Strona 3 z 3

: 2020-02-02, 15:25
autor: kubawd
Ja właśnie w wyniku braku zwykłych nadwymiarowych tłoków, zamontowałem ciasno pasowane kute tłoki Mahle. W ogóle nie pije oleju.

: 2020-02-02, 20:50
autor: Sensei
Pasowanie zależy od stopu aluminium z jakiego są tłoki. Oryginalne też są kute a pasowanie powinno być około 0.07mm co jest dość ciasnym pasowaniem. Wkładając kucizne z innego stopu który się bardziej rozszerza cieplnie trzeba zrobić większy luz.

Mam nadzieję że po rozebraniu kiedyś silnika okaże się że trzeba tylko honowanie zrobić i nowe pierścienie założyć.

Jak odprezacie silniki? Toczenie tłokow? Podwójne uszczelki? Krotsze korby czy jeszcze jakiś inny sposób?

: 2021-01-11, 02:39
autor: rs4wagon
maly odkop,robiles juz cos z autem?w sensie strojenia

: 2021-01-11, 08:58
autor: vegetagt
skoro odkop, to ja też mam pytanie.

Robiłeś coś z przepływką? Jakieś skalowanie i/lub zmiana obudowy? Bo seryjna to chyba 480km nie zmierzy?

: 2021-01-11, 12:33
autor: kubawd
vegetagt, u mnie przy 530km siedzi wkład przepływki Bosch z S6 C5, przeskalowany w mapie.

: 2021-01-27, 06:52
autor: Heniek22
Ciekawi mnie ten setup niemiłosiernie . Też poszedłem w te turbiny
Dół kuta korba + tłoki frezowane w AW Racing. Góra po kmpl remoncie z 2.8. wtryski Boscha 980. Jakby była 6 z przodu to byłbym meega zaskoczony i zadowolony tym bardziej że plan jest na 5 z przodu