Strona 3 z 7
: 2018-12-16, 19:30
autor: 16vg60
Ta czerwona z estoni jest kot,ma potencjał
Co do esy z tematu,masz racje niech zostaje jak najbardziej w serii i służy do codziennej jazdy,w koncu do tego zostala stworzona,osiagi ok,pakowne auto z charakterem ,jak zacznie sie grubiej modzic to tylko jako drugie auto
Niech sie sprawuje

: 2018-12-17, 08:23
autor: alevius
16vg60 pisze:
Co do esy z tematu,masz racje niech zostaje jak najbardziej w serii i służy do codziennej jazdy,w koncu do tego zostala stworzona,osiagi ok,pakowne auto z charakterem ,jak zacznie sie grubiej modzic to tylko jako drugie auto
Niech sie sprawuje

Dzięki;)
Już szukam części na wymianę. W nowym roku pójdą zdjęcia.
: 2018-12-17, 19:27
autor: WojtasTaba
alevius pisze:Potem kupię jakiś daily a ten będzie na weekend dla przyjemności. Szkoda mi nabijać kilometry. A3 robiłem 20-30kkm rocznie.
Nabijaj puki możesz i czerp z tego przyjemności ile wlezie, bo Twoje dzieci już nie będą mogły.
A za te 50 - 100 tyś km na blacie mniej życia sobie też nie ułożysz.
: 2018-12-18, 08:15
autor: alevius
WojtasTaba pisze:alevius pisze:Potem kupię jakiś daily a ten będzie na weekend dla przyjemności. Szkoda mi nabijać kilometry. A3 robiłem 20-30kkm rocznie.
Nabijaj puki możesz i czerp z tego przyjemności ile wlezie, bo Twoje dzieci już nie będą mogły.
A za te 50 - 100 tyś km na blacie mniej życia sobie też nie ułożysz.
Pod kocem trzymać to bezsens ale nabijanie po 500km jadąc w jedną stronę również jest bezcelowe.
W weekend nie mogłem wytrzymać i poszedłem w bezcelową przejażdżkę. Tyle frajdy, aż szok;D
[ Dodano: 2018-12-18, 08:15 ]
Co sądzicie o zawieszeniu gwintowanym MTS technik?
Do S4 b5 będą pod koniec stycznia i w porozumieniu z kumplem rozważam je.
Macie jakieś opinie?
: 2018-12-18, 08:37
autor: bracus
w golfie 3 wytrzymuje nawet do 3 lat w wersji 2.0 8v 115KM

: 2018-12-18, 08:47
autor: AdrianBit
kupa ten gwint
: 2018-12-18, 10:01
autor: alevius
bracus pisze:w golfie 3 wytrzymuje nawet do 3 lat w wersji 2.0 8v 115KM

Czyli trzeba uzbierac 3.5 tysia na cos porzadnego?
: 2018-12-18, 10:28
autor: bracus
wiele osób jeździło (w tym ja) na AP i jak za 2500 to nie ma co marudzić
: 2018-12-18, 10:42
autor: GAVI's
Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
: 2018-12-18, 10:46
autor: pawelosinski83
AP spoko, ale to taki raczej komfortowy gwincik do lekkich obniżeń. Dla mnie trochę za mało sztywny był jeśli hchodzi o "bujanie". Ale za taką kasę jak kosztuje jest super i tak czy inaczej wyraźnie lepiej jak na serii.
s
: 2018-12-18, 12:53
autor: Marcin85
MTS technik to chyba najslabsze co moze byc...juz lepiej sprężyny eibach,pod kocem nie ma co trzymac,z tego co pamietam jak atom kupowal to nie byl rodzynek :)
: 2018-12-18, 14:02
autor: alevius
GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
I cena nie zabija.
MTS technik to chyba najslabsze co moze byc...juz lepiej sprężyny eibach,pod kocem nie ma co trzymac,z tego co pamietam jak atom kupowal to nie byl rodzynek :)
Najważniejsze że śmiga i dużo porobione. Cześć wizualną ogarnę do wiosny i będzie malina;)
: 2018-12-18, 17:00
autor: MaDmAx
Mts to badziewie
: 2018-12-19, 03:50
autor: WojtasTaba
Tak jak wszyscy wyżej:
- MTS niestety tylko jeśli koniecznie musi być gwint, a nie stać na coś innego.
- AP w przedziale cenowym do 3 tyś zł jest jak najbardziej zajebisty i może nawet najlepszym gwintem
- AP jest tako jakby gwintem trochę w kierunku komfortu, więc przy mocno dynamicznej jeździe potrafi przechylić autem bardziej niż na czymś konkurencyjnym. Mimo to moim zdaniem najlepszy w swojej klasie cenowej.
- Amortyzatory Bilstein (nie gwintowane) ze sprężynami Eibacha to mistrzowski komplet jeśli chodzi o cena/jakość. Jeśli ktoś nie chce stancować samochodu to uważam, że taki komplet jest lepszy od każdego gwintu z niższej pół.
: 2018-12-19, 06:42
autor: Rafal84
Bilstein to był dobry, ale w latach 90tych...
KW V3 i Ohlins.