosmita

: 2020-07-21, 12:54
autor: Wizard
Dzięki kolego, u mnie temat bardzo na czasie bo jutro auto wjeżdża na podnośnik. :) Miało być to kilka dni wcześniej, ale pewne V8TT postanowiło narobić mechanikowi trochę problemów i zrobiła się mała obsuwa.

: 2020-07-26, 21:20
autor: Mechanikkosmita
zanim zaczniesz go robić znajdź górny ślizg 079 109 469 AC, wycofano go z produkcji nie ma ani zamiennika ani org

[ Dodano: 2020-07-26, 21:20 ]
https://www.youtube.com/watch?v=KhJcdMCpX7w&t=85s

: 2020-07-29, 20:41
autor: prnit
27 tysi w bbk :lol: :lol: ?? nie słyszałem głupszego pomysłu....jeśli masz problem z silnikiem to wsadz tam starsze V8, dzwięk będziesz miał ten sam, silnik będzie tańszy i pancerniejszy...nie rozumiem też dlaczego jeśli masz budżet pod 30 nie wsadzisz tam silnika z rs4...przy takim budzecie to tam wlasciwie wszystko mozesz wsadzić..i to coś co będzie o wiele szybsze niż BBK, pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują :-D

: 2020-07-30, 08:32
autor: harm
prnit pisze:pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują :-D
mozesz dac na niego namiar ? nie moge znalezc

: 2020-07-30, 14:42
autor: prnit
harm pisze:
prnit pisze:pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują :-D
mozesz dac na niego namiar ? nie moge znalezc
https://www.facebook.com/Nosb-Performan ... 620715480/

: 2020-07-31, 20:11
autor: marcin8585
harm, jak jestes z Lodzi pisz do Kurpia z Gekon Garage to ci ogarnie takie swapy ze nawet bys nie pomyslal

: 2020-07-31, 20:28
autor: prnit
tyż prawda, polecam Gekon

: 2020-08-03, 14:21
autor: Wizard
prnit pisze:27 tysi w bbk :lol: :lol: ?? nie słyszałem głupszego pomysłu....jeśli masz problem z silnikiem to wsadz tam starsze V8, dzwięk będziesz miał ten sam, silnik będzie tańszy i pancerniejszy...nie rozumiem też dlaczego jeśli masz budżet pod 30 nie wsadzisz tam silnika z rs4...przy takim budzecie to tam wlasciwie wszystko mozesz wsadzić..i to coś co będzie o wiele szybsze niż BBK, pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują :-D
Chcę by samochód miał przywróconą do sprawności jednostkę tę, którą posiada. Każde V6 odpada, imitacja dźwięku to kompletnie pomysł nie dla mnie. :-x
Motor z RS4 B7 brałem mocno pod uwagę, ale gwarancja że kupię dobrą sztukę żadna, a jak mam kupić silnik za 22 tysiące + ewentualny remont to kwota sięgnie luźno 40 k pln. Musiałbym taki silnik kupić z auta, które w pewien sposób bym znał. Stąd decyzja o kapitalce BHF.

Aktualnie wygląda to tak, że na dzień dobry będzie nowa odma, pompa wody, sprężarka klimatyzacji oraz pompa wspomagania dochodzą do założonych kosztów. Cały osprzęt porozbierany, silnik dziś wyjeżdża na dół i najciekawsze przede mną. Niestety nie ma mnie na miejscu by być codziennie u mechanika, polegał będę na jego zdjęciach i na tym co uda mi się sfocić samodzielnie czyli co jakieś 10 dni kiedy tam będę. Sporo części już przyszło, na niektóre jeszcze czekamy.

: 2020-09-26, 11:01
autor: Mechanikkosmita

: 2020-09-26, 14:29
autor: Wizard
@mechanikkosmita

Można zapytać o wariatory i nastawniki? Wywalczyłeś coś z mehenkerem czy kupiłeś z ASO?