Strona 3 z 6

: 2020-01-06, 22:53
autor: Marcin85
Recaro jest ciezsze ponad 20kg jeden fotel ,na parze wychodzi okolo 50kg.

: 2020-01-06, 23:05
autor: RRyb
Moje S4 B6 z 2.7bit waży z rezerwą w baku 1880

: 2020-01-06, 23:28
autor: Miniol
Pare Fotek Auta i z budowy w różnych okresach


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dwa ostatnie zdjęcia pokazują jak auto stoi obecnie, zostało podniesione bo gwint był za bardzo skręcony i nie dało się tym sensownie jeździć :roll:

dla tych co Chcieli kreski
Obrazek
zrobione na tydzień przed pomiarami dragy

Oraz coś dla Funów detailingu, 50/50 z czyszczenia fotela kierowcy
Obrazek

: 2020-01-06, 23:36
autor: DobrzanskiS4B5
Papol pisze:
emilzizi pisze:
Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Masz progi ołowiem wylane?

Moje A6 sedan 1720kg
Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia

Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciem :-D wsadzisz rollbar inne kubły i będzie praktycznie to samo

: 2020-01-07, 00:03
autor: emilzizi
Papol Ty za chuja nasz gdzieś skitraną kontrabande😁😆🤣

Mam u siebie w A6 podwójne szyby, Recaro (w A6 jest pełna elektryka)
Rnse, ele reg. Kiere itp...
Ogólnie pełną elektryka dostępna w A6
Łatwiej powiedzieć czego nie ma😁😉

: 2020-01-07, 00:14
autor: Miniol
Jeszcze takie tam z autorem tego całego zamieszenia 8-)


Obrazek

: 2020-01-07, 01:03
autor: Papol
DobrzanskiS4B5 pisze:
Papol pisze:
emilzizi pisze:
Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Masz progi ołowiem wylane?

Moje A6 sedan 1720kg
Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.

Polepisition 7.5 kg wazy szt... rollbar 25 kg

. To jeden ori recaro tyle wazy... a gdzie reszta.. bedzie lzej w uj
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia

Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciem :-D wsadzisz rollbar inne kubły i będzie praktycznie to samo

: 2020-01-07, 08:22
autor: przemek530d
"raptem" 550KM i 7,0s, naprawdę zdrowe konie 👍

swoją drogą wychodzi, że pomiar z vcds całkiem wiarygodny, muszę sprawdzić

: 2020-01-07, 08:57
autor: yareckiS4
Konie koniami, niuton tam ciągnie furmankę zdrowo.

: 2020-01-07, 09:51
autor: RotS4
[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]
RotS4 pisze:
Kamil_D pisze:
RotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszesz
Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.

: 2020-01-07, 12:00
autor: gumin58
A ja myślę że te wszystkie urządzenia to jedno... Najlepiej to znaleźć auto z podobną mocą i wtedy sprawdzić ile tych gniadych jest rzeczywiście :D :mrgreen:

: 2020-01-07, 12:04
autor: Zawu48
Na fotelu fajny mat Ci wyszedł (efekt bomba :!: ) czego użyłeś do czyszczenia? :)

: 2020-01-07, 14:05
autor: mistrzu.wodzu
Welding porn.

: 2020-01-07, 14:41
autor: Papol
U mnie 750 niuta

: 2020-01-07, 15:21
autor: Kamil_D
RotS4 pisze:[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]
RotS4 pisze:
Kamil_D pisze:
RotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszesz
Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.
Dlatego właśnie się zdziwiłem. Dragy to zamiennik racelogica, działanie takie samo + na załączonym obrazku widac pochylenie nawierzchni. Jedyną zmienną może tu być wiatr, ale tak samo jest w racelogicu
Hamownie obciążeniową też możesz ustawić tak by pokazała co sobie życzysz, tak samo jak DYNOMET. Ale jeżeli wartości wpisane są realne to jest bardziej miarodajny jak każda stacjonarna hamownia. Bo mierzysz w warunkach takich jakich auto jezdzi, a nie w pomieszczeniu z wiatrakami lub jak niektórzy robią z dodatkowym chłodzeniem intercoolerów nitrem bądź też lodowatą wodą