: 2020-06-10, 23:02
Na prawde co jak co ale wkładanie tyle w remont BBK to najbardziej chory pomysł na świecie . Za te pieniądze lepiej wsadzic inny silnik który ma o wiele lepsze osiągi/kulturę pracy / mniejsza awaryjnosc ..
aaaaa to chyba jasne... bo Ty myślisz, że 27 tysi wyłożysz i będzie "nowy motor" i po wszystkich problemach forever...Wizard pisze:Żadna tajemnica, około 27 tysięcy na częściach z ASO.HAIDI78 pisze:To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?
-----
Co do tematu silnika z RS4 B7 to nie zdecydowałem się na BNSa, bo cała operacja wyniosłaby 35-40k pln (zakładając dodatkowy budżet na nieprzewidziane rzeczy). Można kupić taki silnik za około 20k jednak to loteria, jeszcze gdyby był z jakiegoś rozbitka którego mniej więcej historię znam to inna sprawa. W razie kupna przypudrowanego trupa robi się spory koszt, który byłby strzałem w stopę. Nie kupiłem S4 by się ścigać, ładować turbiny czy kompresor - chcę po prostu cieszyć się wolnossącym V8 i jego dźwiękiem. Nie ścigam się, nie mam też jazdy na punkcie czasu 0-100, 100-200. Zawsze uważałem ten model za przyjemny dupowóz z przeciętnymi jak na tę pojemność osiągami i wysokim spalaniem i w ogóle mi to nie przeszkadza. Cel jaki sobie postawiłem to wydobycie z niego pięknego dźwięku i już.
Nie, nie myślę tak. Skąd taki wniosek?pawelosinski83 pisze:aaaaa to chyba jasne... bo Ty myślisz, że 27 tysi wyłożysz i będzie "nowy motor" i po wszystkich problemach forever...Wizard pisze:Żadna tajemnica, około 27 tysięcy na częściach z ASO.HAIDI78 pisze:To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?
-----
Co do tematu silnika z RS4 B7 to nie zdecydowałem się na BNSa, bo cała operacja wyniosłaby 35-40k pln (zakładając dodatkowy budżet na nieprzewidziane rzeczy). Można kupić taki silnik za około 20k jednak to loteria, jeszcze gdyby był z jakiegoś rozbitka którego mniej więcej historię znam to inna sprawa. W razie kupna przypudrowanego trupa robi się spory koszt, który byłby strzałem w stopę. Nie kupiłem S4 by się ścigać, ładować turbiny czy kompresor - chcę po prostu cieszyć się wolnossącym V8 i jego dźwiękiem. Nie ścigam się, nie mam też jazdy na punkcie czasu 0-100, 100-200. Zawsze uważałem ten model za przyjemny dupowóz z przeciętnymi jak na tę pojemność osiągami i wysokim spalaniem i w ogóle mi to nie przeszkadza. Cel jaki sobie postawiłem to wydobycie z niego pięknego dźwięku i już.![]()
Jakby tak było, to nawet miałoby to trochę sensu...
Mi w 3 lata wyszło ~40 bez ruszania pierścieni i gładzi
Powodzenia życzę i chętnie pooglądam postępy :)
Napisz koniecznie jak już będziesz sprzedawał ile utopiłeś, bo póki co jeszcze żaden miłośnik V8 sobie tego wspaniałego wyremontowanego BBK nie zatrzymał dla siebie
mozesz dac na niego namiar ? nie moge znalezcprnit pisze:pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują
https://www.facebook.com/Nosb-Performan ... 620715480/harm pisze:mozesz dac na niego namiar ? nie moge znalezcprnit pisze:pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują
Chcę by samochód miał przywróconą do sprawności jednostkę tę, którą posiada. Każde V6 odpada, imitacja dźwięku to kompletnie pomysł nie dla mnie.prnit pisze:27 tysi w bbk![]()
?? nie słyszałem głupszego pomysłu....jeśli masz problem z silnikiem to wsadz tam starsze V8, dzwięk będziesz miał ten sam, silnik będzie tańszy i pancerniejszy...nie rozumiem też dlaczego jeśli masz budżet pod 30 nie wsadzisz tam silnika z rs4...przy takim budzecie to tam wlasciwie wszystko mozesz wsadzić..i to coś co będzie o wiele szybsze niż BBK, pisz do Nosba mysle ze w tych pieniądzach można tam wsadzić 3.0tfsi który będzie pod 500KM i będziesz miał zabawke z bananem na twarzy...a jak chcesz V8 to załóż sobie imitację dzwięku..w audi nawet to do diesli montują